configFirewalkerBoots = { stone_Id = 1304, -- ID kamienia Firewalkerboots Quest stone_Pos = {x = 982, y = 998, z = 7, stackpos=1}, -- pozycja kamienia action_Id = 6000, -- actionID kamienia Firewalkerboots Quest [ MUSI BYĆ W RME NA KAMIENIU TEN ] req_Storage = 6060, -- storage potrzebny do użycia picka na kamieniu room = { -- obszar Pokoju z Pythiusem Chujusem {x = 971, y = 996, z = 7}, -- lewy górny Róg {x = 979, y = 1003, z = 7} -- prawy dolny Róg }, tp_pos = {x = 981, y = 1000, z = 7, stackpos=1}, -- współżędne gdzie ma tworzyć TP tp_dest = {x = 975, y = 1002, z = 7}, -- współżędne gdzie TP ma teleportować tp_actionId = 6000, -- actionId potrzebne do Movements skryptu na wejście w teleport bossName = "Troll", -- nazwa potwora który ma się zrespić bossSpawnPos = {x = 975, y = 997, z = 7}, -- gdzie boss ma się pojawiać timeLimitExit = {x = 982, y = 1000, z = 7} -- gdzie ma wyrzucać po upływie czasu } function checkFireWalkerArea(area) local monstersInPythiusRoom, playersInPythiusRoom = {}, {} for x = configFirewalkerBoots.room[1].x, configFirewalkerBoots.room[2].x do for y = configFirewalkerBoots.room[1].y, configFirewalkerBoots.room[2].y do local t = getThingFromPos({x=x, y=y, z=configFirewalkerBoots.room[1].z, stackpos=253}) if t.uid > 0 then if isPlayer(t.uid) then table.insert(playersInPythiusRoom, t.uid) elseif isMonster(t.uid) then table.insert(monstersInPythiusRoom, t.uid) end end end end return monstersInPythiusRoom, playersInPythiusRoom end