LOCAL Wyglad =
{
ModelBody = 0,
BodyTexture = 0,
ModelHead = 0,
HeadTexture = 0,
//------
visual_menu = 0,
START = 0,
WYG1 = createDraw("Ciało Model", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6100, 255, 255, 255, TRUE),
WYG2 = createDraw("Ciało Textura", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6300, 255, 255, 255, TRUE),
WYG3 = createDraw("Głowa Model", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6500, 255, 255, 255, TRUE),
WYG4 = createDraw("Głowa Textura", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6700, 255, 255, 255, TRUE),
WYG_AKCEPT = createDraw("Wyjście - F9", "Font_Old_20_White_Hi.TGA", 4000, 7000, 255, 55, 255, TRUE),
textura_wyglad = createTexture(3900, 6000, 5000, 7100, "DLG_CONVERSATION.TGA"),
};
LOCAL Klasa =
{
draw1 = createDraw("/pomoc", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6100, 250, 250, 250, TRUE),
draw2 = createDraw("Czas : 00 00", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6350, 250, 250, 250, TRUE),
draw3 = createDraw("Ranga : Brak", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6600, 250, 250, 250, TRUE),
texture1 = createTexture(50, 5950, 1350, 6900, "DLG_CONVERSATION.TGA"),
};
FUNCTION onInit()
{
//enableMarvin(FALSE);
enableGameNpcs(FALSE);
disableKey(1, TRUE)
// Wyczyść chat.
clearMultiplayerMessage();
//setWorld("WORLD.ZEN");
//Wyłączenie czatu
//chatInputToggle(TRUE);
// Wyłączenie Marvina
// Włączenie Kluczy. Na wszelkie wypadek.
enableGameKeys(TRUE);
// Wyłączenie domyślnego zapisywania.
//setSavingEnabled(FALSE);
// MESSAGE NA START!
addMessage(215, 200, 200, "== && - Starożytne Wojny RolePlay - && ==");
addMessage(215, 200, 200, "Wspaniała gra RolePlay czeka na ciebie!");
addMessage(215, 200, 200, "Większości rzeczy dowiesz się wpisując /pomoc");
// Pozycja gracza.
setPosition(5547.61 5359.9 36488.6);
// Angle gracza.
setAngle(141);
setDrawVisible(Klasa.draw1, TRUE);
setDrawVisible(Klasa.draw2, TRUE);
setDrawVisible(Klasa.draw3, TRUE);
setTextureVisible(Klasa.texture1, TRUE);
//---------------
setTimer(GameTimer, 2 * 1000, TRUE);
};
FUNCTION GameTimer()
{
IF (Gracz.LOGGEDIN == 1)
{
LOCAL TIME = getTime(); //Pobieramy czas jako dwuelementową tablicę
setDrawText(Klasa.draw2, "Czas : " + TIME.hour + " : "+TIME.min);
setDrawText(Klasa.draw3, "Ranga : " + Gracz.HALO);
}
ELSE
{
ReloadPosition();
}
};
FUNCTION onKey(KEY, letter)
{
print(KEY);
//-------------------------------------------------------------
IF (!isChatInputOpen() && KEY == KEY_F9)
{
IF (Gracz.LOGGEDIN == 1)
{
IF (Wyglad.start == 0)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
playAnimation("S_THRONE_S1");
setTextureVisible(Wyglad.textura_wyglad, TRUE);
Wyglad.visual_menu = 1;
setFreeze(TRUE); // Player can't move.
setDrawVisible(Wyglad.WYG1, true);
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255
setDrawVisible(Wyglad.WYG2, true);
setDrawVisible(Wyglad.WYG3, true);
setDrawVisible(Wyglad.WYG4, true);
setDrawVisible(Wyglad.WYG_AKCEPT, true);
Wyglad.start = 1;
}
else if (Wyglad.start == 1)
{
playAnimation("S_RUN");
setTextureVisible(Wyglad.textura_wyglad, false);
Wyglad.visual_menu = 0;
setFreeze(false); // Player can't move.
