#include
float figury()
{
float tab1[2];
float tab2[3];
float a;
float b;
float pi=(3,41);
int figura;
printf("Wybierz figure.\n");
printf("1 Kwadrat.\n");
printf("2 Prostokat.\n");
printf("3 Kolo\n");
scanf("%d", &figura);
switch(figura){
case 1:
printf("Podaj dlugosc boku\n");
scanf("%f", &tab1[0]);
tab2[0]=tab1[0]*tab1[0];
tab2[1]=tab1[0]*4;
printf("Pole kwadratu to %f\n", tab2[0]);
printf("Obwod kwadratu to %f\n", tab2[1]);
break;
}
}
float trojkat()
{
float a, b, c, wynik;
printf("Podaj dlugosci bokow trojkata.\n");
scanf("%f", &a);
scanf("%f", &b);
scanf("%f", &c);
if
printf("Podaj dlugosci bokow trojkata.%f\n", wynik);
}
int main(int zadanie)
{
for(;;){
printf("\nWybierz numer zadania.\n");
printf("1.Obliczanie pola i obwodu figur.\n");
printf("2.Wypelnienie tablicy.\n");
printf("3.Sprawdzanie warunku trojkata.\n");
scanf("%d", &zadanie);
switch(zadanie)
{
case 1:
figury();
break;
case 3:
trojkat();
default:
break;
}
}
return 0;
}