oznaczenie = createBlip(2025.57263, 1341.64795, 10.82031, 1, 0, 255, 0, 255, 9999)
wejscie = createMarker (1953.11658, 1342.84607, 15.97461, "arrow", 1, 100, 150, 200, 150)
function tep(player)
pk = getPlayerMoney(player)
if pk > 20 then
setPlayerMoney ( player, pk -20 )
setElementPosition(player, -30.9460, -89.6090, 1003.5490)
setElementInterior(player, 18)
setElementDimension(player, 1)
else
outputChatBox("Nie stac cie biedaku!")
end
end
addEventHandler( "onMarkerHit", wejscie, tep )
wyjscie = createMarker ( -30.90194, -91.80988, 1004.04959, "arrow", 1, 100, 150, 200, 150 )
setElementInterior(wyjscie, 18)
setElementDimension(wyjscie, 1)
function bak(player)
setElementPosition(player, 1954.70300, 1342.85962, 15.37461)
setElementInterior(player, 0)
setElementDimension(player, 0)
end
addEventHandler( "onMarkerHit", wyjscie, bak )