- #include <a_samp>
- #include <kolory>
- #include <dcmd>
- #include <dini>
- #define DIALOGLOGIN 1
- #define DIALOGREGISTER 2
- #define DIALOGMIASTO 3
- #define DIALOGWIEK 4
- #define NAZWASERWERA "Polski Truck Zabawy"
- #define KASAGRACZASTART 4000
- #define SCOREGRACZASTART 0
- main
- ()
- {}
- //Tablicze i co
- enum DaneGracza
- {
- bool:Zalogowany,
- Wiek,
- Miasto
- }
- //Enumy
- new Gracz[MAX_PLAYERS][DaneGracza];
- public OnGameModeInit()
- {
- print(" ");
- print("*******GameMode By Marcin998*******");
- print(" ");
- AddPlayerClass(0,0.0,0.0,0.0,0.0,0,0,0,0,0,0);
- return 1;
- }
- public OnPlayerSpawn(playerid)
- {
- return 1;
- }
- public OnPlayerConnect(playerid)
- {
- Gracz[playerid][Zalogowany] = false;
- {
- ZapiszGracza(playerid);
- }
- return 1;
- }
- public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
- {
- if(Gracz[playerid][Zalogowany] == true)
- {
- ZapiszGracza(playerid);
- }
- return 1;
- }
- public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
- {
- SpawnPlayer(playerid);
- new string[500];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "/Gracze1/%s.ini",Gname);
- if(dini_Exists(string))
- {
- format(string, sizeof(string), "Witaj %s na naszym Serwerze\nTwoje Konto zostalo pomyslnie znalezione\nWpisz swoje Hasło aby sie zalogowac",Gname);
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz");
- }
- else
- {
- format(string, sizeof(string), "Witaj %s Na Naszym Serwerze\nTwoje Konto Nie Zostało Znalezione\nAby Grac Na Naszym Serwerze, Musisz Stworzyć Konto",Gname);
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Zarejestruj","Wyjdz");
- }
- return 1;
- }
- public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
- {
- if(dialogid == DIALOGMIASTO)
- {
- if(response
- {
- if(listitem == 0)
- {
- Gracz[playerid][Miasto] = 1;
- SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Wybrales/as Miasto Zyrardow !");
- if(listitem == 1)
- {
- Gracz[playerid][Miasto] = 2;
- SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Wybrales/as Miasto Boreczek !");
- }
- if(listitem == 2)
- {
- Gracz[playerid][Miasto] = 3;
- SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Wybrales/as Miasto Hemsko Slaskie !");
- }
- ZapiszGracza(playerid);
- if(Gracz[playerid][Wiek] == 0)
- {
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGWIEK, DIALOG_STYLE_INPUT,"Podaj swoj Wiek","Podaj swoj Aktualny Wiek","Wybierz",#);
- return 1;
- }
- }
- }
- if(dialogid == DIALOGWIEK)
- {
- if(response)
- {
- if(strlen(inputtext))
- {
- if(strval(inputtext) >= 9 && strval(inputtext) <= 10000)
- {
- Gracz[playerid][Wiek] = strval(inputtext);
- new string[300];
- format(string, sizeof(string), "Masz %s Lat !",strval(inputtext));
- SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
- ZapiszGracza(playerid);
- if(Gracz[playerid][Miasto] == 0)
- {
- SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Wybierz Miasto ! Miasto mozesz wybrac tylko jeden raz ! Wybieraj Uwaznie !");
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGMIASTO, DIALOG_STYLE_LIST,"Wybierz Miasto","Zyrardow\nBoreczek\nHemsko Slaskie","Wybierz",#);
- return 1;
- {
- WczytajGracza(playerid);
- SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Zostałes(aś) pomyslnie Zalogowany(a)");
- Gracz[playerid][Zalogowany]= true;
- }
- }
- }
- }
- if(dialogid == DIALOGREGISTER)
- {
- if(response)
- {
- if(strlen(inputtext))
- {
- if(strlen(inputtext) >= 6)
- {
- Register(playerid, inputtext);
- }
- else
- {
- new string[500];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "Twoje Hasło Musi Zawierac Minimum 6 Znakow \nWitaj %s Na Naszym Serwerze \nTwoje Konto Nie Zostalo Znalezione \nAby Grac Na Naszym Serwerze, Musisz Stworzyc Konto ",Gname);
