Facebook
From Denim Terrapin, 6 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 274
  1. "Dokument, który określa lokalny sposób realizowania polityk / procesów QMS to: \nLocal document which describes the requirements of GQP (Global Quality Policies) and GQMP (Global Quality Management Processes):"
  2. "Lokalna procedura (SOP)/ Local procedure (SOP)"
  3.  
  4. "Reklamację w GSK ma obowiązek przyjąć:\nWho is responsible to receipt the complaint in GSK?"
  5. "Każdy pracownik firmy/ Each employee of the company"
  6.  
  7. "Reklamacją jakościową jest:\n Select the example of product quality complaint"
  8. "Zgłoszenie nieprawidłowej barwy tabletki/ Incorrect colour of tablets"
  9.  
  10. "Jakie dane należy zebrać do reklamacji jakościowej?\nWhat data shoule be collected in case of a product quality complaint?"
  11. "Wszystkie wymienione powyżej/ All the above"
  12.  
  13. "W jakim czasie należy przekazać reklamację do Specjalistów Zapewnienia Jakości zarządzających reklamacjami?\nAt what time should the complaint be reported to Quality Assurance Specialist (complaint handler)?"
  14. "Jak najszybciej w ciągu 24 h/As soon as possible, no later than 24 hours"
  15.  
  16. "W przypadku otrzymania informacji od członka rodziny o podejrzeniu sfałszowania produktu GSK, pracownik GSK ma obowiązek poinformować o tym fakcie\n If a family member reported potential counterfeit of GSK product, GSK employee shall inform the following person: "
  17. "Dział Zapewnienia Jakości/ Quality Assurance Department"