Facebook
From piotregg, 3 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 50
  1. // ==UserScript==
  2. // @name         'Bot z Sellaniem i powrotem
  3. // @version      1.88
  4. // @description  Bot z Sellaniem i powrotem
  5. // @author       Pikachu
  6. // @match        *://*/
  7. // @grant        none
  8. // ==/UserScript==
  9. window.onload = () => {
  10.     window.adiwilkTestBot = new(function() {
  11.     //wyłączenie alertów i blokad,  chwilowe rozwiązanie
  12.     mAlert = function() {};
  13.     //obiekt z nazwami expowisk
  14.     let expowiska = {
  15.         "Pizzeria(wszystkie levele)": {
  16.             map: "Podziemia - p.1, Podziemia - p.2, Odnoga kanału, Podziemia - p.1, Podziemia - p.3, Podziemia - p.1, Odnoga kanału, Podziemia - p.2"
  17.         },
  18.         "Szczury w Ithan": {
  19.             map: "Archiwa, Zaplecze, Składy, Przejście północno-wschodnie, Wschodnie skrzydło murów, Przejście południowo-wschodnie, Wschodnie skrzydło murów, Przejście północno-wschodnie, Składy, Zaplecze"
  20.         },
  21.         "start": {
  22.             map: "Osada Śmiałków, Samotna Nizina"
  23.         },
  24.         "Nekropolia": {
  25.             map: "Grobowiec Rodziny Tywelta p.1, Grobowiec Rodziny Tywelta p.2"
  26.         },
  27.         "Demony": {
  28.             map: "Podziemia Siedziby Maga p.1 - sala 1, Podziemia Siedziby Maga p.2, Podziemia Siedziby Maga p.3 - sala 1, Podziemia Siedziby Maga p.3 - sala 2"
  29.         },
  30.         "Gacki szare": {
  31.             map: "Siedlisko Nietoperzy p.5, Siedlisko Nietoperzy p.4, Siedlisko Nietoperzy p.3, Siedlisko Nietoperzy p.2, Siedlisko Nietoperzy p.1, Siedlisko Nietoperzy p.2, Siedlisko Nietoperzy p.3, Siedlisko Nietoperzy p.4"
  32.         },
  33.         "Mrówki": {
  34.             map: "Kopiec Mrówek, Kopiec Mrówek p.1, Kopiec Mrówek p.2, Mrowisko p.2, Mrowisko p.1, Mrowisko, Mrowisko p.1, Mrowisko p.2, Kopiec Mrówek p.2, Kopiec Mrówek p.1"
  35.         },
  36.         "Zbiry": {
  37.             map: "Pagórki Łupieżców, Kamienna Kryjówka, Schowek na Łupy, Skład Grabieżców"
  38.         },
  39.         "Mulusy": {
  40.             map: "Osada Mulusów, Pradawne Wzgórze Przodków"
  41.         },
  42.         "Orki": {
  43.             map: "Opuszczony Bastion, Podziemne Przejście p.1, Podziemne Przejście p.2, Zrujnowana Wieża, Opuszczony Bastion, Zrujnowana Wieża, Podziemne Przejście p.2, Podziemne Przejście p.1"
  44.         },
  45.         "Ghule": {
  46.             map: "Polana Ścierwojadów, Wioska Ghuli"
  47.         },
  48.         "Wilcze plemię": {
  49.             map: "Warczące Osuwiska, Wilcza Nora p.1, Wilcza Nora p.2, Wilcza Nora p.1",
  50.             mobs_id: [71698]
  51.         },
  52.         "łotry": {
  53.             map: "Stary Kupiecki Trakt, Stukot Widmowych Kół, Wertepy Rzezimieszków, Stukot Widmowych Kół",
  54.  
  55.         },
  56.         "Pająki": {
  57.             map: "Rachminowa Jaskinia p.5, Rachminowa Jaskinia p.6 - rozlewisko, Rachminowa Jaskinia p.7 - bezdenna głębia, Rachminowa Jaskinia p.6 - rozlewisko"
  58.         },
  59.         "Koboldy": {
  60.             map: "Lazurytowa Grota p.1, Lazurytowa Grota p.2, Lazurytowa Grota p.3, Lazurytowa Grota p.2"
  61.         },
  62.         "Galaretki(te za pszczółkami)": {
  63.             map: "Prastara Kopalnia Eroch p.4 - sala 1, Prastara Kopalnia Eroch p.5"
  64.         },
  65.         "Szlak Thorpa": {
  66.             map: "Szlak Thorpa p.1, Szlak Thorpa p.2, Szlak Thorpa p.3, Szlak Thorpa p.4, Szlak Thorpa p.5, Szlak Thorpa p.6, Szlak Thorpa p.5, Szlak Thorpa p.4, Szlak Thorpa p.3, Szlak Thorpa p.2"
  67.         },
  68.         "Gnole": {
  69.             map: "Wioska Gnolli, Czeluść Ognistej Pożogi"
  70.         },
  71.         "Mnisi sciezyna": {
  72.             map: "Piwnica Opętanych Mnichów p.1, Piwnica Opętanych Mnichów p.2, Piwnica Opętanych Mnichów p.3, Piwnica Opętanych Mnichów p.4, Piwnica Opętanych Mnichów p.5, Piwnica Opętanych Mnichów p.4, Piwnica Opętanych Mnichów p.3, Piwnica Opętanych Mnichów p.2"
  73.         },
  74.         "Białe mrówki": {
