Facebook
From mati, 9 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 727
  1. a. Dodaj wizytę - klient przechodzi na podstronę dodawania wizyty
  2.    a.1. Klient wybiera wizytę/ badanie na które chce się zapisać i lekarza prowadzącego
  3.    a.2. System sprawdza dostępne terminy
  4.       a.2.1. Brak terminów - system proponuje innego lekarza prowadzącego
  5.          a.2.1.1. Akceptacja użytkownika - przejdz do punktu 3.a.3
  6.          a.2.1.2. Brak akceptacji użytkownika - przejdz do punktu 2
  7.    a.3. Klient wybiera pożądany termin
  8.    a.4. Klient zatwierdza wybór
  9.    a.5. System dodaje wizytę - powrót do punktu 1
  10. b. Usuń wizytę - klient przechodzi na podstronę usuwania wizyty
  11.    b.1. Klient wybiera wizyte/badanie które chce usunąć
  12.    b.2. System sprawdza wybraną wizytę
  13.       b.2.1. Wizyta odbędzie się w przeciągu mniej niż 6 godzin - brak możliwości usunięcia powrót do punktu 2
  14.       b.2.2. Wizyta odbędzie się w przeciągu więcej niż 6 godzin - przejdz do punktu 3.b.3
  15.    b.3. Zapytanie systemu: "Czy na pewno chcesz usunąć wizytę?"
  16.       b.3.1. Potwierdzenie klienta - przejscie do punktu 3.b.4
  17.       b.3.2. Anulowanie klienta - 3.b.5
  18.    b.4.  Usunięcie wizyty - przejscie do punktu 1
  19.    b.5. Anulowanie usuwania - przejscie do punktu 1
  20. c. Edytuj wizytę - klient przechodzi na podstronę edycji wizyty
  21.    c.1. Klient wybiera wizytę, którą chce edytować
  22.    c.2. System sprawdza możliwosć edycji wizyty
  23.       c.2.1. Wizyta odbywa się w przeciągu mniej niż 6 godzin - brak możliwosci edycji - przejdz do punktu 3.c.
  24.       c.2.2. Wizyta odbywa się w przeciągu więcej niż 6 godzin - możliwosć edycji - przejdz do punktu 3.c.3
  25.    c.3. Klient wybiera dane do edycji
  26.       c.3.1. Edycja danych osobowych do karty pacjenta
  27.          c.3.1.1. Klient wprowadza nowe dane osobowe
  28.             c.3.1.1.1. System zmienia dane osobowe ( weryfikacja przez administratora )
  29.             c.3.1.1.2. Klient wprowadził złe dane osobowe - przejdz do punktu 3.c.3.1
  30.       c.3.2. Edycja terminu wizyty
  31.          c.3.2.1. Klient wprowadza nowy termin wizyty
  32.             c.3.2.1.1. System sprawdza dostępnosć terminu
  33.                c.3.2.1.1.1.  Termin dostępny - przejdz do punktu 3.c.3.3
  34.                c.3.2.1.1.2. Brak dostępnych terminów - przejdz do punktu 3.c.3.2.1
  35.             c.3.2.1.2. System zatwierdza wprowadzony termin wizyty i uwzględnia to w systemie
  36. a.
  37.