- quest kon begin
- state start begin
- when 50050.use with not horse.is_dead() begin
- local poziom = horse.get_level()
- if pc.is_skill_book_no_delay() then
- pc.remove_skill_book_no_delay()
- end
- if pc.getqf("odczekanie") > get_time() then
- local time = (pc.getqf("odczekanie")-get_time())/3600
- local h = math.floor(time)
- local min = (time-h)*60
- local m = math.floor(min)
- chat("Nie możesz jeszcze szkolić konia.")
- chat("Spróbuj ponownie za "..h.." oraz "..m.." minut.")
- else
- if poziom == 10 or poziom == 20 then
- chat("Aby wyszkolić konia wyżej, porozmawiaj z Stajennym!")
- return
- elseif poziom == 30 then
- chat("Twój poziom konia jest maksymalny!")
- return
- else
- if number(1, 100) >= 50 then
- pc.remove_item(50050, 1)
- chat("Udało się! Poziom Twojego konia wzrósł o jeden poziom!")
- horse.unride()
- horse.unsummon()
- horse.advance()
- horse.summon()
- if not pc.is_gm() then
- pc.setqf("odczekanie", get_time()+60*60*2)
- end
- else
- chat("Nie udało się! Poziom Towjego konia nie zmienił się!")
- if not pc.is_gm() then
- pc.setqf("odczekanie", get_time()+60*60*1)
- end
- pc.remove_item(50050, 1)
- end
- end
- end
- end
- when 20349.chat."Chcę szkolić konia!" with horse.get_level() == 10 or horse.get_level() == 20 and not horse.is_dead() begin
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say()
- say("Hmm... A więc chcesz szkolić swojego rumaka?")
- say("To nie będzie takie proste jak Ci się wydaje...")
- if horse.get_level() == 10 then
- say("Aby otrzymać konia Bojowego musisz mieć przy sobie")
- say("Medal Konny oraz 100.000 Yang. Ale nie myśl sobie,")
- say("że to wszystko... Musisz także zabić 75 Łuczników")
- say("występujących na Pustyni Yongbi. Możesz zabijać zarówno")
- say("Skorpionich Łuczników, jak i Wężowych Łuczników.")
- say("Na wykonanie zadania masz dokładnie 30 minut.")
- elseif horse.get_level() == 20 then
- say("Aby otrzymać konia Militarnego musisz mieć przy sobie")
- say("Medal Konny oraz 300.000 Yang. Ale nie myśl sobie,")
- say("że to wszystko... Musisz także zabić 300 Łuczników")
- say("występujących w Wieży Demonów. Możesz zabijać zarówno")
- say("Demonich Łuczników, jak i Podłuch Demonich Łuczników.")
- say("Na wykonanie zadania masz dokładnie 30 minut.")
- end
- say_reward("Podejmujesz się tego wyznania?")
- s = select("Tak! Spróbuję swoich sił!", "Rezygnuję.")
- if s == 1 then
- if pc.count_item(50050) < 1 then
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say()
- say("Nie mogę dopuścić Cie do sprawdzianu,")
- say("gdyż nie posiadasz przy sobie Medalu Konnego!")
- say("Wróć do mnie gdy już go zdobędziesz!")
- say_item("Medal Konny", 50050, "")
- elseif horse.get_level() == 10 and pc.get_gold() < 100000 or horse.get_level() == 20 and pc.get_gold() < 300000 then
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say()
- say("Nie mogę dopuścić Cie do sprawdzianu,")
- say("gdyż nie posiadasz przy sobie odpowiedniej ilości Yang.")
- say("Wróć do mnie gdy już je zdobędziesz zdobędziesz!")
- say()
- else
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say()
- say("Posiadasz przy sobie Medal Konny oraz Yang.")
- say("Mogę przypuścić Cie do sprawdzianu!")
- say("Powodzenia!")
- pc.remove_item(50050, 1)
- say()
- if horse.get_level() == 10 then
- pc.change_gold(-100000)
- pc.setqf("szkolenie_czas", get_time() + 30*60)
- setstate(bojowiec)
- elseif horse.get_level() == 20 then
- pc.change_gold(-300000)
- pc.setqf("szkolenie_czas_d", get_time() + 30*60)
- setstate(militar)
- end
- end
- end
- end
- end
- state bojowiec begin
- when 20349.chat."Chcę anulować misję..." begin
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say()
- say("Okej, a więc misja zostaje anulowana...")