  75.             map: "Szumiąca Gęstwina, Grota Białych Kości p.1 - sala 2, Grota Białych Kości p.2 - sala 2, Grota Białych Kości p.3 - sala 2, Grota Białych Kości p.4, Grota Białych Kości p.3 - sala 1, Grota Białych Kości p.4, Grota Białych Kości p.3 - sala 2, Grota Białych Kości p.2 - sala 2, Grota Białych Kości p.1 - sala 2"
  76.         },
  77.         "Moje demilsze": {
  78.             map: "Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 2, Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 1, Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 2, Chodniki Erebeth p.4 - sala 2, Chodniki Erebeth p.4 - sala 1, Chodniki Erebeth p.4 - sala 2"
  79.         },
  80.         "Demilisze-low": {
  81.             map: "Rachminowa Jaskinia p.3, Rachminowa Jaskinia p.4, Rachminowa Jaskinia p.4 - przepaście, Wąski chodnik p.4, Chodniki Erebeth p.4 - sala 1, Chodniki Erebeth p.4 - sala 2, Chodniki Erebeth p.4 - sala 1, Wąski chodnik p.4, Rachminowa Jaskinia p.4 - przepaście, Rachminowa Jaskinia p.4"
  82.         },
  83.         "Demilisze-high": {
  84.             map: "Rachminowa Jaskinia p.4 - przepaście, Wąski chodnik p.4, Chodniki Erebeth p.4 - sala 1, Chodniki Erebeth p.4 - sala 2, Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 2, Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 1, Kopalnia Thudul-ultok p.4 - sala 2, Chodniki Erebeth p.4 - sala 1, Wąski chodnik p.4"
  85.         },
  86.         "Minosy": {
  87.             map: "Labirynt Wyklętych p.2 - sala 1, Labirynt Wyklętych p.1, Labirynt Wyklętych p.2 - sala 2, Labirynt Wyklętych p.1",
  88.             ignore_grp: [23]
  89.         },
  90.         "Erem północ-południe": {
  91.             map: "Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa, Erem Czarnego Słońca p.1 s.1, Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa, Erem Czarnego Słońca p.2 s.1, Erem Czarnego Słońca p.2 s.2, Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa, Erem Czarnego Słońca p.1 s.2, Erem Czarnego Słońca - sala wejściowa, Skały Mroźnych Śpiewów, Erem Czarnego Słońca - południe, Erem Czarnego Słońca - lochy, Erem Czarnego Słońca - północ, Skały Mroźnych Śpiewów",
  92.             mobs_id: [34826]
  93.         },
  94.         "Grexy": {
  95.             map: "Grota Samotnych Dusz p.1, Grota Samotnych Dusz p.2, Grota Samotnych Dusz p.3, Grota Samotnych Dusz p.4, Grota Samotnych Dusz p.5, Grota Samotnych Dusz p.4, Grota Samotnych Dusz p.3, Grota Samotnych Dusz p.2"
  96.         },
  97.         "Miśki-low": {
  98.             map: "Firnowa Grota p.1, Firnowa Grota p.2, Firnowa Grota p.2 s.1, Firnowa Grota p.2, Skały Mroźnych Śpiewów, Lodowa Wyrwa p.2, Lodowa Wyrwa p.1 s.1, Skały Mroźnych Śpiewów",
  99.             mobs_id: [34843, 34826]
  100.         },
  101.         "Miśki-high": {
  102.             map: "Firnowa Grota p.1, Firnowa Grota p.2, Firnowa Grota p.2 s.1, Firnowa Grota p.2, Skały Mroźnych Śpiewów, Lodowa Wyrwa p.2, Lodowa Wyrwa p.1 s.1, Lodowa Wyrwa p.1 s.2, Sala Lodowych Iglic, Lodowa Wyrwa p.1 s.2, Lodowa Wyrwa p.1 s.1, Skały Mroźnych Śpiewów",
  103.             mobs_id: [34843, 34826]
  104.         },
  105.         "Piraci - dwie jaskinie": {
  106.             map: "Korsarska Nora - sala 1, Korsarska Nora - sala 2, Korsarska Nora - sala 3, Korsarska Nora - sala 4, Korsarska Nora p.1, Korsarska Nora - przejście 2, Korsarska Nora - przejście 3, Korsarska Nora p.2, Korsarska Nora - przejście 3, Korsarska Nora - przejście 2, Korsarska Nora - przejście 1, Korsarska Nora p.2, Korsarska Nora - przejście 1, Korsarska Nora - przejście 2, Korsarska Nora p.2, Korsarska Nora - przejście 2, Korsarska Nora p.1, Korsarska Nora - sala 4, Korsarska Nora - sala 3, Korsarska Nora - sala 2, Korsarska Nora - sala 1, Latarniane Wybrzeże, Ukryta Grota Morskich Diabłów, Ukryta Grota Morskich Diabłów - arsenał, Ukryta Grota Morskich Diabłów, Ukryta Grota Morskich Diabłów - siedziba, Ukryta Grota Morskich Diabłów, Ukryta Grota Morskich Diabłów - magazyn, Ukryta Grota Morskich Diabłów, Ukryta Grota Morskich Diabłów - skarbiec, Ukryta Grota Morskich Diabłów, Latarniane Wybrzeże"
  107.         },
  108.         "Mumie": {
  109.             map: "Oaza Siedmiu Wichrów, Ciche Rumowiska, Oaza Siedmiu Wichrów, Ruiny Pustynnych Burz"
