Facebook
From Razir, 8 Years ago, written in SQL.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 358
  1. LOCAL Wyglad =
  2. {
  3. ModelBody = 0,
  4. BodyTexture = 0,
  5. ModelHead = 0,
  6. HeadTexture = 0,
  7. //------
  8. visual_menu = 0,
  9. START = 0,
  10. WYG1 = createDraw("Ciało Model", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6100, 255, 255, 255, TRUE),
  11. WYG2 = createDraw("Ciało Textura", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6300, 255, 255, 255, TRUE),
  12. WYG3 = createDraw("Głowa Model", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6500, 255, 255, 255, TRUE),
  13. WYG4 = createDraw("Głowa Textura", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6700, 255, 255, 255, TRUE),
  14. WYG_AKCEPT = createDraw("Wyjście - F9", "Font_Old_20_White_Hi.TGA", 4000, 7000, 255, 55, 255, TRUE),
  15. textura_wyglad = createTexture(3900, 6000, 5000, 7100, "DLG_CONVERSATION.TGA"),
  16. };
  17. LOCAL Klasa =
  18. {
  19. draw1 = createDraw("/pomoc", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6100, 250, 250, 250, TRUE),
  20. draw2 = createDraw("Czas : 00 00", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6350, 250, 250, 250, TRUE),
  21. draw3 = createDraw("Ranga : Brak", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6600, 250, 250, 250, TRUE),
  22. texture1 = createTexture(50, 5950, 1350, 6900, "DLG_CONVERSATION.TGA"),
  23. };
  24.  
  25.  
  26.  
  27.  
  28. FUNCTION onInit()
  29. {
  30. //enableMarvin(FALSE);
  31. enableGameNpcs(FALSE);
  32. disableKey(1, TRUE)
  33. // Wyczyść chat.
  34. clearMultiplayerMessage();
  35. //setWorld("WORLD.ZEN");
  36. //Wyłączenie czatu
  37. //chatInputToggle(TRUE);
  38. // Wyłączenie Marvina
  39. // Włączenie Kluczy. Na wszelkie wypadek.
  40. enableGameKeys(TRUE);
  41. // Wyłączenie domyślnego zapisywania.
  42. //setSavingEnabled(FALSE);
  43. // MESSAGE NA START!
  44. addMessage(215, 200, 200, "== && - Starożytne Wojny RolePlay - && ==");
  45. addMessage(215, 200, 200, "Wspaniała gra RolePlay czeka na ciebie!");
  46. addMessage(215, 200, 200, "Większości rzeczy dowiesz się wpisując /pomoc");
  47.  
  48. // Pozycja gracza.
  49. setPosition(5547.61 5359.9 36488.6);
  50. // Angle gracza.
  51. setAngle(141);
  52. setDrawVisible(Klasa.draw1, TRUE);
  53. setDrawVisible(Klasa.draw2, TRUE);
  54. setDrawVisible(Klasa.draw3, TRUE);
  55. setTextureVisible(Klasa.texture1, TRUE);
  56. //---------------
  57. setTimer(GameTimer, 2 * 1000, TRUE);
  58. };
  59. FUNCTION GameTimer()
  60. {
  61. IF (Gracz.LOGGEDIN == 1)
  62. {
  63. LOCAL TIME = getTime(); //Pobieramy czas jako dwuelementową tablicę
  64. setDrawText(Klasa.draw2, "Czas : " + TIME.hour + " : "+TIME.min);
  65. setDrawText(Klasa.draw3, "Ranga : " + Gracz.HALO);
  66. }
  67. ELSE
  68. {
  69. ReloadPosition();
  70. }
  71. };
  72.  
  73.  
  74.  
  75. FUNCTION onKey(KEY, letter)
  76. {
  77. print(KEY);
  78. //-------------------------------------------------------------
  79. IF (!isChatInputOpen() && KEY == KEY_F9)
  80. {
  81. IF (Gracz.LOGGEDIN == 1)
  82. {
  83. IF (Wyglad.start == 0)
  84. {
  85. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  86. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  87. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  88. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  89.  
