package pl.mranimekpl.sprawdzanie;
import java.util.ArrayList;
import org.bukkit.Bukkit;
import org.bukkit.Location;
import org.bukkit.command.Command;
import org.bukkit.command.CommandExecutor;
import org.bukkit.command.CommandSender;
import org.bukkit.entity.Player;
import org.bukkit.event.Listener;
public class Sprawdz implements Listener, CommandExecutor{
private ArrayList<Player> sprawdzany = new ArrayList<Player>();
@Override
public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String label, String[] args) {
Player p = (Player) sender;
if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("usprawdz")){
if(!sender.hasPermission("garnizon.usprawdz")){
p.sendMessage("§cNie posiadasz permission! §f(garnizon.usprawdz)");
}
if(!(sender instanceof Player)){
p.sendMessage("§4Niestety musisz byc na serwerze ;'(");
}
Location l = p.getLocation();
Main.getInst().getConfig().set("pokojx", l.getX());
Main.getInst().getConfig().set("pokojz", l.getZ());
Main.getInst().getConfig().set("pokojy", l.getY());
Main.getInst().getConfig().set("pokojworld", l.getWorld().getName());
Main.getInst().saveConfig();
p.sendMessage("§bUstawiles pokoj do sprawdzania!");
return true;
}
if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("uspawn")){
if(!sender.hasPermission("garnizon.uspawn")){
p.sendMessage("§cNie posiadasz permission! §f(garnizon.uspawn)");
}
if(!(sender instanceof Player)){
p.sendMessage("§4Niestety musisz byc na serwerze ;'(");
}
Location l = p.getLocation();
Main.getInst().getConfig().set("spawnx", l.getX());
Main.getInst().getConfig().set("spawnz", l.getZ());
Main.getInst().getConfig().set("spawny", l.getY());
Main.getInst().getConfig().set("spawnworld", l.getWorld().getName());
Main.getInst().saveConfig();
p.sendMessage("§bUstawiles spawn!");
return true;
}
if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("sprawdz")){
if(!sender.hasPermission("garnizon.sprawdz")){
p.sendMessage("§cNie posiadasz permission! §f(garnizon.sprawdz)");
return false;
}
if(!(sender instanceof Player)){
p.sendMessage("§4Niestety musisz byc na serwerze ;'(");
return false;
}
if(args.length !=1){
p.sendMessage("§4Blad: §cPodano zla ilosc argumentow. Poprawne wykonanie /sprawdz <nick>");
return false;
}
if(!(Bukkit.getPlayer(args[0]) !=null)){
p.sendMessage("§4Blad: §cNie ma takiego gracza na serwerze");
return false;
}
Player spr = sender.getServer().getPlayer(args[0]);
Bukkit.broadcastMessage("§a " + spr.getName() + " §bzapraszamy na ts3" + "§4Logniesz = §4§lPERM ." );
double x = Main.getInst().getConfig().getDouble("pokojx");
double y = Main.getInst().getConfig().getDouble("pokojy");
double z = Main.getInst().getConfig().getDouble("pokojz");
String wName = Main.getInst().getConfig().getString("pokojworld");
Location pokoj = new Location(Bukkit.getWorld(wName),x,y,z);
spr.teleport(pokoj);
p.teleport(pokoj);
sprawdzany.add(spr);
}
if(cmd.getName().equalsIgnoreCase("czysty")){
Player spr = sender.getServer().getPlayer(args[0]);
if(!sender.hasPermission("garnizon.sprawdz")){
p.sendMessage("§cNie posiadasz permission! §f(garnizon.sprawdz)");
return false;
}
if(!(sender instanceof Player)){
p.sendMessage("§4Niestety musisz byc na serwerze ;'(");
return false;
}
if(args.length !=1){
p.sendMessage("§4Blad: §cPodano zla ilosc argumentow. Poprawne wykonanie /sprawdz <nick>");
return false;
}
if(!(Bukkit.getPlayer(args[0]) !=null)){
p.sendMessage("§4Blad: §cNie ma takiego gracza na serwerze");
return false;
}
if(!(sprawdzany.contains(spr))){
p.sendMessage("§4Blad: §cTen gracz nie byl sprawdzany!");
return false;
}
sprawdzany.remove(spr);
Bukkit.broadcastMessage("§a " + spr.getName() + "§bjest czysty!");
double x = Main.getInst().getConfig().getDouble("spawnx");
double y = Main.getInst().getConfig().getDouble("spawny");
double z = Main.getInst().getConfig().getDouble("spawnz");
String wName = Main.getInst().getConfig().getString("spawnworld");
Location spawn = new Location(Bukkit.getWorld(wName),x,y,z);
p.teleport(spawn);
spr.teleport(spawn);
}
return false;
}
}