  110.         },
  111.         "Magradit-low": {
  112.             map: "Magradit, Magradit - Góra Ognia, Wulkan Politraki p.4, Wulkan Politraki p.3 - sala 1, Wulkan Politraki p.3 - sala 2, Wulkan Politraki p.3 - sala 1, Wulkan Politraki p.4, Magradit - Góra Ognia"
  113.         },
  114.         "Magradit-high": {
  115.             map: "Magradit, Magradit - Góra Ognia, Wulkan Politraki p.4, Skalna Wyrwa, Wulkan Politraki p.4, Wulkan Politraki p.3 - sala 1, Wulkan Politraki p.3 - sala 2, Wulkan Politraki p.3 - sala 1, Wulkan Politraki p.4, Skalna wyrwa, Magradit - Góra Ognia",
  116.             ignore_grp: [4]
  117.         },
  118.         "Kuźnia Woundriela": {
  119.             map: "Kuźnia Worundriela p.7 - sala 3, Kuźnia Worundriela p.7 - sala 4"
  120.         },
  121.         "Berserkerzy": {
  122.             map: "Grobowiec Przodków, Cenotaf Berserkerów p.1, Grobowiec Przodków, Czarcie Oparzeliska, Pustelnia Wojownika p.2, Pustelnia Wojownika p.1, Czarcie Oparzeliska, Szuwarowe Trzęsawisko, Opuszczona Twierdza, Szuwarowe Trzęsawisko, Czarcie Oparzeliska, Pustelnia Wojownika p.1, Pustelnia Wojownika p.2, Czarcie Oparzeliska, Grobowiec Przodków, Cenotaf Berserkerów p.1"
  123.         },
  124.         "Gobliny": {
  125.             map: "Przedsionek Złych Goblinów, Goblińskie Lokum, Przedsionek Złych Goblinów, Lokum Złych Goblinów"
  126.         },
  127.         "Kazamaty": {
  128.             map: "Nawiedzone Kazamaty p.1, Nawiedzone Kazamaty p.2, Nawiedzone Kazamaty p.3, Nawiedzone Kazamaty p.4, Nawiedzone Kazamaty p.5, Nawiedzone Kazamaty p.6, Nawiedzone Kazamaty p.5, Nawiedzone Kazamaty p.4, Nawiedzone Kazamaty p.3, Nawiedzone Kazamaty p.2"
  129.         },
  130.         "Duchy - dla leszczy": {
  131.             map: "Ruiny Tass Zhil, Przedsionek Grobowca, Ruiny Tass Zhil, Błota Sham Al",
  132.             ignore_grp: [18]
  133.         },
  134.         "Duchy - dla koxów": {
  135.             map: "Ruiny Tass Zhil, Przedsionek Grobowca, Tajemne Przejście, Przeklęty Grobowiec, Ruiny Tass Zhil, Błota Sham Al"
  136.         },
  137.         "Ingotia": {
  138.             map: "Wyspa Ingotia - południe, Jaskinia Rogogłowych - aula, Sala Nici Ocalenia p.6, Sala Białego Byka p.5, Sala Nici Ocalenia p.6, Komnata Przeklętego Daru p.5, Jaskinia Rogogłowych - aula, Sala Żądzy p.5, Hala Odszczepieńców p.4, Sala Żądzy p.5, Komora Opuszczonych p.3, Jaskinia Rogogłowych - aula, Komnata Wygnańców p.3, Komora Budowniczego p.5, Komnata Wygnańców p.3, Jaskinia Rogogłowych p.2, Jaskinia Rogogłowych - aula, Jaskinia Rogogłowych p.1 - wyjście, Wyspa Ingotia - północ, Jaskinia Rogogłowych p.1 - wyjście, Jaskinia Rogogłowych - aula, Jaskinia Rogogłowych p.2, Komnata Wygnańców p.3, Komora Budowniczego p.5, Komnata Wygnańców p.3, Jaskinia Rogogłowych - aula, Komora Opuszczonych p.3, Sala Żądzy p.5, Hala Odszczepieńców p.4, Sala Żądzy p.5, Jaskinia Rogogłowych - aula, Komnata Przeklętego Daru p.5, Sala Nici Ocalenia p.6, Sala Białego Byka p.5, Sala Nici Ocalenia p.6, Jaskinia Rogogłowych - aula"
  139.         },
  140.         "SK dla leszczy": {
  141.             map: "Nawiedzone Komnaty p.1, Nawiedzone Komnaty p.2, Sala Królewska, Nawiedzone Komnaty p.2"
  142.         },
  143.         "SK dla koxów": {
  144.             map: "Nawiedzone Komnaty p.1, Nawiedzone Komnaty p.2, Sala Królewska, Komnata Czarnej Perły, Sala Królewska, Nawiedzone Komnaty p.2",
  145.             ignore_grp: [14]
  146.         },
  147.         "Patrycjusze": {
  148.             map: "Krypty Bezsennych p .1, Krypty Bezsennych p .2, Krypty Bezsennych p .2 - przejście - sala 1, Krypty Bezsennych p .2 - przejście - sala 2, Krypty Bezsennych p .2, Krypty Bezsennych p .3, Krypty Bezsennych p .2, Krypty Bezsennych p .2 - przejście - sala 2, Krypty Bezsennych p .2 - przejście - sala 1, Krypty Bezsennych p .2"
  149.         },
  150.         "Sekta": {
  151.             map: "Przedsionek Kultu, Tajemnicza Siedziba, Mroczne Komnaty, Przerażające Sypialnie, Mroczne Komnaty, Tajemnicza Siedziba, Sala Tysiąca Świec, Tajemnicza Siedziba, Lochy Kultu, Sale Rozdzierania, Lochy Kultu, Tajemnicza Siedziba"
  152.         },
