Facebook
From Sludgy Mousedeer, 5 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 213
  1.  
  2. Zgłoś post  
  3. Napisano 28 Maj
  4. Prawo Lotnicze Lakeside
  5. Napisane przez:
  6. United States Coast Guard
  7. Obszar: Lakeside
  8.  
  9.  
  10. I-Objaśnienia celu ustawy  
  11.  
  12. Art.1 Cel prawa Coast Guard Aviation
  13. §1. Celem tego prawa jest zapewnienie bezpieczeństwa pilotów Stanu Lakeside. Każdy pilot naruszający te przepisy może podlegać grzywnie, utracie licencji, utracie pojazdu  i/lub zatrzymaniu.
  14. §2. Prawo to reguluje zasady oraz standardowe procedury operacyjne wymagane przy szkoleniach lotniczych oraz w poruszaniu się w strefie Stanu Lakeside
  15.  
  16. II - Prawo Lotnicze
  17. Art.2 Nie wolno prowadzić operacji lotniczych bez wymaganej licencji.
  18. Art.3 Wszystkie statki powietrzne muszą używać świateł zewnętrznych.
  19. §1. Wyjątkiem do Art.3 są akcje specjalnie Sherrif Office oraz USCG
  20. Art.4 Wszystkie statki powietrzne utrzymują wysokość powyżej 300m z wyjątkiem wód, 400m nad miastami.
  21. §1. Wyjątkami do Art.4 w awaryjnych sytuacjach jest USCG, SO, EMS, FD.
  22. Art.5 Lądowanie w strefach do tego nieprzystosowanych i zakazanych.
  23. §1. Zabrania się lądowania w miejscach niebezpiecznych, zakazanych i nieprzystosowanych do tego :
  24. · w granicach miast
  25. · drogach samochodowych
  26. · dachach budynku
  27. · miejscach o dużej pochyłości terenów
  28. · w lasach
  29. · Mostach
  30. · Portach
  31. · Więzieniu
  32. §2. Zabrania się przelatywania i zatrzymywania w strefach zabronionych:
  33. · więzienie
  34. · szpital
  35. · zatopiony wrak statku
  36. · dystrykty SO
  37. · baza U.S.C.G
  38. §3. Wyjątkiem jest, wyraźne pozwolenie od wieży kontroli lotów lub w sytuacjach krytycznych takich jak awarie. W takich przypadkach też należy poinformować wieże kontroli lotu.
  39. §4. Wyjątkami do Art.5 §1 oraz §2 jest USCG, SO, EMS, FD.  
  40. Art.6 Każdy Pilot ma obowiązek pozostać na częstotliwości 55.5 podczas procedur lotniczych oraz stałego kontaktu z wieżą kontroli lotów.
  41. Art.7 Zakaz stwarzania zagrożenia w ruchu lotniczym.
  42. §1. Zakazane jest przebywanie w  bliskiej odległość do innych statków powietrznych, latanie pomiędzy budynkami, przelatywanie pod mostami, wykonywanie akrobacji powietrznych pojazdami do tego nieprzystosowanym oraz bez zgody U.S.C.G i latanie nisko nad ziemii.
  43. Art.8 Zabrania się wkraczania na pas lotniska Lakeside/Los Diablos bez uprzedniego wyraźnego pozwolenia od wieży kontroli lotów.
  44. Art.9 Za ochronę lotniska Lakeside odpowiada USCG.
  45. Art.10 Zabrania się
  46. wkraczania pojazdami do tego nie przeznaczonymi na teren lotniska Lakeside/Los Diablos.
  47. pozostawiania pojazdów na terenie lotniska Lakeside/Los Diablos w miejscach do tego nieprzystosowanych.
  48. §1. Wyjątkami do Art.10 w awaryjnych sytuacjach jest USCG, SO, EMS, FD lecz musi poprosić o zgodę na wkroczenie na pas na radiu USCG.
  49. §2. Wyjątkiem jest dynamiczny pościg samochodowy i brak czasu na wydanie zgody.
  50.  
  51. Art.11 Coast Guard ma pozwolenie do zestrzelenia statku powietrznego w drodze konieczności, jako ostateczne rozwiązanie (gdy nie odpowiada na komunikaty od wieży kontroli lotów lub USCG), oraz gdy nie narazi to na niebezpieczeństwo osób postronnych lub/i zabudowań, działanie to może zostać podjęte wyłącznie w miejscu o małym zaludnieniu i poza granicami miast.