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Zarejestruj","Wyjdz");
- }
- }
- else
- {
- new string[500];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "Nic nie wpisales(as)\nWitaj %s na naszym Serwerze\nTwoje Konto nie zostalo znalezione\nAby grac na naszym serwerze, musisz stworzyc Konto",Gname);
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGREGISTER, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Zarejestruj","Wyjdz");
- }
- }
- else
- {
- Kick(playerid);
- }
- return 1;
- }
- if(dialogid == DIALOGLOGIN)
- {
- if(response)
- {
- if(strlen(inputtext))
- {
- new string[500], haslogracza[300];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "/Gracze1/%s.ini",Gname);
- haslogracza = dini_Get(string, "Haslo");
- if(!strcmp(haslogracza, inputtext,false))
- {
- WczytajGracza(playerid);
- if(Gracz[playerid][Miasto] == 0)
- {
- SendClientMessage(playerid, COLOR_RED,"Wybierz Miasto ! Miasto mozesz wybrac tylko jeden raz ! Wybieraj Uwaznie !");
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGMIASTO, DIALOG_STYLE_LIST,"Wybierz Miasto","Zyrardow\nBoreczek\nHemsko Slaskie","Wybierz",#);
- return 1;
- }
- if(Gracz[playerid][Wiek] == 0)
- {
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGWIEK, DIALOG_STYLE_INPUT,"Podaj swoj Wiek","Podaj swoj Aktualny Wiek","Wybierz",#);
- return 1;
- }
- SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Zostałes(aś) pomyslnie Zalogowany(a)");
- Gracz[playerid][Zalogowany]= true;
- }
- else
- {
- format(string, sizeof(string), "Twoje Hasło Się Nie Zgadza\nWpisz Poprawnie Swoje Hasło Aby Się Zalogować",Gname);
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz");
- }
- }
- else
- {
- new string[500];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "Nic nie wpisałes(aś)\nWitaj %s na naszym Serwerze\nTwoje Konto Zostało Pomyślnie Znalezione\nWpisz Swoje Hasło Aby Się Zalogować",Gname);
- ShowPlayerDialog(playerid, DIALOGLOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD,NAZWASERWERA,string,"Loguj","Wyjdz");
- }
- }
- else
- {
- Kick(playerid);
- }
- return 1;
- }
- return 1;
- }
- public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
- {
- return 0;
- }
- //Stocki
- stock Register(playerid,haslo[])
- {
- new string[500];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "/Gracze1/%s.ini",Gname);
- dini_Create(string);
- //
- dini_Set(string, "Haslo",haslo);
- dini_IntSet(string, "Kasa", KASAGRACZASTART);
- dini_IntSet(string, "Miasto", 0
- dini_IntSet(string, "Wiek", 0
- //
- SendClientMessage(playerid, COLOR_CYAN, "Konto zostalo pomyslnie zalozione !");
- return 1;
- }
- stock WczytajGracza(playerid)
- {
- new string[500];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "/Gracze1/%s.ini",Gname);
- //
- ResetPlayerMoney(playerid);
- GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(string, "Kasa"));
- SetPlayerScore(playerid, dini_Int(string, "Score"));
- Gracz[playerid][Miasto] = dini_Int(string, "Miasto"));
- Gracz[playerid]Wiek] = dini_Int(string, "Wiek"));
- //
- return 1;
- }
- stock ZapiszGracza(playerid)
- {
- new string[500];
- new Gname[MAX_PLAYER_NAME];
- GetPlayerName(playerid, Gname, sizeof(Gname));
- format(string, sizeof(string), "/Gracze1/%s.ini",Gname);
- //
- dini_IntSet(string, "Kasa", GetPlayerMoney(playerid));
- dini_IntSet(string, "Score", GetPlayerScore(playerid));
- dini_IntSet(string, "Wiek", Gracz[playerid][Wiek]);
- dini_IntSet(string, "Miasto", Gracz[playerid][Miasto]);
- return 1;
- }
- //Timery