- say()
- setstate(start)
- end
- when letter begin
- send_letter("Szkolenie konne")
- q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki"))
- -- q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- end
- when login begin
- local czas = math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas")-get_time())/60)
- if czas < 0 then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- when info or button begin
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Aby pomyślnie przejść szkolenie musisz zabić ")
- say("100 Łuczników występujących na Pustyni Yongbi.")
- say()
- say("Pozostało do zabicia: ".. 75-pc.getqf("zabite_luczniki"))
- say("Pozostało czasu: "..math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas")-get_time())/60) .." minut")
- say()
- end
- when party_kill with npc.get_race() == 2105 or kill and npc.get_race() == 2105 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki"))
- --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas") then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- when kill with npc.get_race() == 2105 or kill and npc.get_race() == 2105 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki"))
- --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas") then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- when party_kill with npc.get_race() == 2107 or kill and npc.get_race() == 2107 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki"))
- -- q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() >= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") < 75 then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- elseif get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- end
- end
- when kill with npc.get_race() == 2107 or kill and npc.get_race() == 2107 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki"))
- -- q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() >= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") < 75 then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- elseif get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- end
- end
- end
- state militar begin
- when 20349.chat."Chcę anulować misję..." begin
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say()
- say("Okej, a więc misja zostaje anulowana...")
- say()
- setstate(start)
- end
- when login begin
- local czas = math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas_d")-get_time())/60)
- if czas < 0 then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- when letter begin
- send_letter("Szkolenie konne")
- q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d"))
- end
- when info or button begin
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Aby pomyślnie przejść szkolenie musisz zabić ")
- say("300 Łuczników występujących w Wieży Demonów.")
- say()
- say("Pozostało do zabicia: ".. 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d"))
- say("Pozostało czasu: "..math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas_d")-get_time())/60) .." minut")
- say()
- end
- when party_kill with npc.get_race() == 1002 or kill and npc.get_race() == 1002 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d"))
- --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas_d") then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- when kill with npc.get_race() == 1002 or kill and npc.get_race() == 1002 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d"))
- --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas_d") then
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- when party_kill with npc.get_race() == 1032 or kill and npc.get_race() == 1032 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d"))
- --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- else
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- when kill with npc.get_race() == 1032 or kill and npc.get_race() == 1032 begin
- pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1)
- q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d"))
- --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60)
- if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then
- q.set_counter("Misja wykonana!")
- --q.set_clock("Misja wykonana!")
- setstate(udane)
- else
- say_title("Szkolenie konne:")
- say()
- say("Nie udało się zaliczyć misji!")
- say("Spróbuj następnym razem!")
- say()
- setstate(start)
- end
- end
- end
- state udane begin
- when letter begin
- send_letter("Porozmawiaj z Stajennym")
- end
- when info or button begin
- say_title("Porozmawiaj z Stajennym:")
- say()
- say("Szkolenie konne zakończyło się powodzeniem!")
- say("Udaj się do Stajennego i powiedź mu o tym!")
- say()
- end
- when 20349.chat."Ukończyłem szkolenie!" with horse.get_level() == 10 or horse.get_level() == 20 and not horse.is_dead() begin
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say("No, no... Widzę, że zasługujesz na wyższy poziom Konia.")
- say("Moi ludzie sporządzą dokumenty, oraz przygotują ")
- say("odpowiednio konia. Przyjdź do mnie jutro.")
- say()
- pc.setqf("oczekiwanie", get_time()+number(12,24)*60*60)
- clear_letter()
- set_state(odbierz_konia)
- end
- end
- state odbierz_konia begin
- when 20349.chat."Przyszedłem odebrać konia!" begin
- if pc.getqf("oczekiwanie") > get_time() then
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say("Jesteś u mnie zbyt szybko!")
- say("Dokumenty są już gotowe, ale koń jeszcze nie.")
- say("Przyjdź do mnie jutro.")
- say()
- else
- say_title(mob_name(npc.get_race())..":")
- say()
- say("Prosze! Oto Twój nowy koń!")
- say("Nie zapomnij go karmić!")
- say()
- if horse.get_level() == 10 then
- pc.give_item2(50052, 1)
- elseif horse.get_level() == 20 then
- pc.give_item2(50053, 1)
- end
- horse.unride()
- horse.unsummon()
- horse.advance()
- horse.summon()
- set_state(start)
- end
- end
- end
- end