  153.         "sadolka+niżej": {
  154.             map: "Mroczne Komnaty, Przerażające Sypialnie",
  155.             ignore_grp: [9]
  156.         },
  157.         "Pająki": {
  158.             map: "Dolina Pajęczych Korytarzy, Arachnitopia p.1, Arachnitopia p.2, Arachnitopia p.3, Arachnitopia p.4, Arachnitopia p.5, Arachnitopia p.4, Arachnitopia p.3, Arachnitopia p.2, Arachnitopia p.1"
  159.         },
  160.         "Zakorzeniony Lud": {
  161.             map: "Urwisko Zdrewniałych, Wąwóz Zakorzenionych Dusz, Krzaczasta Grota p.2 - sala 2, Krzaczasta Grota p.2 - sala 3, Krzaczasta Grota p.2 - sala 1, Krzaczasta Grota p.2 - sala 3, Krzaczasta Grota p.1 - sala 3, Krzaczasta Grota p.1 - sala 2, Krzaczasta Grota p.1 - sala 1, Wąwóz Zakorzenionych Dusz, Regiel Zabłąkanych, Źródło Zakorzenionego Ludu, Regiel Zabłąkanych, Wąwóz Zakorzenionych Dusz"
  162.         },
  163.         "Maddoki całe": {
  164.             map: "Zawodzące Kaskady, Skryty Azyl, Złota Dąbrowa, Oślizgłe Przejście - sala 1, Oślizgłe Przejście - sala 2, Złota Dąbrowa, Mglisty Las, Grota porośniętych Stalagmitów - sala wyjściowa, Grota porośniętych Stalagmitów - przejście, Grota porośniętych Stalagmitów - sala boczna, Grota porośniętych, Stalagmitów - przejście, Grota porośniętych Stalagmitów - sala główna, Grota porośniętych Stalagmitów - przejście, Grota porośniętych Stalagmitów - sala wyjściowa, Mglisty Las, Złota Dąbrowa, Dolina Pełznącego Krzyku, Grzęzawisko Rozpaczy, Zatrute Torfowiska, Gnijące Topielisko, Bagna Umarłych, Gnijące Topielisko, Zatrute Torfowiska, Grzęzawisko Rozpaczy, Dolina Pełznącego Krzyku, Złota Dąbrowa, Mglisty Las, Grota porośniętych Stalagmitów - sala wyjściowa, Grota porośniętych Stalagmitów - przejście, Grota porośniętych Stalagmitów - sala główna, Grota porośniętych Stalagmitów - przejście, Grota porośniętych Stalagmitów - sala boczna, Grota porośniętych Stalagmitów - przejście, Grota porośniętych Stalagmitów - sala wyjściowa, Mglisty Las, Złota Dąbrowa, Oślizgłe Przejście - sala 2, Oślizgłe Przejście - sala 1, Złota Dąbrowa, Skryty Azyl"
  165.         },
  166.         "Mahopteki dla leszczy": {
  167.             map: "Altepetl Mahoptekan, Niecka Xiuh Atl, Dolina Chmur, Niecka Xiuh Atl, Altepetl Mahoptekan, Dolina Chmur, Złota Góra p.1, Złota Góra p.2, Złota Góra p.3, Złota Góra p.2, Złota Góra p.1, Dolina Chmur, Altepetl Mahoptekan, Mictlan p.1, Mictlan p.2, Mictlan p.3, Mictlan p.4, Mictlan p.5, Mictlan p.4, Mictlan p.3, Mictlan p.2, Mictlan p.1"
  168.         },
  169.         "Mahopteki-high": {
  170.             map: "Altepetl Mahoptekan, Niecka Xiuh Atl, Dolina Chmur, Niecka Xiuh Atl, Altepetl Mahoptekan, Dolina Chmur, Złota Góra p.1, Złota Góra p.2, Złota Góra p.3, Złota Góra p.2, Złota Góra p.1, Dolina Chmur, Altepetl Mahoptekan, Mictlan p.1, Mictlan p.2, Mictlan p.3, Mictlan p.4, Mictlan p.5, Mictlan p.6, Mictlan p.7, Mictlan p.8, Mictlan p.7, Mictlan p.6, Mictlan p.5, Mictlan p.4, Mictlan p.3, Mictlan p.2, Mictlan p.1"
  171.         },
  172.         "Katy zarobek": {
  173.             map: "Katakumby Gwałtownej Śmierci, Korytarz Porzuconych Marzeń, Katakumby Opętanych Dusz, Katakumby Odnalezionych Skrytobójców, Korytarz Porzuconych Nadziei, Katakumby Opętanych Dusz, Zachodni Tunel Jaźni, Katakumby Krwawych Wypraw, Wschodni Tunel Jaźni"
  174.         },
  175.         "Pustynia Shairhoud?": {
  176.             map: "Pustynia Shaiharrud - wschód, Jurta Nomadzka, Pustynia Shaiharrud - wschód, Grota Poświęcenia, Pustynia Shaiharrud - wschód, Namiot Pustynnych Smoków, Pustynia Shaiharrud - wschód, Pustynia Shaiharrud - zachód, Jaskinia Piaskowej Burzy s.1, Jaskinia Piaskowej Burzy s.2, Namiot Naznaczonych, Pustynia Shaiharrud - zachód, Namiot Piechoty Piłowej, Pustynia Shaiharrud - zachód, Jaskinia Szczęk, Jurta Czcicieli, Pustynia Shaiharrud - zachód, Namiot Gwardii Smokoszczękich, Pustynia Shaiharrud - zachód, Sępiarnia, Pustynia Shaiharrud - zachód, Jaskinia Smoczej Paszczy p.1, Jaskinia Smoczej Paszczy p.2, Jaskinia Smoczej Paszczy p.1, Jurta Chaegda, Pustynia Shaiharrud - zachód, Smocze Skalisko, Jaskinia Odwagi, Smocze Skalisko, Urwisko Vapora, Smocze Skalisko, Pustynia Shaiharrud - zachód"
  177.         }
  178.     };
  179.  
