- quest skill_group begin
- state start begin
- when login or levelup with pc.get_skill_group() == 0 begin
- if pc.get_level() >= 5 then
- send_letter("Trening Umiejętności ")
- end
- end
- when button or info begin
- local all = {
- [0] = {"Body", "Mental"},
- [1] = {"Dagger", "Archer"},
- [2] = {"WP", "BM"},
- [3] = {"Buff", "Leczenie"},
- }
- --------------------------------------------
- local skill = {
- [0]={
- [1]={1, 2, 3, 4, 5},
- [2]={16, 17, 18, 19, 20},
- },
- [1]={
- [1]={31, 32, 33, 34, 35},
- [2]={46, 47, 48, 49, 50},
- },
- [2]={
- [1]={61, 62, 63, 64, 65, 66},
- [2]={76, 77, 78, 79, 80, 81},
- },
- [3]={
- [1]={91, 92, 93, 94, 95, 96},
- [2]={106, 107, 108, 109, 110, 111}
- },
- }
- ---------------------------------------------
- say_title("Wybór Umiejętności:")
- say("Teraz wybierz jaką profesją chcesz się posługiwać.")
- local a = select(all[pc.get_job()][1], all[pc.get_job()][2], "Wybiorę później")
- if a == 1 or a == 2 then
- say_title("Wybór Umiejętności:")
- say("Gratulujemy wyboru i do zobaczenia !")
- pc.set_skill_group(tonumber(a))
- pc.clear_skill()
- clear_letter()
- for i = 1, table.getn(skill[pc.get_job()][pc.get_skill_group()]) do
- pc.set_skill_level (skill[pc.get_job()][pc.get_skill_group()], 30)
- end
- elseif a == 3 then
- return
- end
- end
- end
- end