Facebook
From nquu, 6 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 1915
  1. PORADNIK SPRAWDZANIA W WERSJI WIDEO
  2.  https://www.youtube.com/watch?v=pJgxgWlZpPM&feature=youtu.be (wkrótce będzie aktualizacja wersji)
  3.  
  4. Za co i na ile banujemy podczas sprawdzania?
  5. BAN od 2-4 DNI
  6. Na 2-4 banujemy za przyznanie się gracza nie poprzez komendę /przyznaje się, lecz gdy gracz nie wspisuje komendy na przyznanie a pisze na /helpop, czacie lub na /msg że się przyznaje.
  7. BAN NA 10 DNI
  8. a) Na 10 dni banujemy za:
  9.  wykrycie czitów podczas sprawdzania,
  10. za brak współpracy,
  11.  za wylogowanie się podczas sprawdzania.
  12. b) Na 10 dni banujemy za wersje gry posiadające: (Minecraft Forge, LiteLoader, 5ZigMod)
  13.  
  14. Co gdy pliki mają za mały rozmiar niż w podanych rozmiarach?
  15. Jeżeli spotkasz się z graczem który posiada wersję która waży mniej niż jest to podane masz prawo poprosić gracza, aby wstawił wersję na której aktualnie gra na hosting plików. Wtedy pobierasz daną wersję i sprawdzasz ją sam na swoim komputerze, jeżeli wszystko jest ok,  np. "nie bijesz z większej liczby kratek niż na czystej wersji" dajesz /czysty.
  16.  
  17. Sprawdzanie tożsamości gracza na TS3.
  18. Na początku sprawdź czy gracz którego sprawdzasz jest graczem z serwera. W celu zweryfikowania powiedz osobie sprawdzanej, aby napisała na /helpop wybrany przez Ciebie wyraz (aktualną godzinę, itp.)
  19.  
  20. Sprawdzanie tożsamości gracza w grze.
  21. Po połączeniu się z graczem za pomocą progamu którego używasz jesteś zobowiązany aby po raz kolejny sprawdzić jego tożsamość. Robisz to za pomocą naciśnięcia klawisza TAB i sprawdzasz nick podany w tabeli wyników.
  22.  
  23. Sprawdzanie w grze.
  24. 1. Zacznij od F3, wykonaj następujące kombinacje klawiszy
  25.  F3 + B - w przypadku gdy graczowi wywali MC - prawdopodobnie ma skrypty
  26.  F3 + T - w przypadku gdy graczowi wywali MC - prawdopodobnie ma skrypty
  27.  F3 + A - w przypadku gdy graczowi wywali MC - prawdopodobnie ma skrypty
  28. 2. Następnie przechodzimy do -> ESC -> OPCJE - USTAWIENIA GRAFICZNE. Tutaj sprawdzamy Fog'a, naciskamy kilkakrotnie przycisk Fog (Mgła), jezeli Minecraft sie wyłączy możemy podejrzewać gracza o używanie skryptów.
  29. 3. Następnie przechodzimy do -> ESC -> OPCJE -> USTAWIENIA SNOOPERA.  Na samym dole zwaracamy uwagę na następujące informacje:
  30. "launched version" (uruchomiona wersja)
  31. "version" (nazwa wersji z folderu .minecraft/versions)
  32. 4. Następnie przechodzimy do -> ESC -> OPCJE -> TEXTUREPACKI. Jeżeli gracz posiada tam texturpacki z xrayem (podejrzane tekstury, przeźroczyste szkło itp) banujemy.
  33. 5. Następnym krokiem jest sprawdzenie na czacie ogólnym następujących fraz:
  34. - (.on) - (.bind) - (.help)- (#bind )- (gui k) - (-t gui) - (.c) - frazy wpisujemy bez nawiasów.
  35. 6. Następnie sprawdzamy wersję optifine gracza z wersją ze strony: optifine.net, chodzi o to czy gracz posiada taką samą nazwę wersji jak na stronie.
