#include #include using namespace std; struct punkt{ int rozmiar_przestrzeni; int *tablica_wspolrzednych=new int[rozmiar_przestrzeni]; //tablica wspolrzednych ze wskaznikiem (tablica dynamiczna) bo uzytkownik wpisuje jaka ma byc, np 2D, 3D itd void wpisz(){ cin>>rozmiar_przestrzeni; for(int i=0; i>tablica_wspolrzednych[i]; //skoro tablica to trzeba do kazdej szufladki wrzucic jedna wartosc wspolrzednej,np x=5, y=6, z=8 itd } } void translacja(){ for(int i=0; i>oilechceszprzesunac; tablica_wspolrzednych[i]=tablica_wspolrzednych[i]+oilechceszprzesunac; //do kazdej po prostu dodajesz o jaka wartosc chcesz przesunac } } //symetrie jeszcze musze rozkminic }; int main(){ punkt jakisobiekt; jakisobiekt.wpisz(); jakisobiekt.translacja(); //to wywolanie juz chyba zrozumiale ;) }