Facebook
From xd, 6 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 226
  1. Sprawdzanie tożsamości gracza na TS3.
  2. Na początku sprawdź, czy gracz, którego sprawdzasz jest graczem z serwera. W celu zweryfikowania powiedz osobie sprawdzanej, aby napisała na /helpop wybrany przez Ciebie wyraz (aktualną godzinę, itp.)
  3.  
  4. Sprawdzanie tożsamości gracza w grze.
  5. Po połączeniu się z graczem za pomocą programu, którego używasz jesteś zobowiązany, aby po raz kolejny sprawdzić jego tożsamość. Robisz to za pomocą naciśnięcia klawisza TAB i sprawdzasz nick podany w tabeli wyników.
  6.  
  7. Sprawdzanie w grze.
  8. 1. Zacznij od F3, wykonaj następujące kombinacje klawiszy.
  9. F3 + B - w przypadku gdy osobie sprawdzanej pokażą się pogrubione linie hitboxów - prawdopodobnie ma skrypty
  10. F3 + T - w przypadku gdy osobie sprawdzanej wywali MC - prawdopodobnie ma skrypty
  11. F3 + A - w przypadku gdy osobie sprawdzanej wywali MC - prawdopodobnie ma skrypty
  12. 2. Następnie przechodzimy do -> ESC -> OPCJE - USTAWIENIA GRAFICZNE. Tutaj sprawdzamy Fog'a, naciskamy kilkakrotnie przycisk Fog (Mgła), jeżeli Minecraft sie wyłączy, możemy podejrzewać gracza o używanie skryptów.
  13. 3. Następnie przechodzimy do -> ESC -> OPCJE -> USTAWIENIA SNOOPERA. Na samym dole zwracamy uwagę na następujące informacje:
  14. "launched version" (uruchomiona wersja)
  15. "version" (nazwa wersji z folderu .minecraft/versions)
  16. 4. Następnie przechodzimy do -> ESC -> OPCJE -> TEXTUREPACKI. Jeżeli gracz posiada tam texturpacki z xrayem (podejrzane tekstury, przeźroczyste szkło itp) banujemy.
  17. 5. Następnym krokiem jest sprawdzenie na czacie ogólnym następujących fraz:
  18. - (.on) - (.bind) - (.help)- (#bind )- (gui k) - (-t gui) - (.c) - frazy wpisujemy bez nawiasów.
  19. 6. Następnie sprawdzamy wersję optifine gracza z wersją ze strony: optifine.net, chodzi o to, czy gracz posiada taką samą nazwę wersji jak na stronie, przykładowo w grze gracz ma wersję gry 1.8 a w niej OptiFine 1.8.0_HD_U_H8, to teraz wchodzisz na stronę optifine.net i sprawdzasz, czy taka wersja istnieje na stronie. W przypadku, gdy taka wersja nie istnieje, masz prawo kazać osobie sprawdzanej, aby udostępniła tą wersję na hosting plików. Wtedy ją pobierasz i sam sprawdzasz np. "czy nie bijesz z większej liczby kratek niż na czystej wersji" .
  20. 7. Kolejnym krokiem jest sprawdzenie, czy gracz nie ma włączonych dwóch wersji gry lub, czy nie ma włączonej drugiej wersji gry na drugim monitorze.
  21. a) Sprawdzamy to poprzez wejście w mikser głośności, jeżeli tam znajdują się dwie opcje podgłośniania Minecraft to znaczy, że gracz na włączone dwie wersje gry.
  22. b) Bedąc na pulpicie systemu operacyjnego używamy kombinacji klawiszy LEWY ALT + TAB w celu sprawdzenia włączonych aktualnie aplikacji.
  23.  
  24. Ukryte foldery.
  25. WINDOWS 7/8
  26. Jeżeli chcemy sprawdzić ukryte pliki/foldery przechodzimy do danego folderu z wersją np. (.minecraft -> versions -> 1.8-OptiFine_HD_U_H6) następnie klikamy przycisk "Organizuj" przechodzimy do "Opcje folderów i wyszukiwania" następnie do zakładki "Widok" i w "Ustawienia zaawansowane" szukamy opcji "Pokaż ukryte pliki, foldery i dyski" i klikamy "Zastosuj".