  36. 7. Kolejnym krokiem jest sprawdzenie czy gracz nie ma włączonych dwóch wersji gry, lub czy nie ma włączonej drugiej wersji gry na drugim monitorze.
  37. a) Sprawdzamy to poprzez wejście w mikser głośności, jeżeli tam znajdują się dwie opcje podgłośniania Minecraft to znaczy, że gracz na włączone dwie wersje gry.
  38. b) Bedąc na pulpicie systemu operacyjnego użwamy kombinacji klawiszy LEWY ALT + TAB  w celu sprawdzenia włączonych aktualnie aplikacji.
  39.  
  40. Ukryte foldery.
  41. WINDOWS 7/8
  42. Jeżeli chcemy sprawdzić ukryte pliki/foldery przechodzimy do danego folderu z wersją np. (.minecraft -> versions -> 1.8-OptiFine_HD_U_H6) następnie klikamy przycisk "Organizuj" przechodzimy do "Opcje folderów i wyszukiwania" następnie do zakładki "Widok" i w "Ustawienia zaawansowane" szukamy opcji "Pokaż ukryte pliki, foldery i dyski" i klikamy "Zastosuj".
  43. Po tym jeżeli gracz posiada ukryte pliki lub foldery będziemy w stanie je zobaczyć w danym folderze.
  44. WINDOWS 10
  45. Jeżeli chcemy sprawdzić ukryte pliki/foldery przechodzimy do danego folderu z wersją np. (.minecraft -> versions -> 1.8-OptiFine_HD_U_H6) następnie klikamy przycisk "Widok" i zaznaczymy opcję "Ukryte elementy".
  46. Po tym jeżeli gracz posiada ukryte pliki lub foldery będziemy w stanie je zobaczyć w danym folderze.
  47.  
  48. Sprawdzanie plików gry.
  49. 1. Wchodzimy w %appdata% -> .minecraft -> versions -> aktualnie użwana wersja
  50. 2. Tutaj sprawdzamy wersję której gracz aktualnie używa.  Jeżeli gracz używa przykładowo wersji  "1.8-OptiFine_HD_U_H6", wchodzimy w folder tej wersji sprawdzamy rozmiar pliku "jar". Teraz usuwamy plik "jar", jeżeli nie będziemy mogli usunąć tego pliku jest dobrze. Następnie wchodzimy w plik "jar" za pomocą (WinRar'a, 7-zipa) itp. Sprawdzamy pliki (biv, biy, rh) oraz sam rozmiar pliku "jar".
  51.  
  52. Gracz sprawdzany za Twoją prośbą musi wstawić na jakiś hosting plików (Np. SpeedyShare, MediaFire) wersję, która jest sprawdzana. Po zgraniu i odpaleniu, upewnij się, że nie zawiera nic podejrzanego.
  53.  
  54. PRAWIDŁOWE WAGI PLIKÓW (stan na 22.09.2017)
  55. WERSJE 1.7.x
  56.  
  57.  Wersja 1.7.2
  58. Plik "jar" powinien ważyć - 4 998 KB
  59. Plik "rh" powinien ważyć  - 26 850 KB
  60. Plik "biv" powinien ważyć - 27 842 KB
  61. Plik "biy"-  6 887 KB
  62.  
  63.  Wersja 1.7.3/1.7.4
  64. Plik "jar" powinien ważyć - 5 085 KB
  65. Plik "rh" powinien ważyć  - 4 145 KB
  66. Plik "biv" powinien ważyć - 1 932 KB
  67. Plik "biy"-  nie występuje w tej wersji.
  68.  
  69. Wersja 1.7.5
  70. Plik "jar" powinien ważyć - 5 104 KB
  71. Plik "rh" powinien ważyć  - 263 KB
  72. Plik "biv" powinien ważyć - 382 KB
  73. Plik "biy" powinien ważyć - 1 077 KB
  74.  
