Facebook
From Coral Wigeon, 4 Years ago, written in Lua.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 223
  1. configFirewalkerBoots = {
  2.         stone_Id = 1304, -- ID kamienia Firewalkerboots Quest
  3.         stone_Pos = {x = 982, y = 998, z = 7, stackpos=1}, -- pozycja kamienia
  4.         action_Id = 6000, -- actionID kamienia Firewalkerboots Quest [ MUSI BYĆ W RME NA KAMIENIU TEN ]
  5.         req_Storage = 6060, -- storage potrzebny do użycia picka na kamieniu
  6.         room = { -- obszar Pokoju z Pythiusem Chujusem
  7.         {x = 971, y = 996, z = 7}, -- lewy górny Róg
  8.                 {x = 979, y = 1003, z = 7} -- prawy dolny Róg
  9.         },
  10.         tp_pos = {x = 981, y = 1000, z = 7, stackpos=1}, -- współżędne gdzie ma tworzyć TP
  11.         tp_dest = {x = 975, y = 1002, z = 7}, -- współżędne gdzie TP ma teleportować
  12.         tp_actionId = 6000, -- actionId potrzebne do Movements skryptu na wejście w teleport
  13.         bossName = "Troll", -- nazwa potwora który ma się zrespić
  14.         bossSpawnPos = {x = 975, y = 997, z = 7}, -- gdzie boss ma się pojawiać
  15.         timeLimitExit = {x = 982, y = 1000, z = 7} -- gdzie ma wyrzucać po upływie czasu
  16. }
  17.  
  18. function checkFireWalkerArea(area)
  19.     local monstersInPythiusRoom, playersInPythiusRoom = {}, {}
  20.     for x = configFirewalkerBoots.room[1].x, configFirewalkerBoots.room[2].x do
  21.         for y = configFirewalkerBoots.room[1].y, configFirewalkerBoots.room[2].y do
  22.             local t = getThingFromPos({x=x, y=y, z=configFirewalkerBoots.room[1].z, stackpos=253})
  23.             if t.uid > 0 then
  24.                 if isPlayer(t.uid) then
  25.                     table.insert(playersInPythiusRoom, t.uid)
  26.                 elseif isMonster(t.uid) then
  27.                     table.insert(monstersInPythiusRoom, t.uid)
  28.                 end
  29.             end
  30.         end
  31.     end
  32.     return monstersInPythiusRoom, playersInPythiusRoom
  33. end