Facebook
From Big Tapir, 1 Year ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 141
  1.  
  2. #include "pch.h"
  3. #include <iostream>
  4. #include <SFML/Graphics.hpp>
  5. #include <SFML/Window.hpp>
  6. #include <SFML/System.hpp>
  7.  
  8. using namespace sf;
  9. using namespace std;
  10.  
  11.  
  12. int main()
  13. {
  14.         RenderWindow window {{500,500}, "Okienko"/*,Style::Fullscreen*/};   //OKNO NA CALY EKRAN
  15.         while (window.isOpen())
  16.         {
  17.                 Event windowEvent;
  18.                 while (window.pollEvent(windowEvent))
  19.                 {
  20.                         //if (windowEvent.type == Event::Closed)    // JEZELI ZDARZENIE JEST ZEBY ZAMKNAC OKNO TO ZAMYKAMY
  21.                                 //window.close();
  22.                         //if (windowEvent.type == Event::KeyPressed)   // JEZELI NACISNIEMY  DOWOLONY KLAWISZ TO ZAMYKAMY ODRAZU
  23.                                 //window.close();
  24.                         //if (windowEvent.type == Event::Closed || windowEvent.type == Event::KeyReleased) // JEZELI ZAMKNIEMY MYSZA LUB POSCIMY
  25.                                 //window.close();                                                              //DOWOLONY KLAWISZ
  26.  
  27.                         //if (windowEvent.type == Event::KeyPressed && windowEvent.key.code == Keyboard::Escape) //ZAMYKAMY ESCAPE
  28.                                 //window.close();
  29.                         //if (windowEvent.type == Event::MouseButtonPressed && windowEvent.mouseButton.button== Mouse::Right) //ZAMYKAMY PRAWYM PRZYCISKIEM MYSZY
  30.                                 //window.close();
  31.                 }
  32.                 window.clear(Color::Red);
  33.                 window.display();
  34.         }
  35. }
  36.  
  37. // Uruchomienie programu: Ctrl + F5 lub menu Debugowanie > Uruchom bez debugowania
  38. // Debugowanie programu: F5 lub menu Debugowanie > Rozpocznij debugowanie
  39.  
  40. // Porady dotycz─ůce rozpoczynania pracy:
  41. //   1. U┼╝yj okna Eksploratora rozwi─ůza┼ä, aby doda─ç pliki i zarz─ůdza─ç nimi
  42. //   2. U┼╝yj okna programu Team Explorer, aby nawi─ůza─ç po┼é─ůczenie z kontrol─ů ┼║r├│d┼éa
  43. //   3. U┼╝yj okna Dane wyj┼Ťciowe, aby sprawdzi─ç dane wyj┼Ťciowe kompilacji i inne komunikaty
  44. //   4. U┼╝yj okna Lista b┼é─Öd├│w, aby zobaczy─ç b┼é─Ödy
  45. //   5. Wybierz pozycj─Ö Projekt > Dodaj nowy element, aby utworzy─ç nowe pliki kodu, lub wybierz pozycj─Ö Projekt > Dodaj istniej─ůcy element, aby doda─ç istniej─ůce pliku kodu do projektu
  46. //   6. Aby w przysz┼éo┼Ťci ponownie otworzy─ç ten projekt, przejd┼║ do pozycji Plik > Otw├│rz > Projekt i wybierz plik sln