  75. Wersja 1.7.6
  76. Plik "jar" powinien ważyć - 5 217 KB
  77. Plik "rh" powinien ważyć  - 4 799 KB
  78. Plik "biv" powinien ważyć - 2 417 KB
  79. Plik "biy" powinien ważyć - 6 036 KB
  80.  
  81. Wersja 1.7.7
  82. Plik "jar" powinien ważyć - 5 145 KB
  83. Plik "rh" powinien ważyć  - 4 787 KB
  84. Plik "biv" powinien ważyć - 2 417 KB
  85. Plik "biy" powinien ważyć - 6 028 KB
  86.  
  87. Wersja 1.7.8/1.7.9
  88. Plik "jar" powinien ważyć - 5 147 KB / 5 146 KB
  89. Plik "rh" powinien ważyć  - 4 787 KB
  90. Plik "biv" powinien ważyć - 1 437 KB / 1 434 KB
  91.         Plik "biy" powinien ważyć - 2 892 KB
  92.  
  93. WERSJE 1.8.x
  94.  
  95. 1.8
  96. Plik "jar" powinien ważyć - 7 566 KB
  97. Plik "rh" powinien ważyć  - 460 KB
  98. Plik "biv" - 5048 KB
  99. Plik "biy"- nie występuje w tej wersji.
  100.  
  101. Wersja 1.8.1
  102. Plik "jar" powinien ważyć - 7 581 KB
  103. Plik "rh" powinien ważyć  - 1 735 KB
  104. Plik "biv" - nie występuje w tej wersji.
  105. Plik "biy"- nie występuje w tej wersji.
  106.  
  107. Wersja 1.8.2/1.8.3
  108. Plik "jar" powinien ważyć - 8 263 KB
  109. Plik "rh" powinien ważyć  - 472 KB
  110. Plik "biv" powinien ważyć - 11 449 KB
  111. Plik "biy" powinien ważyć - 2 094 KB
  112.  
  113. Wersja 1.8.4/1.8.5/1.8.6/1.8.7/1.8.8/1.8.9
  114. Plik "jar" powinien ważyć - 8 264 KB / 8 264 KB / 8 267 KB
  115. Plik "rh" powinien ważyć  - 1 250 KB
  116. Plik "biv" powinien ważyć - 9 920 KB
  117. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB / 1 969 KB
  118.  
  119.  
  120. Wersja 1.8.8 BlazingPack (stan na 22.09.2017)
  121. Plik "jar" powinien ważyć - 14 730 KB
  122. Dodatkowo w tym pliku "jar" w META-INF powinny być trzy pliki:
  123. BPACK.RSA
  124. BPACK.SF
  125. MANIFEST.MF
  126.  
  127. Podpięte urządzenia
  128. Wchodzimy w start -> mój komputer i sprawdzamy podpięte pendrive. Kiedy jest on podpięty sprawdzamy jego zawartosc. Gdy w folderze są skrypty, bądź inne niedozwolone modyfikacje związane z Minecraft - BANUJEMY.
  129.  
  130. Sprawdzanie wersji LabyMod
  131.  
  132. LabyMod występuje w dwóch wersjach Optfine.
  133. 1. Optifine_1.8.8_HD_U_G7 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  134. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_G7
  135. Plik "jar" powinien ważyć  - 9 703 KB
  136. Plik "rh" powinien ważyć  - 1 250 KB
  137. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  138. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  139. 2. Optifine_1.8.8_HD_U_H5 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  140. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_H5
  141. Plik "jar" powinien ważyć  - 9 900 KB
  142. Plik "rh" powinien ważyć  - 1 250 KB
  143. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  144. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  145.  
  146. LabyMod występuje w dwóch wersjach Optfine plus wszystkie dostępne modyfikacje w instalatorze.
  147. 1. Optifine_1.8.8_HD_U_G7 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  148. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_G7
  149. Plik "jar" powinien ważyć  - 10 175 KB
  150. Plik "rh" powinien ważyć  - 1 250 KB
  151. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  152. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  153. 2. Optifine_1.8.8_HD_U_H5 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  154. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_H5
  155. Plik "jar" powinien ważyć  - 10 371 KB
  156. Plik "rh" powinien ważyć  - 1 250 KB
  157. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  158. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  159. Ponadto jeżeli sprawdzasz LabyModa sprawdź takie klawisze jak: PRAWY SHIFT, LEWY SHIFT, TYLDA (~), jeżeli po naciśnieciu tych klawiszy wyskoczy wam menu czitów min. (nuker, killaura itp) banujecie.
