- CMD:alkomat(playerid, params[])
- {
- new target;
- new nick[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(target, nick, sizeof(nick));
- if(sscanf(params, "d", target))
- {
- SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, "Tip: /alkomat [id gracza]");
- return 1;
- }
- //dodaj tutaj skryptowe /me
- if(!IsPlayerConnected(target)) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~PODALES BLEDNE ID", 3000, 3);
- //Weryfikacja czy gracz jest daleko.
- if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, target) > 3.0) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~GRACZ JEST ZA DALEKO", 3000, 3);
- //Weryfikacja czy policjant nie próbuje badać siebie.
- if(playerid == target){
- GameTextForPlayer(playerid, "~r~BLAD", 3000, 3);
- return 1;
- }
- //Sprawdzamy czy jest pijany czy nie i dajemy komunikat
- if(GetPlayerDrunkLevel(target) > 1999)
- {
- new dialog_alko[512];
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Badany: {ff0000}%s\n", dialog_alko, nick);
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Wiek badanego: {ff0000}22\n", dialog_alko);
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}---\n", dialog_alko);
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ff0000}(!) Wykryto obecność alkoholu!!!\n", dialog_alko);
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}Ilość alkoholu we krwi: {ff0000}%d\n", dialog_alko, GetPlayerDrunkLevel(target));
- return SendGuiInformation(playerid, "Pomiar", dialog_alko);
- }
- else
- {
- new dialog_alko[512];
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Badany: {ff0000}%s\n", dialog_alko, nick);
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Wiek badanego: {ff0000}22\n", dialog_alko);
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}---\n", dialog_alko);
- format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}Nie wykryto obecności alkoholu.\n", dialog_alko);
- return SendGuiInformation(playerid, "Pomiar", dialog_alko);
- }
- return 1;
- }