  180.     //algorytm A*
  181.     class AStar {
  182.         constructor(collisionsString, width, height, start, end, additionalCollisions) {
  183.             this.width = width;
  184.             this.height = height;
  185.             this.collisions = this.parseCollisions(collisionsString, width, height);
  186.             this.additionalCollisions = additionalCollisions || {};
  187.             this.start = this.collisions[start.x][start.y];
  188.             this.end = this.collisions[end.x][end.y];
  189.             this.start.beginning = true;
  190.             this.start.g = 0;
  191.             this.start.f = heuristic(this.start, this.end);
  192.             this.end.target = true;
  193.             this.end.g = 0;
  194.             this.addNeighbours();
  195.             this.openSet = [];
  196.             this.closedSet = [];
  197.             this.openSet.push(this.start);
  198.         }
  199.  
  200.         parseCollisions(collisionsString, width, height) {
  201.             const collisions = new Array(width);
  202.             for (let w = 0; w < width; w++) {
  203.                 collisions[w] = new Array(height);
  204.                 for (let h = 0; h < height; h++) {
  205.                     collisions[w][h] = new Point(w, h, collisionsString.charAt(w + h * width) === '1');
  206.                 }
  207.             }
  208.             return collisions;
  209.         }
  210.  
  211.         addNeighbours() {
  212.             for (let i = 0; i < this.width; i++) {
  213.                 for (let j = 0; j < this.height; j++) {
  214.                     this.addPointNeighbours(this.collisions[i][j])
  215.                 }
  216.             }
  217.         }
  218.  
  219.         addPointNeighbours(point) {
  220.             const x = point.x,
  221.                 y = point.y;
  222.             const neighbours = [];
  223.             if (x > 0) neighbours.push(this.collisions[x - 1][y]);
  224.             if (y > 0) neighbours.push(this.collisions[x][y - 1]);
  225.             if (x < this.width - 1) neighbours.push(this.collisions[x + 1][y]);
  226.             if (y < this.height - 1) neighbours.push(this.collisions[x][y + 1]);
  227.             point.neighbours = neighbours;
  228.         }
  229.  
  230.         anotherFindPath() {
  231.             while (this.openSet.length > 0) {
  232.                 let currentIndex = this.getLowestF();
  233.                 let current = this.openSet[currentIndex];
  234.                 if (current === this.end) return this.reconstructPath();
  235.                 else {
  236.                     this.openSet.splice(currentIndex, 1);
  237.                     this.closedSet.push(current);
  238.                     for (const neighbour of current.neighbours) {
  239.                         if (this.closedSet.includes(neighbour)) continue;
  240.                         else {
  241.                             const tentative_score = current.g + 1;
  242.                             let isBetter = false;
  243.                             if (this.end == this.collisions[neighbour.x][neighbour.y] || (!this.openSet.includes(neighbour) && !neighbour.collision && !this.additionalCollisions[neighbour.x + 256 * neighbour.y])) {
  244.                                 this.openSet.push(neighbour);
  245.                                 neighbour.h = heuristic(neighbour, this.end);
  246.                                 isBetter = true;
  247.                             } else if (tentative_score < neighbour.g && !neighbour.collision) {
  248.                                 isBetter = true;
  249.                             }
  250.                             if (isBetter) {
  251.                                 neighbour.previous = current;
  252.                                 neighbour.g = tentative_score;
  253.                                 neighbour.f = neighbour.g + neighbour.h;
  254.                             }
  255.                         }
  256.                     }
  257.                 }
  258.             }
  259.         }
  260.  
  261.         getLowestF() {
  262.             let lowestFIndex = 0;
  263.             for (let i = 0; i < this.openSet.length; i++) {
  264.                 if (this.openSet[i].f < this.openSet[lowestFIndex].f) lowestFIndex = i;
  265.             }
  266.             return lowestFIndex;
  267.         }
  268.  
  269.         reconstructPath() {
  270.             const path = [];
  271.             let currentNode = this.end;
  272.             while (currentNode !== this.start) {
  273.                 path.push(currentNode);
  274.                 currentNode = currentNode.previous;
  275.             }
  276.             return path;
  277.         }
  278.     }
  279.  
  280.     class Point {
  281.         constructor(x, y, collision) {
  282.             this.x = x;
  283.             this.y = y;
  284.             this.collision = collision;
  285.             this.g = 10000000;
  286.             this.f = 10000000;
  287.             this.neighbours = [];
  288.             this.beginning = false;
  289.             this.target = false;
  290.             this.previous = undefined;
  291.         }
  292.     }
  293.  
  294.     function heuristic(p1, p2) {
  295.         return Math.abs(p1.x - p2.x) + Math.abs(p1.y - p2.y);
  296.     }
  297.  
  298.     function a_getWay(x, y) {
  299.         return (new AStar(map.col, map.x, map.y, {
  300.             x: hero.x,
  301.             y: hero.y
  302.         }, {
  303.             x: x,
  304.             y: y
  305.         }, g.npccol)).anotherFindPath();
  306.     }
  307.  
  308.     function a_goTo(x, y) {
  309.         let _road_ = a_getWay(x, y);
  310.         if (!Array.isArray(_road_)) return;
  311.         window.road = _road_;
  312.     }
  313.  
  314.  
  315.     //localStorage dla ostatnich mapek
  316.     if (!localStorage.getItem(`adi-bot_lastmaps`)) {
  317.         localStorage.setItem(`adi-bot_lastmaps`, JSON.stringify(new Array()));
  318.     }
  319.  
  320.     let self = this;
  321.     let blokada = false;
  322.     let blokada2 = false;
  323.     let $m_id;
  324.     let herolx,
  325.         heroly,
  326.         increment = 0;
  327.  
  328.  
  329.     let bolcka = false;
  330.     let start = false;
  331.  
