local result, errorInfo = World:AddEntity( "Chair" )
ASSERT( result, true, "Nie udalo sie postawic krzesla na swiecie.", errorInfo )
-- errorInfo jako 4 parametr to takie info techniczne - powod dla ktorego nie udalo sie tego zrobic
end
function World:AddEntity( name )
-- rejestrujemy polaczenie z baza danych - bedziemy ja pytac czy liczba elementow na swiecie sie zwiekszyla czy nie
local createDatabaseConnectionResult, createDatabaseConnectionErrorInfo = CreateDatabaseConnection()
if ( createDatabaseConnectionResult == false OR createDatabaseConnectionErrorInfo ~= nil ) then
return false, createErrocreateDatabaseConnectionErrorInforInfo
end
local
if (
return false, currentEntitiesCountErrorInfo
end
local createResult, createErrorMessage = ask_engine_to_do_something( "createEntity(" .. name .. ")" )
if ( createResult == false OR
return false,
end
-- sprawdzamy ponownie po utworzeniu krzesla liczbe entitek
local entitiesCountAfter, entitiesCountAfterErrorInfo = GetIntFromDatabase( "entitiesCount" )
if ( entitiesCountAfterErrorInfo ~= nil ) then
return false, entitiesCountAfterErrorInfo
end
if ( currentEntitiesCount >= entitiesCountAfter ) then
return false, "Liczba entitek po dodaniu nowej jest rowna " .. entitiesCountAfter .. " i nie jest wieksza od poczatkowej liczby " .. currentEntitiesCount
end
local closeDatabaseConnectionResult, closeDatabaseConnectionErrorInfo = CloseDatabaseConnection()
if ( closeDatabaseConnectionResult == false OR closeDatabaseConnectionErrorInfo ~= nil ) then
return false, closeDatabaseConnectionErrorInfo
end
end