quest skill_group begin state start begin when login or levelup with pc.get_skill_group() == 0 begin if pc.get_level() >= 5 then send_letter("Trening Umiejętności ") end end when button or info begin local all = { [0] = {"Body", "Mental"}, [1] = {"Dagger", "Archer"}, [2] = {"WP", "BM"}, [3] = {"Buff", "Leczenie"}, } -------------------------------------------- local skill = { [0]={ [1]={1, 2, 3, 4, 5}, [2]={16, 17, 18, 19, 20}, }, [1]={ [1]={31, 32, 33, 34, 35}, [2]={46, 47, 48, 49, 50}, }, [2]={ [1]={61, 62, 63, 64, 65, 66}, [2]={76, 77, 78, 79, 80, 81}, }, [3]={ [1]={91, 92, 93, 94, 95, 96}, [2]={106, 107, 108, 109, 110, 111} }, } --------------------------------------------- say_title("Wybór Umiejętności:") say("Teraz wybierz jaką profesją chcesz się posługiwać.") local a = select(all[pc.get_job()][1], all[pc.get_job()][2], "Wybiorę później") if a == 1 or a == 2 then say_title("Wybór Umiejętności:") say("Gratulujemy wyboru i do zobaczenia !") pc.set_skill_group(tonumber(a)) pc.clear_skill() clear_letter() for i = 1, table.getn(skill[pc.get_job()][pc.get_skill_group()]) do pc.set_skill_level (skill[pc.get_job()][pc.get_skill_group()], 30) end elseif a == 3 then return end end end end