CMD:alkomat(playerid, params[]) { new target; new nick[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(target, nick, sizeof(nick)); if(sscanf(params, "d", target)) { SendClientMessage(playerid, 0xAFAFAFAA, "Tip: /alkomat [id gracza]"); return 1; } //dodaj tutaj skryptowe /me if(!IsPlayerConnected(target)) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~PODALES BLEDNE ID", 3000, 3); //Weryfikacja czy gracz jest daleko. if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, target) > 3.0) return GameTextForPlayer(playerid, "~r~GRACZ JEST ZA DALEKO", 3000, 3); //Weryfikacja czy policjant nie próbuje badać siebie. if(playerid == target){ GameTextForPlayer(playerid, "~r~BLAD", 3000, 3); return 1; } //Sprawdzamy czy jest pijany czy nie i dajemy komunikat if(GetPlayerDrunkLevel(target) > 1999) { new dialog_alko[512]; format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Badany: {ff0000}%s\n", dialog_alko, nick); format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Wiek badanego: {ff0000}22\n", dialog_alko); format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}---\n", dialog_alko); format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ff0000}(!) Wykryto obecność alkoholu!!!\n", dialog_alko); format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}Ilość alkoholu we krwi: {ff0000}%d\n", dialog_alko, GetPlayerDrunkLevel(target)); return SendGuiInformation(playerid, "Pomiar", dialog_alko); } else { new dialog_alko[512]; format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Badany: {ff0000}%s\n", dialog_alko, nick); format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}- Wiek badanego: {ff0000}22\n", dialog_alko); format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}---\n", dialog_alko); format(dialog_alko, sizeof(dialog_alko), "%s {ffffff}Nie wykryto obecności alkoholu.\n", dialog_alko); return SendGuiInformation(playerid, "Pomiar", dialog_alko); } return 1; }