  27. Po tym, jeżeli gracz posiada ukryte pliki lub foldery będziemy w stanie je zobaczyć w danym folderze.
  28. WINDOWS 10
  29. Jeżeli chcemy sprawdzić ukryte pliki/foldery przechodzimy do danego folderu z wersją np. (.minecraft -> versions -> 1.8-OptiFine_HD_U_H6) następnie klikamy przycisk "Widok" i zaznaczymy opcję "Ukryte elementy".
  30. Po tym, jeżeli gracz posiada ukryte pliki lub foldery będziemy w stanie je zobaczyć w danym folderze.
  31.  
  32. Sprawdzanie plików gry.
  33. 1. Wchodzimy w %appdata% -> .minecraft -> versions -> aktualnie używana wersja
  34. 2. Tutaj sprawdzamy wersję, której gracz aktualnie używa. Jeżeli gracz używa przykładowo wersji "1.8-OptiFine_HD_U_H6", wchodzimy w folder tej wersji sprawdzamy rozmiar pliku "jar". Teraz usuwamy plik "jar", jeżeli nie będziemy mogli usunąć tego pliku jest dobrze. Następnie wchodzimy w plik "jar" za pomocą (WinRar'a, 7-zipa) itp. Sprawdzamy pliki (biv, biy, rh) oraz sam rozmiar pliku "jar".
  35.  
  36. Gracz sprawdzany za Twoją prośbą musi wstawić na jakiś hosting plików (Np. SpeedyShare, MediaFire) wersję, która jest sprawdzana. Po zgraniu i odpaleniu upewnij się, że nie zawiera nic podejrzanego.
  37.  
  38. PRAWIDŁOWE WAGI PLIKÓW (stan na 22.09.2017)
  39. WERSJE 1.7.x
  40.  
  41. Wersja 1.7.2
  42. Plik "jar" powinien ważyć - 4 998 KB
  43. Plik "rh" powinien ważyć - 26 850 KB
  44. Plik "biv" powinien ważysć - 27 842 KB
  45. Plik "biy"- 6 887 KB
  46.  
  47. Wersja 1.7.3/1.7.4
  48. Plik "jar" powinien ważyć - 5 085 KB
  49. Plik "rh" powinien ważyć - 4 145 KB
  50. Plik "biv" powinien ważyć - 1 932 KB
  51. Plik "biy"- nie występuje w tej wersji.
  52.  
  53. Wersja 1.7.5
  54. Plik "jar" powinien ważyć - 5 104 KB
  55. Plik "rh" powinien ważyć - 263 KB
  56. Plik "biv" powinien ważyć - 382 KB
  57. Plik "biy" powinien ważyć - 1 077 KB
  58.  
  59. Wersja 1.7.6
  60. Plik "jar" powinien ważyć - 5 217 KB
  61. Plik "rh" powinien ważyć - 4 799 KB
  62. Plik "biv" powinien ważyć - 2 417 KB
  63. Plik "biy" powinien ważyć - 6 036 KB
  64.  
  65. Wersja 1.7.7
  66. Plik "jar" powinien ważyć - 5 145 KB
  67. Plik "rh" powinien ważyć - 4 787 KB
  68. Plik "biv" powinien ważyć - 2 417 KB
  69. Plik "biy" powinien ważyć - 6 028 KB
  70.  
  71. Wersja 1.7.8/1.7.9
  72. Plik "jar" powinien ważyć - 5 147 KB / 5 146 KB
  73. Plik "rh" powinien ważyć - 4 787 KB
  74. Plik "biv" powinien ważyć - 1 437 KB / 1 434 KB
  75. Plik "biy" powinien ważyć - 2 892 KB
  76.  