  90. playAnimation("S_THRONE_S1");
  91. setTextureVisible(Wyglad.textura_wyglad, TRUE);
  92. Wyglad.visual_menu = 1;
  93. setFreeze(TRUE); // Player can't move.
  94. setDrawVisible(Wyglad.WYG1, true);
  95. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255
  96. setDrawVisible(Wyglad.WYG2, true);
  97. setDrawVisible(Wyglad.WYG3, true);
  98. setDrawVisible(Wyglad.WYG4, true);
  99. setDrawVisible(Wyglad.WYG_AKCEPT, true);
  100. Wyglad.start = 1;
  101. }
  102. else if (Wyglad.start == 1)
  103. {
  104. playAnimation("S_RUN");
  105. setTextureVisible(Wyglad.textura_wyglad, false);
  106. Wyglad.visual_menu = 0;
  107. setFreeze(false); // Player can't move.
  108. setDrawVisible(Wyglad.WYG1, FALSE);
  109. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  110. setDrawVisible(Wyglad.WYG2, FALSE);
  111. setDrawVisible(Wyglad.WYG3, FALSE);
  112. setDrawVisible(Wyglad.WYG4, FALSE);
  113. setDrawVisible(Wyglad.WYG_AKCEPT, FALSE);
  114. Wyglad.start = 0;
  115. }
  116. }
  117. }
  118. //----------------------------------------------------------
  119. //----------------------------------------------------------
  120. ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 208) //keydown
  121. {
  122. IF (Wyglad.start == 1)
  123. {
  124. Wyglad.visual_menu = Wyglad.visual_menu + 1;
  125. IF (Wyglad.visual_menu == 5)
  126. {
  127. Wyglad.visual_menu = 1;
  128. }
  129.  
  130.  
  131.  
  132.  
  133.  
  134. IF (Wyglad.visual_menu == 1)
  135. {
  136. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  137. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  138. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  139. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  140.  
  141. }
  142. ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 2)
  143. {
  144. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  145. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  146. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  147. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  148.  
  149. }
  150. ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 3)
  151. {
  152. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  153. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  154. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  155. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  156.  
  157. }
  158. ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 4)
  159. {
  160. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  161. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  162. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  163. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  164.  
  165. }
  166.  
  167. }
  168.  
  169.  
  170. }
  171. //-------------------------------------------
  172. //-------------------------------------------
  173.  
  174. ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 200) //keyup
  175. {
  176. IF (Wyglad.start == 1)
  177. {
  178. Wyglad.visual_menu = Wyglad.visual_menu - 1;
  179. IF (Wyglad.visual_menu == 0)
  180. {
  181. Wyglad.visual_menu = 4;
  182. }
  183.  
  184.  
  185.  
  186.  
  187.  
  188.  
  189.  
  190. IF (Wyglad.visual_menu == 1)
  191. {
  192. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  193. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  194. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  195. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  196.  
  197. }
  198. ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 2)
  199. {
  200. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  201. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  202. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  203. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  204.  
  205. }
  206. ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 3)
  207. {
  208. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  209. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  210. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  211. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  212.  
  213. }
  214. ELSE IF (Wyglad.visual_menu == 4)
  215. {
  216. setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  217. setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  218. setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color IS 255, 255, 255
  219. setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 0, 0); //Now color IS 255, 255, 255
  220.  
  221. }
  222.  
  223. }
  224.  
  225.  
  226. }
  227. //----------------------------------------------
  228.  
  229. //-------------------------------------------
  230.  
  231. ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 203) //lewo
  232. {
  233. IF (Wyglad.start == 1)
  234. {
  235. IF (Wyglad.visual_menu == 1)
  236. {
  237. Wyglad.ModelBody = Wyglad.ModelBody - 1;
  238. VISUAL_W1();
  239. }
  240. IF (Wyglad.visual_menu == 2)
  241. {
  242. Wyglad.BodyTexture = Wyglad.BodyTexture - 1;
  243. VISUAL_W2();
  244. }
  245. IF (Wyglad.visual_menu == 3)
  246. {
  247. Wyglad.ModelHead = Wyglad.ModelHead -1;
  248. VISUAL_W3();
  249. }
  250. IF (Wyglad.visual_menu == 4)
  251. {
  252. Wyglad.HeadTexture = Wyglad.HeadTexture - 1;
  253. VISUAL_W4();
  254. }
  255.  