setDrawVisible(Wyglad.WYG1, FALSE);
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawVisible(Wyglad.WYG2, FALSE);
setDrawVisible(Wyglad.WYG3, FALSE);
setDrawVisible(Wyglad.WYG4, FALSE);
setDrawVisible(Wyglad.WYG_AKCEPT, FALSE);
Wyglad.start = 0;
}
}
}
//----------------------------------------------------------
//----------------------------------------------------------
ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 208) //keydown
{
IF (Wyglad.start == 1)
{
Wyglad.visual_menu = Wyglad.visual_menu + 1;
IF (Wyglad.visual_menu == 5)
{
Wyglad.visual_menu = 1;
}
IF (Wyglad.visual_menu == 1)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
}
ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 2)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
}
ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 3)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
}
ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 4)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
}
}
}
//-------------------------------------------
//-------------------------------------------
ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 200) //keyup
{
IF (Wyglad.start == 1)
{
Wyglad.visual_menu = Wyglad.visual_menu - 1;
IF (Wyglad.visual_menu == 0)
{
Wyglad.visual_menu = 4;
}
IF (Wyglad.visual_menu == 1)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
}
ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 2)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
}
ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 3)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
}
ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 4)
{
setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
}
}
}
//----------------------------------------------
//-------------------------------------------
ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 203) //lewo
{
IF (Wyglad.start == 1)
{
IF (Wyglad.visual_menu == 1)
{
Wyglad.ModelBody = Wyglad.ModelBody - 1;
VISUAL_W1();
}
IF (Wyglad.visual_menu == 2)
{
Wyglad.BodyTexture = Wyglad.BodyTexture - 1;
VISUAL_W2();
}
IF (Wyglad.visual_menu == 3)
{
Wyglad.ModelHead = Wyglad.ModelHead -1;
VISUAL_W3();
}
IF (Wyglad.visual_menu == 4)
{
Wyglad.HeadTexture = Wyglad.HeadTexture - 1;
VISUAL_W4();
}
}
}
//-----------------------------------------
ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 205) //lewo
{
IF (Wyglad.start == 1)
{
IF (Wyglad.visual_menu == 1)
{
Wyglad.ModelBody = Wyglad.ModelBody + 1;
VISUAL_W1();
}
IF (Wyglad.visual_menu == 2)
{
Wyglad.BodyTexture = Wyglad.BodyTexture + 1;
VISUAL_W2();
}
IF (Wyglad.visual_menu == 3)
{
Wyglad.ModelHead = Wyglad.ModelHead + 1;
VISUAL_W3();
}
IF (Wyglad.visual_menu == 4)
{
Wyglad.HeadTexture = Wyglad.HeadTexture + 1;
VISUAL_W4();
}
}
}
ELSE IF (KEY == 60) //lewo
{
exitGame();
}
//KEY_UP // UpArrow ON arrow keypad
//KEY_LEFT // LeftArrow ON arrow keypad
//KEY_RIGHT // RightArrow ON arrow keypad
//KEY_DOWN
};
FUNCTION VISUAL_W1()
{
playAnimation("S_THRONE_S1");
IF (Wyglad.ModelBody == 2)
{
Wyglad.ModelBody = 0;
}
IF (Wyglad.ModelBody == -1)
{
Wyglad.ModelBody = 1;
}
LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
setAdditionalVisual(Body[Wyglad.ModelBody], WYGLAD.bodyTexture, WYGLAD.headModel, WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd
sendVisual(); //wysyłamy GO
}
FUNCTION VISUAL_W2()
{
playAnimation("S_THRONE_S1");
IF (Wyglad.BodyTexture == 13)
{
Wyglad.BodyTexture = 0;
}
IF (Wyglad.BodyTexture == -1)
{
Wyglad.BodyTexture = 12;
}
LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, Wyglad.BodyTexture, WYGLAD.headModel, WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd
sendVisual(); //wysyłamy GO
}
FUNCTION VISUAL_W3()
{
playAnimation("S_THRONE_S1");
IF (Wyglad.ModelHead == 7)
{
Wyglad.ModelHead = 0;
}
IF (Wyglad.ModelHead == -1)
{
Wyglad.ModelHead = 6;
}
LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, WYGLAD.bodyTexture, Head[Wyglad.ModelHead], WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd
sendVisual(); //wysyłamy GO
}
FUNCTION VISUAL_W4()
{
playAnimation("S_THRONE_S1");
IF (Wyglad.HeadTexture == 163)
{
Wyglad.HeadTexture = 0;
}
IF (Wyglad.HeadTexture == -1)
{
Wyglad.HeadTexture = 162;
}
LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, WYGLAD.bodyTexture, WYGLAD.headModel, Wyglad.HeadTexture); //ustawiamy wygląd
sendVisual(); //wysyłamy GO
}