Facebook
From Mazur Głazur, 3 Years ago, written in Plain Text.
This paste is a reply to Untitled from Mazur Głazur - go back
Embed
Viewing differences between Untitled and Re: Untitled
#include 
#include 
#include 

struct element {
    int data;
    element* next;
};

struct queue {
    element* head;
    element* tail;
};

using namespace std;

struct stos{
int liczba;
stos* next;
};

void push(stos**top);
void wyswietlanie(stos*top);
int generowanie();
queue* makeQueue();
void enqueue(queue*q);
void dequeue(queue*q);
void dequeueAll(queue*&q);
void showFirst(queue* q);
void showAll(queue* q);

usuwanie(stos**top);

int main()
{
    cout << "Kacper Walenkiewicz" <
    
int x;
    
x,n;
    
bool br=true;
    queue* kolejka=NULL;
    do{

        cout<<"---------Menu---------"<         cout<<"1.Tworzenie kolejki"<         cout<<"2.
br=true;

    stos* top = NULL;

    do{
    cout<Dodanie losowego el.do kolejki"<         cout<<"3.el. na stos\n3.Usuniecie el. z kolejki"<         cout<<"4.Wyswietlanie pierwszego ze stosu\n4.Pobranie el. z kolejki"<         cout<<"5.Wyswietlanie calej bierzacej kolejki"<         cout<<"6.Usuniecie calej kolejki. Na smierc."<         cout<<"7.Wyjscie"<         cout<<"Wybor: ";
        cin>>x;
        system("cls");

        switch(x){
    
ze stosu\n5.Wyjscie\nWybor: ";
    cin>>x;
    switch(x){
case 1:
        if(kolejka!=NULL) delete kolejka;
        kolejka= makeQueue();
        cout<<"Kolejka zostala utworzona pomyslnie"<         
1:
    if(top==NULL) cout<     else cout<     break;
case 2:
    push(&top);
    break;
case 3:
    if(top==NULL) cout<     else {
    usuwanie(&top);
    }
    break;
case 4:
    if(top==NULL) cout<     else {
    wyswietlanie(top);
    }
    break;
case 5:
    br=false;
    
break;
    case 2:
        if(kolejka!=NULL) enqueue(kolejka);
        else cout<<"Kolejka nie zostala utworzona"<         break;
    case 3:
        if(kolejka!=NULL) dequeue(kolejka);
        else cout<<"Kolejka nie zostala utworzona"<         break;
    case 4:
        if(kolejka!=NULL) showFirst(kolejka);
        else cout<<"Kolejka nie zostala utworzona"<         break;
    case 5:
        if(kolejka!=NULL) showAll(kolejka);
        else cout<<"Kolejka nie zostala utworzona"<         break;
    case 6:
        if(kolejka!=NULL) dequeueAll(kolejka);
        else cout<<"Brak kolejki do usuniecia"<         break;
    case 7:
        br=false;
        if(kolejka!=NULL) delete kolejka;
        break;
        }
        cout<         }while(br==true);

}
    }while(br==true);



    return 0;
}

int generowanie(){
srand(time(NULL));
int liczba=rand()%(10)+1;
return liczba;
}

queue* makeQueue(){
queue* q = new queue;
q->head=NULL;
q->tail=NULL;
return q;
void push(stos**top){
stos* nowyStos=new stos;
nowyStos->liczba=generowanie();
nowyStos->next=*top;
*top=nowyStos;
}

void enqueue(queue*q){
element* el=new element;
el->data=generowanie();
cout<<"Dodana liczba to: "<data< el->next=NULL;
if(q->tail!=NULL) q->tail->next=el;
else q->head=el;
q->tail=el;
wyswietlanie(stos*top){
cout<liczba<
}

void dequeue(queue*q){
if(q->tail!=NULL){
    element* temp = q->head;
    q->head=q->head->next;
    if(q->head==NULL) q->tail=NULL;
    cout<<"Usunieta liczba to: "<data<
usuwanie(stos**top){
    stos *temp= *top;
    *top= (*top)->next;
    delete temp;
} else cout<<"Kolejka jest pusta"< }

void dequeueAll(queue*&q){
while(q->head!=NULL) dequeue(q);
delete q;
q=NULL;
}

void showFirst(queue* q){
    if(q->head==NULL) cout<<"Kolejka jest pusta"<     else cout<<"Pierwszy element w kolejce: "<head->data< }

void showAll(queue* q){
if(q->head==NULL) cout<<"Kolejka jest pusta"< else{
    element* temp = q->head;
    cout<<"Kolejka: ";
    while(temp!=NULL){
    cout<data<<" ";
    temp=temp->next;
}
 delete temp;\n cout<