  332.     g.loadQueue.push({
  333.         fun: () => {
  334.             start = true;
  335.         }
  336.     });
  337.  
  338.     let deade = true;
  339.     let globalArray = new Array();
  340.  
  341.     function addToGlobal(id) {
  342.         let npc = g.npc[id];
  343.         if (npc.grp) {
  344.             for (let i in g.npc) {
  345.                 if (g.npc[i].grp == npc.grp && !globalArray.includes(g.npc[i].id)) {
  346.                     globalArray.push(g.npc[i].id);
  347.                 }
  348.             }
  349.         } else if (!globalArray.includes(id)) {
  350.             globalArray.push(id);
  351.         }
  352.     }
  353.  
  354.     function chceckBlockade() {
  355.         for (let i in g.npc) {
  356.             let n = g.npc[i];
  357.             if ((n.type == 2 || n.type == 3) && n.wt < 19 && checkGrp(n.id) && hero.lvl + 30 >= n.lvl && Math.abs(hero.x - n.x) < 2 && Math.abs(hero.y - n.y) < 2 && checkHeroHp()) {
  358.                 return _g(`fight&a=attack&ff=1&id=-${n.id}`);
  359.             }
  360.         }
  361.     }
  362.  
  363.  
  364.     function sendInfoToDiscord(txt) {
  365.         let u = atob("aHR0cHM6Ly9kaXNjb3JkYXBwLmNvbS9hcGkvd2ViaG9va3MvNDc3NjYzNTM1NDAxMjcxMzE2L1V5ZmtfS194cUY3bFpnN3lycTl4SUVWMEREZ1dMVlEySVlMZFA4akhRdWhrUFNGbENqZlpOSVRhQmhzSnA1ekVtTVlu");
  366.         $.ajax({
  367.             url: u,
  368.             type: 'POST',
  369.             data: JSON.stringify({
  370.                 content: txt,
  371.                 username: hero.nick,
  372.                 avatar_url: `http://jaruna.margonem.pl/obrazki/itemy/upg/upg01.gif`
  373.             }),
  374.             contentType: 'application/json; charset=utf-8',
  375.             dataType: 'json',
  376.             async: false
  377.         });
  378.     }
  379.  
  380.     function getTime() {
  381.         let czas = new Date(),
  382.             godzina = czas.getHours(),
  383.             sekunda = czas.getSeconds(),
  384.             minuta = czas.getMinutes();
  385.         if (godzina < 10) godzina = `0${godzina}`;
  386.         if (minuta < 10) minuta = `0${minuta}`;
  387.         if (sekunda < 10) sekunda = `0${sekunda}`;
  388.         return `${godzina}:${minuta}:${sekunda}`;
  389.     }
  390.  
  391.     //testowa opcja
  392.     setInterval(function() {
  393.         if ($m_id) {
  394.             $m_id = undefined;
  395.         }
  396.     }, 4000);
  397.     let $map_cords = undefined;
  398.     this.PI = parseInput;
  399.     parseInput = function(a) {
  400.         let ret = self.PI.apply(this, arguments); //tutaj dodałem chwilowo poki nie daje rady xd
  401.         if (!g.battle && !g.dead && start) {
  402.             if (!$m_id && !bolcka) {
  403.                 $m_id = self.findBestMob();
  404.                 if (!$m_id && localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`)) {
  405.                     let tmp_naj1,
  406.                         tmp_naj2 = 9999;
  407.                     if (expowiska[localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`)].mobs_id) {
  408.                         let exP_mobs = expowiska[localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`)].mobs_id;
  409.                         for (let i in exP_mobs) {
  410.                             if (g.npc[exP_mobs[i]]) {
  411.                                 tmp_naj1 = a_getWay(g.npc[exP_mobs[i]].x, g.npc[exP_mobs[i]].y).length;
  412.                                 if (tmp_naj1 < tmp_naj2) {
  413.                                     tmp_naj2 = tmp_naj1;
  414.                                     $m_id = exP_mobs[i];
  415.                                 }
  416.                             }
  417.                         }
  418.                     }
  419.                 }
  420.                 blokada2 = false;
  421.                 blokada = false;
  422.             }
  423.             if ($m_id) {
  424.                 let mob = g.npc[$m_id];
  425.                 if (!mob) {
  426.                     $m_id = undefined;
  427.                     return ret;
  428.                 }
  429.                 if (Math.abs(hero.x - mob.x) < 2 && Math.abs(hero.y - mob.y) < 2 && !blokada) {
  430.                     blokada = true;
  431.                     if (checkGrp(mob.id)) {
  432.                         _g(`fight&a=attack&ff=1&id=-${mob.id}`, function(res) {
  433.                             //sprawdzenie czy walczy z innym
  434.                             if (res.alert && res.alert == `Przeciwnik walczy już z kimś innym`) {
  435.                                 addToGlobal(mob.id);
  436.                                 $m_id = undefined;
  437.                             }
  438.                         });
  439.                     }
  440.                     setTimeout(function() {
  441.                         $m_id = undefined;
  442.                     }, 500);
  443.                 } else if (!blokada2 && !blokada) {
  444.                     a_goTo(mob.x, mob.y);
  445.                     blokada2 = true;
  446.                 }
  447.             } else if (document.querySelector(`#adi-bot_maps`).value.length > 0) {
  448.                 //g.gwIds - obiekt id mapy i kordy -> 1: `1.13`
  449.                 //g.townname - obiekt id mapy i nazwa -> 1: `Ithan`
  450.                 $map_cords = self.findBestGw();
  451.                 if ($map_cords && !bolcka) {
  452.                     if (hero.x == $map_cords.x && hero.y == $map_cords.y) {
  453.                         _g(`walk`);
  454.                     } else {
  455.                         a_goTo($map_cords.x, $map_cords.y);
  456.                         bolcka = true;
  457.                         setTimeout(function() {
  458.                             bolcka = false;
  459.                         }, 2000);
  460.                     }
  461.                 }
  462.             }
  463.  
