Facebook
From Filip, 6 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 230
  1. CMD:alkomat(playerid, params[])
  2. {
  3.         new target;
  4.         new nick[MAX_PLAYER_NAME];
  5.         GetPlayerName(target, nick, sizeof(nick));
  6.  
  7.        
  8.         if(sscanf(params, "d", target))
  9.         {
  10.                 SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, "Tip: /alkomat [id gracza]");
  11.                 return 1;
  12.         }
  13.  
  14.         //dodaj tutaj skryptowe /me
  15.        
  16.         if(!IsPlayerConnected(target)) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~PODALES BLEDNE ID", 3000, 3);
  17.        
  18.         //Weryfikacja czy gracz jest daleko.
  19.         if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, target) > 3.0) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~GRACZ JEST ZA DALEKO", 3000, 3);
  20.        
  21.         //Weryfikacja czy policjant nie próbuje badać siebie.
  22.         if(playerid == target){
  23.         GameTextForPlayer(playerid, "~r~BLAD", 3000, 3);
  24.                 return 1;
  25.         }
  26.        
  27.         //Sprawdzamy czy jest pijany czy nie i dajemy komunikat
  28.         if(GetPlayerDrunkLevel(target) > 1999)
  29.         {
  30.                 new dialog_alko[512];
  31.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Badany: {ff0000}%s\n", dialog_alko, nick);
  32.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Wiek badanego: {ff0000}22\n", dialog_alko);
  33.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}---\n", dialog_alko);
  34.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ff0000}(!) Wykryto obecność alkoholu!!!\n", dialog_alko);
  35.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}Ilość alkoholu we krwi: {ff0000}%d\n", dialog_alko, GetPlayerDrunkLevel(target));
  36.  
  37.                 return SendGuiInformation(playerid, "Pomiar", dialog_alko);
  38.         }
  39.  
  40.         else
  41.         {
  42.                 new dialog_alko[512];
  43.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Badany: {ff0000}%s\n", dialog_alko, nick);
  44.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Wiek badanego: {ff0000}22\n", dialog_alko);
  45.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}---\n", dialog_alko);
  46.                 format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}Nie wykryto obecności alkoholu.\n", dialog_alko);
  47.  
  48.                 return SendGuiInformation(playerid, "Pomiar", dialog_alko);
  49.         }
  50.        
  51.         return 1;
  52. }