Facebook
From Scorching Camel, 9 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 709
  1. dcmd_kick(playerid, params[])
  2. {
  3.         new player, reason[128]; // tworzymy zmienne w której w której przechowywujemy id gracza do kick'a oraz powód kick'a
  4.         if(sscanf(params, "is[128]", player, reason)) // przypisujemy do wcześniej stworzonych zmiennych dane z paramsa. czyli jezeli gracz wpisze /kick <id> <powod> to by przypisalo do zmiennych
  5.                 return SendClientMessage(playerid, -1, "Użyj: /kick <id> <powod>"); // jeżeli gracz nie podał parametrów kick'a (id gracza lub powod) to pokazuje mu jak tego uzyc
  6.         if(RangaAdmina[playerid] == 0)
  7.             return 1;
  8.         new kick_string[256]; // zmienna do przechowywania stringa z wiadomością dla graczy
  9.         format(kick_string, 256, "Wyrzuciłeś gracza %d[%d].", PlayerName(player), player); // Tworzymy wiadomość dla admina
  10.         SendClientMessage(playerid, -1, kick_string); // Wysyłamy ją mu
  11.         format(kick_string, 256, "Zostałeś wyrzucony z serwera przez administratora %d[%d].", PlayerName(playerid), playerid); // Tworzymy wiadomość dla gracz
  12.         SendClientMessage(player, -1, kick_string); // Wysyłamy ją mu
  13.         format(kick_string, 256, "Powód: %s.", reason); // Tworzymy wiadomość dla gracz
  14.         SendClientMessage(player, -1, kick_string); // Wysyłamy ją mu
  15.     ExKick(player); // Kickujemy gracza
  16.         return 1;
  17. }