  77. Wersja 1.7.10
  78. Plik "jar" powinien ważyć - 5 134 KB
  79. Plik "rh" powinien ważyć - 1 911 KB
  80. Plik "biv" nie występuje w tej wersji
  81. Plik "biy" powinien ważyć - 247 KB
  82.  
  83.  
  84. Opis:
  85.  
  86. WERSJE 1.8.x
  87.  
  88. 1.8
  89. Plik "jar" powinien ważyć - 7 566 KB
  90. Plik "rh" powinien ważyć - 460 KB
  91. Plik "biv" - 5048 KB
  92. Plik "biy"- nie występuje w tej wersji.
  93.  
  94. Wersja 1.8.1
  95. Plik "jar" powinien ważyć - 7 581 KB
  96. Plik "rh" powinien ważyć - 1 735 KB
  97. Plik "biv" - nie występuje w tej wersji.
  98. Plik "biy"- nie występuje w tej wersji.
  99.  
  100. Wersja 1.8.2/1.8.3
  101. Plik "jar" powinien ważyć - 8 263 KB
  102. Plik "rh" powinien ważyć - 472 KB
  103. Plik "biv" powinien ważyć - 11 449 KB
  104. Plik "biy" powinien ważyć - 2 094 KB
  105.  
  106. Wersja 1.8.4/1.8.5/1.8.6/1.8.7/1.8.8/1.8.9
  107. Plik "jar" powinien ważyć - 8 264 KB / 8 264 KB / 8 267 KB
  108. Plik "rh" powinien ważyć - 1 250 KB
  109. Plik "biv" powinien ważyć - 9 920 KB
  110. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB / 1 969 KB
  111.  
  112. Wersja 1.8.8 BlazingPack (stan na 22.09.2017)
  113. W folderze z wersją BlazingPacka powinny znajdować się trzy pliki:
  114. blazingpack_1.8.8.jar
  115. blazingpack_1.8.8.json
  116. blazingpack_1.8.8App.jar
  117. Plik "jar" powinien ważyć - 14 730 KB
  118. Dodatkowo w tym pliku "jar" w META-INF powinny być trzy pliki:
  119. BPACK.RSA
  120. BPACK.SF
  121. MANIFEST.MF
  122.  
  123. ==========================================
  124. STARE WAGI https://hastebin.com/guceyorisu.erl
  125. ==========================================
  126.  
  127. Podpięte urządzenia
  128. Wchodzimy w start -> mój komputer i sprawdzamy podpięte pendrive. Kiedy jest on podpięty sprawdzamy jego zawartosc. Gdy w folderze są skrypty, bądź inne niedozwolone modyfikacje związane z Minecraft - BANUJEMY.
  129.  
  130. Sprawdzanie wersji LabyMod
  131.  
  132. LabyMod występuje w dwóch wersjach Optfine.
  133. 1. Optifine_1.8.8_HD_U_G7 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  134. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_G7
  135. Plik "jar" powinien ważyć - 9 703 KB
  136. Plik "rh" powinien ważyć - 1 250 KB
  137. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  138. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  139. 2. Optifine_1.8.8_HD_U_H5 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  140. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_H5
  141. Plik "jar" powinien ważyć - 9 900 KB
  142. Plik "rh" powinien ważyć - 1 250 KB
  143. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  144. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  145.  
  146. LabyMod występuje w dwóch wersjach Optfine plus wszystkie dostępne modyfikacje w instalatorze.
  147. 1. Optifine_1.8.8_HD_U_G7 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  148. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_G7
  149. Plik "jar" powinien ważyć - 10 175 KB
  150. Plik "rh" powinien ważyć - 1 250 KB
  151. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  152. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  153. 2. Optifine_1.8.8_HD_U_H5 (znajduje się to w 4 akapicie pod klawiszem F3)
  154. a) Wagi plików przy wersji Optifine_1.8.8_HD_U_H5
  155. Plik "jar" powinien ważyć - 10 371 KB
  156. Plik "rh" powinien ważyć - 1 250 KB
  157. Plik "biv" powinien ważyć - 10 478 KB
  158. Plik "biy" powinien ważyć - 2 046 KB
  159. Ponadto, jeżeli sprawdzasz LabyModa sprawdź takie klawisze jak: PRAWY SHIFT, LEWY SHIFT, TYLDA (~), jeżeli po naciśnieciu tych klawiszy wyskoczy wam menu czitów min. (nuker, killaura itp) banujecie.
