Facebook
From Buff Lizard, 6 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 230
  1. COMMAND:smiercpostaci(playerid, params[])
  2. {
  3.         new slot = GetPlayerDutySlot(playerid);
  4.         if(slot == -1) return SendGuiInformation(playerid, "Informacja", "Nie jesteś na służbie żadnej grupy."); //sprawdzamy czy jest na sluzbie grupy
  5.         if( !WorkerHasFlag(playerid, slot, WORKER_FLAG_LEADER) ) return SendGuiInformation(playerid, "Informacja", "Nie jesteś liderem organizacji przestepczej."); //Sprawdzamy czy jest liderem organizacji przestepczej
  6.        
  7.         new playa, text[128];
  8.         if(sscanf(params, "us[128]", playa, text)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Tip: /smiercpostaci [id gracza/część nicku] [powód]"); //sprawdzsamy czy dobrze wpisal cmd
  9.        
  10.         if(!IsPlayerConnected(playa)||playa==playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Tip: Niepoprawne ID gracza.");
  11.         if(strlen(text)<1||strlen(text)>47) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Tip: Niepoprawny powód - min 1, max 47 znaków.");
  12.  
  13.         if(pInfo[playerid][player_bw]>0)
  14.         {
  15.                 new name = GetPlayerName(playa, name, sizeof(name));
  16.                 new pname = GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname));
  17.                 new str[128];
  18.                 format(str, sizeof(str), "%s(ID %d) usmiercil gracza %s(ID %d) za pomoca panelu organizacji", pname, playerid, name, playa);
  19.                 foreach(new p : Player)
  20.                 {
  21.                         if( HasCrewFlag(p, CREW_FLAG_ADMIN_ROOT) || HasCrewFlag(p, CREW_FLAG_ADMIN) || HasCrewFlag(p, CREW_FLAG_GM) ) return SendClientMessage(p, COLOR_GOLD, str);
  22.                 }
  23.                
  24.                 CharacterKill(playa, playerid, text);
  25.         }
  26.         else
  27.         {
  28.                 SendGuiInformation(playerid, "Informacja", "Aby usmiercic postac, musi byc ona nieprzytomna.");
  29.         }
  30.  
  31.         return 1;
  32. }