Facebook
From Innocent Cheetah, 5 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 210
  1. Forma organizacyjno prawna
  2.  
  3.  
  4. Branża
  5. PKD 10.85.Z     Wytwarzanie gotowych posiłków i dań
  6.  
  7. Przedmiot działalności
  8.  
  9. Przygotowanie produktu gastronomicznego szybkiej obsługi oraz bardzo dobrej jakości.  
  10.  
  11.  
  12. Dane o włascicielach -
  13.  
  14. lokalizacja
  15.  
  16. (adres)Najbardziej ruchliwe miejsca w mieście, lokal o małej powierzchni do 30m2.
  17. Planowany rozwój sieciowy oraz stworzenia sieci lokali w centrach handlowych po pozytywnym przyjęciu przez konsumentów.
  18.  
  19. Obszar działania
  20.  
  21. Na początku trwania działalności planujemy jedynie stworzenia usług gastronomicznych jedynie w obszarze lokalnym, po sukcesie punktu obszar działania  
  22. będzie się zwiekszał.
  23.  
  24.  
  25. Mocne: Oryginalność, orientalność, wykfalikowany presonel z wyoskim doświadczeniem gastronomicznym.  Krótki czas oczekiwania na usługę, konkurencyjna cena. Małe zapotrzebowanie na powierzchnie. Zbilansowane produkty.
  26. Słabe: Konkurencja , brak własnego lokalu,
  27. Szanse: Stworzenie własne aplikacji mobilnej z kuponami na zestawy. Promocje lojalnościowe, pozyskanie stałych klientów, stworzenie nowego punktu,
  28. Zagrożenia:
  29.  
  30.  
  31. Warianty strategii rozwoju:
  32.  
  33. Pozyskanie przynajmniej 30 stałych klientów w pierwszy miesiąc,
  34. Otworzenie przynajmniej dwóch punktów po sukcesie pierwszego punktu,
  35. Pozyskanie dochodów pozwalający na  pokrycie wszystkich wydatków oraz zapewnienie dodatkowych zysków pozwalający na rozwój,
  36. Rozwój produktu i ciągłe poprawianie jego jakości.
  37.  
  38. Strategia pozyskania inwestorów:
  39. - Zaprojektowanie oraz produkcja materiałów reklamowych, wykorzystanie wizerunków osób zajmujących się zdrowym żywieniem do spotów reklamowych,
  40. - Stworzenie warsztatów kulinarnych dotyczących codziennego odżywiania,
  41. - Projekt własne strony internetowej oraz aplikacji mobilnej która pozwoli na dalszy rozwój,
  42. - Ubieganie się o dotacje na rozwój punktu gastronomicznego
  43.  
  44.  
  45. Opis rynku
  46.  
  47. Podmiote działające w branży: punkty z kebabami na wynos, pizzerie szybkoobsługowe, kuchnie z daniami na wynos
  48.  
  49. Charakterystyka produkowanych towarów:
  50.  
  51. Produkt pizzo-podobny, lub pizza włoska. Sprzedaż pizzy dzielonej na równe 6 kawałków, jeden kawałek zajmuję powierzchnię pizzy średnio licząc 1/6, wycinek koła 60* lub inny fragment pizzy - 2/6, 3/6 lub cała pizza.
  52. Oferowany z różnymi rodzajami ciasta - pszeniczne, ryżowe, kukurydziane lub wegańskie.
  53. Różne rodzaje składników w tym dopasowane do kultur zagranicznych np nawiązujące do: kuchni Azjatyckiej - z rybami, owocami morza oraz warzywami tamtejszej kultury, kuchni Meksykańskie - kukurydza, wołowina, salsa i tym podobne oraz dopasowane do grup docelowych w tym popularne rodzaje pizzy np:
  54. Pizza farma, hawajska czy bez żadnych dodatków nie licząc sera.
  55. Ser występuje w minimalnie 3 gatunkach - w tym na pewno mozzarela i parmezan.
  56.  
  57. W lokalu również będą podawane napoje bezalkoholowe.
  58.  
  59. Polityka cenowa:
  60.  
  61. Prognozowana polityka cenowa opiera się na cenie całej pizzy i jej częściach,
  62. dla przykładu cena całej pizzy oscyluje w granicach 30 złotych to kawałek(1/6) będzie kosztował 5 złotych. Jednak cena kawałka pizzy ma swoją minimalną granicy przyjęta na poziomie 5 zł, więc gdy cała pizza kosztuje 26 złotych to kawałek kosztować będzie dalej 5 złotych, a nie 4,(33).
  63.  
  64. Metoda sprzedaży:
  65.  
  66. Głowną metodą sprzedaży będzie dystrybucja w lokalu/lokalach. Poboczną metodą sprzedaży będzie dostarczanie produktu do konsumenta znajdującego się w pobliżu punktu maksymalnie 20 km. Dowozem zajmować będzie się zatrudniony kierowca, lub gdy poptyt na towar będzię mniejszy dla minimalizacji kosztów zajmie się tym jeden z właścicieli.  Planujemy również nawiązać współpracę z firmami zajmującymi się rozwozem pożywienia takimi jak - UberEats.
  67.  
  68.  
  69. Narzedzie promocji:
  70. Stworzenie spotów reklamowych z osobami zajmującymi się dyktowaniem trendów w zdrowym żywieniu.
  71. Nawiązanie współpracy z stronami zajmującymi się pośrednictwem w sprzedaży produktów gastronomicznych np.: pizzaportal.pl, pyszne.pl
  72.  
  73.  
  74. Nakład inwestycyjny:
  75.  
  76. Opłata za czynszu lokalu - znajdz ile
  77. Wynagrodzenie pozostałych pracowników -  2500 brutto minimum?
  78. Opłaty za ogrzewanie, prąd, gaz, bieżacą wode - ile?
  79. Produkty spożywcze - ile?
  80. Maszyny oraz urządzenia - ?
  81. Wystrój lokalu- ?
  82.  
  83. Źródła inwestowania:
  84.  
  85. Pożyczki, dofinansowania, dochód?
  86.  
  87. Plan ilościowy
  88.  
  89. Średnio dochód na minimalnym poziomie miesięcznym 10 000 zł- dzienny dochód minimalny około 330 zł, planowany dochód średni 20 000 zł - dzienny dochód - 660 zł
  90.  
  91. Zaopatrzenie na produkty i usługi:
  92.  
  93. - Dzienna dostawa produktów spożywczych,
  94. -i co?