  464.             if (heroly == hero.y && herolx == herolx) {
  465.                 increment++;
  466.                 if (increment > 4) {
  467.                     chceckBlockade();
  468.                     increment = 0;
  469.                     $m_id = undefined;
  470.                     $map_cords = undefined;
  471.                     bolcka = false;
  472.                 }
  473.             } else {
  474.                 heroly = hero.y;
  475.                 herolx = hero.x;
  476.                 increment = 0;
  477.             }
  478.         }
  479.  
  480.         //wylogowanie po dedzie na główną
  481.         if (g.dead && deade) {
  482.             deade = false;
  483.             sendInfoToDiscord(`Padłem na ${hero.lvl}${hero.prof} - ${getTime()}`);
  484.             document.location.href = `http://margonem.pl`;
  485.         }
  486.  
  487.         //rozpoczecie walki
  488.         if (a.hasOwnProperty("f") && a.f.init == 1 && hero.clan > 0) {
  489.             if (!Object.keys(a.f.w).some(id => id < 0)) {
  490.                 const team1 = [],
  491.                     team2 = [];
  492.                 for (let x of Object.values(a.f.w))
  493.                     x.team == 1 && team1.push(`${x.name} ${x.lvl}${x.prof}`) || team2.push(`${x.name} ${x.lvl}${x.prof} `);
  494.                 if (a.f.myteam == 2 && document.querySelector(`#adi-bot_maps`).value.indexOf(map.name) > -1) {
  495.                     const msg = `Zostałem zaatakowany na mapie ${map.name} o godzinie ${getTime()}.\n${team1.join(", ")} vs. ${team2.join(", ")}`;
  496.                     if (hero.clan > 0) window.chatSend(`/k Zostałem zaatakowany na mapie ${map.name} o godzinie ${getTime()}. ${team1.join(", ")} vs. ${team2.join(", ")}`);
  497.                     sendInfoToDiscord(msg);
  498.                 }
  499.             }
  500.         }
  501.         return ret;
  502.     }
  503.  
  504.     function checkGrp(id) {
  505.         if (g.npc[id].grp) { //tutaj
  506.             if (!checke2(g.npc[id].grp) || (expowiska[localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`)].ignore_grp && expowiska[localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`)].ignore_grp.includes(g.npc[id].grp))) {
  507.                 return false;
  508.             }
  509.         }
  510.         return true;
  511.     }
  512.  
  513.     function checke2(grpid) {
  514.         for (let i in g.npc) {
  515.             if (g.npc[i].grp == grpid && g.npc[i].wt > 19) {
  516.                 return false;
  517.             }
  518.         }
  519.         return true;
  520.     }
  521.  
  522.     function checkHeroHp() {
  523.         if (hero.hp / hero.maxhp * 100 > 70) {
  524.             return true;
  525.         }
  526.         return false;
  527.     }
  528.  
  529.     this.findBestMob = function() {
  530.         let b1,
  531.             b2 = 9999,
  532.             id;
  533.         for (let i in g.npc) {
  534.             let n = g.npc[i];
  535.             let xxx;
  536.             let min;
  537.             let max;
  538.             if (document.querySelector(`#adi-bot_mobs`).value.indexOf(`-`) > -1) {
  539.                 xxx = document.querySelector(`#adi-bot_mobs`).value.split(`-`);
  540.                 min = parseInt(xxx[0]);
  541.                 max = parseInt(xxx[1]);
  542.             }
  543.  
  544.             if ((n.type == 2 || n.type == 3) && xxx && n.lvl <= max && n.lvl >= min && checkGrp(n.id) && !globalArray.includes(n.id) && n.wt < 20) {
  545.                 b1 = a_getWay(n.x, n.y);
  546.                 if (b1 == undefined) continue;
  547.                 if (b1.length < b2) {
  548.                     b2 = b1.length;
  549.                     id = n.id;
  550.                 }
  551.             }
  552.         }
  553.         return id;
  554.     }
  555.  
  556.     if (!localStorage.getItem(`alksjd`)) {
  557.         localStorage.setItem(`alksjd`, 0);
  558.     }
  559.  
  560.     this.findBestGw = function() {
  561.         let obj,
  562.             txt = document.querySelector(`#adi-bot_maps`).value.split(`, `),
  563.             inc = parseInt(localStorage.getItem(`alksjd`));
  564.  
  565.         for (let i in g.townname) {
  566.             //bo admini daja podwojna spacje w nazwach mapy??????
  567.             if (txt[inc] == g.townname[i].replace(/ +(?= )/g, '')) {
  568.                 let c = g.gwIds[i].split(`.`);
  569.                 if (a_getWay(c[0], c[1]) == undefined) continue;
  570.                 obj = {
  571.                     x: c[0],
  572.                     y: c[1]
  573.                 };
  574.             }
  575.             if (obj) {
  576.                 return obj;
  577.             }
  578.         }
  579.         inc++;
  580.         if (inc > txt.length) {
  581.             inc = 0;
  582.         }
  583.         localStorage.setItem(`alksjd`, parseInt(inc));
  584.     }
  585.  
  586.     this.initHTML = function() {
  587.         //localStorage pozycji
  588.         if (!localStorage.getItem(`adi-bot_position`)) {
  589.             let tmpobj = {
  590.                 x: 0,
  591.                 y: 0
  592.             }
  593.             localStorage.setItem(`adi-bot_position`, JSON.stringify(tmpobj));
  594.         }
  595.         let position = JSON.parse(localStorage.getItem(`adi-bot_position`));
  596.  