  256.  
  257. }
  258.  
  259.  
  260. }
  261.  
  262.  
  263. //-----------------------------------------
  264.  
  265.  
  266.  
  267. ELSE IF (!isChatInputOpen() && KEY == 205) //lewo
  268. {
  269. IF (Wyglad.start == 1)
  270. {
  271. IF (Wyglad.visual_menu == 1)
  272. {
  273. Wyglad.ModelBody = Wyglad.ModelBody + 1;
  274. VISUAL_W1();
  275. }
  276. IF (Wyglad.visual_menu == 2)
  277. {
  278. Wyglad.BodyTexture = Wyglad.BodyTexture + 1;
  279. VISUAL_W2();
  280. }
  281. IF (Wyglad.visual_menu == 3)
  282. {
  283. Wyglad.ModelHead = Wyglad.ModelHead + 1;
  284. VISUAL_W3();
  285. }
  286. IF (Wyglad.visual_menu == 4)
  287. {
  288. Wyglad.HeadTexture = Wyglad.HeadTexture + 1;
  289. VISUAL_W4();
  290. }
  291. }
  292.  
  293. }
  294.  
  295.  
  296. ELSE IF (KEY == 60) //lewo
  297. {
  298. exitGame();
  299. }
  300.  
  301. //KEY_UP // UpArrow ON arrow keypad
  302. //KEY_LEFT // LeftArrow ON arrow keypad
  303. //KEY_RIGHT // RightArrow ON arrow keypad
  304. //KEY_DOWN
  305.  
  306. };
  307. FUNCTION VISUAL_W1()
  308. {
  309. playAnimation("S_THRONE_S1");
  310. IF (Wyglad.ModelBody == 2)
  311. {
  312. Wyglad.ModelBody = 0;
  313. }
  314. IF (Wyglad.ModelBody == -1)
  315. {
  316. Wyglad.ModelBody = 1;
  317. }
  318. LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
  319. setAdditionalVisual(Body[Wyglad.ModelBody], WYGLAD.bodyTexture, WYGLAD.headModel, WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd
  320. sendVisual(); //wysyłamy GO
  321. }
  322. FUNCTION VISUAL_W2()
  323. {
  324. playAnimation("S_THRONE_S1");
  325.  
  326. IF (Wyglad.BodyTexture == 13)
  327. {
  328. Wyglad.BodyTexture = 0;
  329. }
  330. IF (Wyglad.BodyTexture == -1)
  331. {
  332. Wyglad.BodyTexture = 12;
  333. }
  334. LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
  335. setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, Wyglad.BodyTexture, WYGLAD.headModel, WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd
  336. sendVisual(); //wysyłamy GO
  337. }
  338. FUNCTION VISUAL_W3()
  339. {
  340. playAnimation("S_THRONE_S1");
  341.  
  342. IF (Wyglad.ModelHead == 7)
  343. {
  344. Wyglad.ModelHead = 0;
  345. }
  346. IF (Wyglad.ModelHead == -1)
  347. {
  348. Wyglad.ModelHead = 6;
  349. }
  350. LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
  351. setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, WYGLAD.bodyTexture, Head[Wyglad.ModelHead], WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd
  352. sendVisual(); //wysyłamy GO
  353. }
  354. FUNCTION VISUAL_W4()
  355. {
  356. playAnimation("S_THRONE_S1");
  357.  
  358. IF (Wyglad.HeadTexture == 163)
  359. {
  360. Wyglad.HeadTexture = 0;
  361. }
  362. IF (Wyglad.HeadTexture == -1)
  363. {
  364. Wyglad.HeadTexture = 162;
  365. }
  366. LOCAL WYGLAD = getAdditionalVisual();
  367. setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, WYGLAD.bodyTexture, WYGLAD.headModel, Wyglad.HeadTexture); //ustawiamy wygląd
  368. sendVisual(); //wysyłamy GO
  369. }