  52. Art.12 Każdy pilot jest zobowiązany do przestrzegania standardowych procedur operacyjnych.
  53.  
  54. III - Mapa lotniska Lakeside
  55.  
  56.  
  57. IV - Mapa restrykcji powietrznych
  58.  
  59. Restrykcje nie dotyczą pilotów posiadających licencję GPL
  60.  
  61. V - Typy licencji i ich koszty
  62. Art.13
  63. V - Typy licencji i ich koszty
  64. Art.13
  65. §1. Licencje:
  66. Rotary Pilot License (RPL) - Licencja pozwalająca pilotować śmigłowce
  67. Koszt licencji: 30,000 $ ( 60,000 $ )
  68. Wing Pilot License (WPL) - Licencja pozwalająca pilotować samoloty
  69. Koszt licencji: 50,000 $ ( 100,000 $ )
  70. Government Pilot License (GPL) - Licencja wydawana wyłącznie dla służb
  71. Koszt licencji: 20,000 $ ( 40,000 $ ) -  w całości finansowane przez dany departament  
  72. §2. Licencja GPL obejmuje jedynie funkcjonariuszy pełniących aktualnie służbę i jest nie ważna po zakończeniu pracy.
  73. §3. Wystawianiem licencji zajmuje się USCG
  74. VI -Rodzaje kar
  75. Art.15 Karami są:
  76. · mandaty
  77. · kara grzywny
  78. · pouczenie
  79. · ograniczenia wolności
  80. · pozbawienie wolności
  81. · konfiskata mienia pochodzącego z przestępstwa
  82. · konfiskata mienia pochodzącego z wykroczenia
  83. · wpisanie do kartoteki U.S.C.G
  84. · utrata licencji wymienionej w Art.13
  85.  
  86. VII - Główne przestępstwa
  87. Art.16 Kto nie posiada licencji do pilotowania podlega karze:
  88. Mandat do 12 000$ za pierwsze wykroczenie
  89. Mandat do 20 000$  za drugie wykroczenie
  90. Mandat od 30 000$ do 50 000$  za każde kolejne wykroczenie
  91. Art.17 Każdy pojazd powietrzny musi mieć włączone światła zewnętrzne, brak oświetlenia podlega karze mandatu do 5000$
  92. Art.18 Kto ląduje w miejscach niebezpiecznych, nieprzystosowanych oraz zakazanej strefie bez zgody wieży kontroli lotów lub zatrzymuje się/przelatuje nad obszarami zabronionymi podlega mandatowi do 30 000$ lub do 60 miesięcy pozbawienia wolności.
  93. Art.19 Każdy pilot musi przebywać na radiu 55.5 oraz odpowiadać na komunikaty z wieży kontroli lotów, brak łączności z pojazdem podlega mandatowi do 25 000$ lub pozbawieniem wolności do 50 miesięcy.
  94. Art.20 Kto celowo lub nieumyślnie stwarza zagrożenie w ruchu lotniczym podlega karze od 10 000$ do 20 000$. W przypadku spowodowania wypadku przez stworzone zagrożenie pilot podlega mandatowi do 35 000$ lub  do 60 miesięcy pozbawienia wolności.
  95. Art.21 Kto wkroczy na pas lotniska Los Diablos/Lakeside bez zgody wieży kontroli lotów podlega mandatowi do 10 000$
  96. Art.22 Kto pozostawia pojazd na terenie lotniska w miejscu do tego nieprzeznaczonym lub wkracza pojazdem na teren pasów lotniczych podlega mandatowi od 10 000$ do 30 000$ lub do 50 miesiącami pozbawienia wolności.
  97. Art.23 Kto porusza się poniżej minimalnej wysokości w danej strefie powietrznej podlega karze od 5000$a do 20 000$.
  98. Art.24 Gdy w wyniku działań pilota statku powietrznego innego niż sam prowadzi, śmierć ponoszą więcej niż 3 osoby czyn ten jest klasyfikowany jako Spowodowanie katastrofy w ruchu powietrznym i jest on zagrożony karą pozbawienia do 180 miesięcy.
  99.  
  100. Prokurator Generalny
  101. Maciej Magiczny
  102. Zastępca Prokuratora Generalnego
  103. Alexey Abidi
  104. Zastępca Prezesa Sądu Najwyższego
  105. Kamil Lechowicz
  106. Captain Karl Fuse