  160.  
  161. Wykrywanie wersji z czitami.
  162. HUZUNI
  163. 1.  Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  164. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_D1, oznacza to że gracz posiada HUZUNI.
  165. 2. Klikamy ESC w grze, odpalamy klawiaturę ekranową (Start -> wyszukaj -> klawiatura ekranowa), klikamy PRAWY SHIFT i jeżeli wyświetli się przycisk "Huzuni" -  możemy banować.
  166. 3. Wchodzimy w %appdata% -> .minecraft -> versions. Tutaj sprawdzamy wersję której gracz aktualnie używa.  Jeżeli gracz używa przykładowo wersji  "1.8-OptiFine_HD_U_H6". Próbujemy usunąć tą wersje jeżeli nie możemy jest w porządku. Wchodzimy w tą wersję i zwracamy uwagę na wielkość pliku "jar". Jeżeli ten plik waży 8 917 KB oznacza to że jest to wersja z HUZUNI. Następnie wchodzimy w plik "jar" za pomocą (WinRar'a, 7-zipa). W wersji z HUZUNI znajdują sie pliki o nazwach:
  167. e.class, a.class, g.class, h.class, i.class, j.class, k.class, l.class, b.class, c.class, d.class, f.class
  168. 4. Następnie odpalamy drugiego Minecrafta na tej samej wersji która aktualnie sprawdzamy np. "1.8-OptiFine_HD_U_H6". Jeżeli w odpalonym oknie wyskoczy nam HUZUNI - banujemy.
  169.  
  170. SALLOS
  171. 1.  Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  172. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_F8, oznacza to że gracz posiada SALLOS'a.
  173. 2. Następnie należy napisać na czacie taką komendę "-t gui", jeżeli wyświetli nam sie menu SALLOS'a - możemy banować.
  174. 3. Przechodzimy do %appdata% -> .minecraft -> versions -> obecnie używana wersja. Jeżeli plik "jar" waży 12 312 KB - możemy banować.
  175.  
  176. LEMONADE
  177. 1.  Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  178. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_B2, oznacza to że gracz posiada Lemonade.
  179. 2. Następnie należy przejść do ESC - > OPCJE -> TEXTUREPACKI. Jezeli Minecraft się wyłączy znaczy że gracz posiada Lemonade - możemy banować.
  180. 3. Przechodzimy do %appdata% -> .minecraft -> versions -> obecnie używana wersja. Wchodzimy w plik "jar" jesli gracz ma tylko 2 foldery wchodzimy w kazdy znich jesli w ktorymś będzie znajdował się folder "Euphoria" - banujemy.  Plik "jar" z Lemonade waży    11 588 KB.
  181.  
  182. HITLER
  183. 1.  Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  184. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_D5, oznacza to że gracz posiada Hitler'a.
  185. 2. Jeżeli przejdziemy to panelu gry poprzez klawisz ESC, wyświetli nam się napis "Hitler", natomiast jeżeli tego nie mamy włączamy jeszcze raz tą samą wersję gry wtedy ten napis się nam pojawi.
  186. 3. Przechodzimy do %appdata% -> .minecraft -> versions -> obecnie używana wersja.
  187. Wagi plików to:
  188. "jar" - 6 672 KB
  189. "biv" - 1 701 KB
  190.  "rh" - 834 KB
  191. "biy" - 563 KB
  192.  
  193. Poradnik stworzony przez: nquu, ILikeJam, TheZelek121
  194.  
  195.  

Replies to poradnik rss

Title Name Language When
Re: poradnik Little Crow text 1 Year ago.