  160.  
  161. Wykrywanie wersji z czitami.
  162. HUZUNI
  163. 1. Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  164. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_D1, oznacza to, że gracz posiada HUZUNI.
  165. 2. Klikamy ESC w grze, odpalamy klawiaturę ekranową (Start -> wyszukaj -> klawiatura ekranowa), klikamy PRAWY SHIFT i jeżeli wyświetli się przycisk "Huzuni" - możemy banować.
  166. 3. Wchodzimy w %appdata% -> .minecraft -> versions. Tutaj sprawdzamy wersję, której gracz aktualnie używa. Jeżeli gracz używa przykładowo wersji "1.8-OptiFine_HD_U_H6". Próbujemy usunąć tą wersje, jeżeli nie możemy jest w porządku. Wchodzimy w tą wersję i zwracamy uwagę na wielkość pliku "jar". Jeżeli ten plik waży 8 917 KB oznacza to, że jest to wersja z HUZUNI. Następnie wchodzimy w plik "jar" za pomocą (WinRar'a, 7-zipa). W wersji z HUZUNI znajdują się pliki o nazwach:
  167. e.class, a.class, g.class, h.class, i.class, j.class, k.class, l.class, b.class, c.class, d.class, f.class
  168. 4. Następnie odpalamy drugiego Minecrafta na tej samej wersji, która aktualnie sprawdzamy np. "1.8-OptiFine_HD_U_H6". Jeżeli w odpalonym oknie wyskoczy nam HUZUNI - banujemy.
  169.  
  170. SALLOS
  171. 1. Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  172. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_F8, oznacza to, że gracz posiada SALLOS'a.
  173. 2. Następnie należy napisać na czacie taką komendę "-t gui", jeżeli wyświetli nam sie menu SALLOS'a - możemy banować.
  174. 3. Przechodzimy do %appdata% -> .minecraft -> versions -> obecnie używana wersja. Jeżeli plik "jar" waży 12 312 KB - możemy banować.
  175.  
  176. LEMONADE
  177. 1. Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  178. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_B2, oznacza to, że gracz posiada Lemonade.
  179. 2. Następnie należy przejść do ESC - > OPCJE -> TEXTUREPACKI. Jezeli Minecraft się wyłączy, znaczy, że gracz posiada Lemonade - możemy banować.
  180. 3. Przechodzimy do %appdata% -> .minecraft -> versions -> obecnie używana wersja. Wchodzimy w plik "jar" jesli gracz ma tylko 2 foldery wchodzimy w kazdy z nich jesli w ktorymś będzie znajdował się folder "Euphoria" - banujemy. Plik "jar" z Lemonade waży 11 588 KB.
  181.  
  182. HITLER
  183. 1. Pierwszym krokiem jest naciśnięcie F3.
  184. Jeżeli w górnym lewym rogu widnieje wersja OptiFine np. 1.8-OptiFine_HD_U_H6, a w czwartej linijce widzimy 1.8-OptiFine_HD_U_D5, oznacza to, że gracz posiada Hitler'a.
  185. 2. Jeżeli przejdziemy to panelu gry poprzez klawisz ESC, wyświetli nam się napis "Hitler", natomiast jeżeli tego nie mamy włączamy jeszcze raz tą samą wersję gry wtedy ten napis się nam pojawi.
  186. 3. Przechodzimy do %appdata% -> .minecraft -> versions -> obecnie używana wersja.
  187. Wagi plików to:
  188. "jar" - 6 672 KB
  189. "biv" - 1 701 KB
  190. "rh" - 834 KB
  191. "biy" - 563 KB