Facebook
From Wojtek, 2 Months ago, written in C++.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 50
  1. #include "gra.h"
  2.  
  3. Gra::Gra()
  4. {
  5.   inicjalizacja();
  6. }
  7.  
  8. void Gra::inicjalizacja()
  9. {
  10.    plansza_gry.umiescWezaNaPlanszy(waz);
  11.    stan_gry = STAN_GRA;
  12. }
  13.  
  14.  
  15. void Gra::ruch()
  16. {
  17.   if (stan_gry==STAN_KONIEC) return;
  18.  
  19.   int dlugosc_weza = waz.pobierzDlugoscWeza();
  20.   Punkt *elementy_weza = waz.pobierzElementyWeza();
  21.  
  22.   waz.przesunZgodnieZKierunkiem();
  23.  
  24.   // sprawdzamy czy waz nie wyladowal na scianie!
  25.   if (plansza_gry.czySciana(elementy_weza[dlugosc_weza-1])==true)
  26.   {
  27.     cout << "Koniec gry!" << endl;
  28.     stan_gry = STAN_KONIEC;
  29.   }
  30.   else if (plansza_gry.czyJedzenie(elementy_weza[dlugosc_weza - 1]) == true) {
  31.           licznik++;
  32.           waz.zwiekszWeza(waz);
  33.           plansza_gry.umiescJedzenieNaPlanszy();
  34.          
  35.   }
  36.  
  37.   plansza_gry.umiescWezaNaPlanszy(waz);
  38. }
  39.  
  40. void Gra::ustawKierunekWeza(Kierunek k)
  41. {
  42.   waz.zmienKierunek(k);
  43. }