Facebook
From Cobalt Leech, 3 Years ago, written in Plain Text.
Embed
Download Paste or View Raw
Hits: 29
  1.  Wskazówki dotyczące SEO, aby poprawić swój ranking w 2020 roku
  2.  Nie ma jednej odpowiedzi, która przeniesie Twoją witrynę na pierwszą stronę wyników wyszukiwania Google.
  3.  
  4.  Sukces w SEO, podobnie jak w przypadku prawie wszystkich rzeczy, wymaga połączenia kilku różnych czynników. Mogą to być następujące czynniki:
  5.  Czas. Mówiąc ogólnie, sukces nie następuje z dnia na dzień. Musisz postępować zgodnie z solidnymi, dobrze poinformowanymi radami i dać swojej ciężkiej pracy okres ciąży, aby rozwinąć swoje wysiłki.
  6.  Jakość treści. Chociaż jest coś do powiedzenia na temat ilości, obecnie dominuje jakość treści.
  7.  UX i UI. Doświadczenie użytkownika (UX) i interfejs użytkownika (UI) nigdy nie powinny być ignorowane w Twojej witrynie. Jeśli któryś z nich zostanie zaniedbany, ludzie klikną przycisk Wstecz w Twojej witrynie i szybko ją opuszczą.
  8.  Wraz z rozwojem technologii i coraz inteligentniejszym algorytmem Google pojawiają się nowe metody określania pozycji w rankingu. Postępuj zgodnie z tymi wskazówkami, aby poprawić ranking witryny w 2020 roku i później.
  9.  Pozycja zero
  10.  Inaczej nazywany polecanymi fragmentami.
  11.  Fragment z odpowiedzią to wynik wyszukiwania wyświetlany nad innymi wynikami zapytań Google. Fragmenty z odpowiedzią zwykle udzielają zwięzłych odpowiedzi na pytanie i są umieszczone w ramce, dlatego też czasami nazywa się je „polami odpowiedzi”.
  12.  Oto trzy metody optymalizacji witryny pod kątem umieszczenia w niej fragmentu z odpowiedzią:
  13.  Zakryj wszystkie podstawy i bądź niesamowicie pomocny.
  14.  Niedawno Google ogłosił aktualizację swojego algorytmu rankingu witryn o nazwie Google BERT.
  15.  Ignorując fakt, że brzmi to jak postać z Ulicy Sezamkowej, BERT pomaga Google zrozumieć kontekst treści. Zasadniczo jest to asystent cyfrowy, który przeanalizuje kontekst treści, a następnie pobierze tylko najlepsze wybory dla użytkownika.
  16.  Krótko mówiąc, zastanów się, jakie pytania ludzie będą zadawać na temat Twojej niszy, a następnie postaraj się dokładnie odpowiedzieć na to pytanie.
  17.  2. Zwinąć je za pomocą smyczy.
  18.  Analogia wędkarska działa https://blog.vexer.info/prywatne-proxy-jakie-kupic/ tylko dlatego, że nazywa się to „przynętą na okruchy”.
  19.  Przynętę na fragmenty umieszcza się na początku artykułu. Aby wylądować jako wyróżniony fragment, musisz udzielić precyzyjnych, ale krótkich odpowiedzi. Te odpowiedzi powinny pomóc skierować ludzi do Twojej firmy, a następnie, miejmy nadzieję, do klienta. Przynęta na fragmenty powinna zawierać się w przedziale 40–60 słów.
  20.  Ta taktyka ułatwia Google pobranie podsumowania Twojego artykułu w celu pokazania go użytkownikom.
  21.  3. Zorganizuj swój artykuł zgrabnymi nagłówkami, podtytułami i listami.
  22.  Oprócz dodatkowej korzyści polegającej na tym, że treść jest bardziej estetyczna dla ludzkiego oka, uporządkowanie danych pomaga również w tworzeniu rankingu.
  23.  Google ma tendencję do wyszukiwania słów kluczowych lub określonych zapytań w nagłówkach. Jeśli to możliwe, korzystaj również z list wypunktowanych, tabel HTML i obrazów.
  24.  
captcha