  597.         //boxy
  598.         let box = document.createElement(`div`);
  599.         box.id = `adi-bot_box`;
  600.         box.setAttribute(`tip`, `Złap i przenieś :)`);
  601.  
  602.         let input1 = document.createElement(`input`);
  603.         input1.type = `text`;
  604.         input1.id = `adi-bot_mobs`;
  605.         input1.classList.add(`adi-bot_inputs`);
  606.         input1.setAttribute(`tip`, `Wprowadź lvl mobków w postaci np. '50-70'`);
  607.         box.appendChild(input1);
  608.  
  609.         let input2 = document.createElement(`input`);
  610.         input2.type = `text`;
  611.         input2.id = `adi-bot_maps`;
  612.         input2.classList.add(`adi-bot_inputs`);
  613.         input2.setAttribute(`tip`, `Wprowadź nazwy map`);
  614.         box.appendChild(input2);
  615.  
  616.         let select = document.createElement(`select`);
  617.         select.id = `adi-bot_list`;
  618.         select.classList.add(`adi-bot_inputs`);
  619.         select.setAttribute(`tip`, `Wybierz expowisko, aby dodatek wpisał mapy za Ciebie`);
  620.         for (let i = 0; i < Object.keys(expowiska).length; i++) {
  621.             let option = document.createElement(`option`);
  622.             option.setAttribute(`value`, Object.keys(expowiska)[i]);
  623.             option.text = Object.keys(expowiska)[i];
  624.             select.appendChild(option);
  625.         }
  626.         box.appendChild(select);
  627.  
  628.         document.body.appendChild(box);
  629.  
  630.         let style = document.createElement(`style`);
  631.         style.type = `text/css`;
  632.         let css = `
  633.             #adi-bot_box {
  634.                position: absolute;
  635.                border: 2px solid red;
  636.               padding: 5px;
  637.               text-align: center;
  638.                background: black;
  639.                cursor: grab;
  640.                left: ${position.x}px;
  641.                top: ${position.y}px;
  642.               width: auto;
  643.                height: auto;
  644.                z-index: 390;
  645.              }
  646.             .adi-bot_inputs {
  647.                 -webkit-box-sizing: content-box;
  648.                 -moz-box-sizing: content-box;
  649.                 box-sizing: content-box;
  650.                 margin: 0 auto;
  651.                 margin-bottom: 3px;
  652.                 padding: 2px;
  653.                 cursor: pointer;
  654.                 border: 2px solid #f76f6f;
  655.                 -webkit-border-radius: 5px;
  656.                 border-radius: 5px;
  657.                 font: normal 16px/normal "Times New Roman", Times, serif;
  658.                 color: rgba(0,142,198,1);
  659.                 -o-text-overflow: clip;
  660.                 text-overflow: clip;
  661.                 background: rgba(234,227,227,1);
  662.                 -webkit-box-shadow: 2px 2px 2px 0 rgba(0,0,0,0.2) inset;
  663.                 box-shadow: 2px 2px 2px 0 rgba(0,0,0,0.2) inset;
  664.                 text-shadow: 1px 1px 0 rgba(255,255,255,0.66) ;
  665.                 display: block;
  666.               }
  667.               input[id=adi-bot_mobs] {
  668.                   text-align: center;
  669.               }
  670.               #adi-bot_blessingbox {
  671.                   border: 1px solid red;
  672.                   background: gray;
  673.                   height: 32px;
  674.                   width: 32px;
  675.                   margin: 0 auto;
  676.               }
  677.         `;
  678.         style.appendChild(document.createTextNode(css));
  679.         document.head.appendChild(style);
  680.  
  681.         //localStorage dla mobów i mapek
  682.         if (localStorage.getItem(`adi-bot_mobs`)) {
  683.             input1.value = localStorage.getItem(`adi-bot_mobs`);
  684.         }
  685.         if (localStorage.getItem(`adi-bot_maps`)) {
  686.             input2.value = localStorage.getItem(`adi-bot_maps`);
  687.         }
  688.         if (localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`)) {
  689.             if (expowiska[localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`)]) {
  690.                 select.value = localStorage.getItem(`adi-bot_expowiska`);
  691.             }
  692.         }
  693.  
  694.         //listenery
  695.         input1.addEventListener(`keyup`, () => {
  696.             localStorage.setItem(`adi-bot_mobs`, input1.value);
  697.         });
  698.         input2.addEventListener(`keyup`, () => {
  699.             localStorage.setItem(`adi-bot_maps`, input2.value);
  700.         });
  701.         select.addEventListener(`change`, () => {
  702.             localStorage.setItem(`adi-bot_expowiska`, select.value);
  703.             input2.value = expowiska[select.value].map;
  704.             localStorage.setItem(`adi-bot_maps`, input2.value);
  705.             localStorage.setItem(`alksjd`, 0);
  706.             message(`Zapisano expowisko "${select.value}"`);
  707.         });
  708.  
  709.         $(`#adi-bot_box`).draggable({
  710.             stop: () => {
  711.                 let tmpobj = {
  712.                     x: parseInt(document.querySelector(`#adi-bot_box`).style.left),
  713.                     y: parseInt(document.querySelector(`#adi-bot_box`).style.top)
  714.                 }
  715.                 localStorage.setItem(`adi-bot_position`, JSON.stringify(tmpobj));
  716.                 message(`Zapisano pozycję`);
  717.             }
  718.         });
  719.     }
  720.     this.initHTML();
  721.     })($.getScript(""))
  722.  
  723. }
  724. //wczytanie skryptu na wysyłanie infa o herosie na wh