- #include "StdAfx.h"
- #include "Uklad.h"
- CUklad::CUklad(void)
- {
- }
- CUklad::~CUklad(void)
- {
- }
- void CUklad::Wymiary(int x)
- {
- }
- void CUklad::drawText(int x, int y, char *string) // rysuje napis "string" w pozycji x, y
- {
- glRasterPos2f(x, y);//pozycja napisu
- for (int i = 0; i < strlen (string); i++)//literka po literce
- glutBitmapCharacter(GLUT_BITMAP_TIMES_ROMAN_24, string[i]);
- };
- void CUklad::Rysuj()
- {
- glColor3f(0,0,0); // Rysowanie ukladu:
- glBegin(GL_LINE_STRIP); // oś X
- glVertex3f(-110.0, 0.0, 0.0);
- glVertex3f(110.0, 0.0, 0.0);
- glVertex3f(100.0, 5.0, 0.0);
- glVertex3f(110.0, 0.0, 0.0);
- glVertex3f(100.0, -5.0, 0.0);
- glEnd();
- drawText(100,-10,"X");
- glBegin(GL_LINE_STRIP); // oś Y
- glVertex3f(0.0, -82.0, 0.0);
- glVertex3f(0.0, 82.0, 0.0);
- glVertex3f(-5.0, 72.0, 0.0);
- glVertex3f(0.0, 82.0, 0.0);
- glVertex3f(5.0, 72.0, 0.0);
- glEnd();
- drawText(5, 75,"Y");
- /*for(int i=-100; i<=100; i+=10)
- {
- //itoa(i, znak[i], 10);
- //drawText(i, -7, znak[i]);
- //drawNumber(i, -7, i);
- glRasterPos2f(x*(i-5), -5);
- glutBitmapCharacter(GLUT_BITMAP_TIMES_ROMAN_24, '0');
- glRasterPos2f(-5, x*(i-5));
- glutBitmapCharacter(GLUT_BITMAP_TIMES_ROMAN_24, '0');
- }*/
- }