#include //printf/getch itp. #include //kbhit() #include //funkcje graficzne BGI #include //Sleep(xx) #include int main() { int GraphDriver = DETECT; int GraphMode; int ErrorCode; initgraph(&GraphDriver, &GraphMode,""); ErrorCode = graphresult(); if(ErrorCode != grOk) { printf("Blad trybu graficznego: %s\n", grapherrormsg(ErrorCode) ); exit(1); } //Tutaj kod związany z rysowaniem //****************************************************************************************************************** double x,y; int i,los,wsp=300; srand(time(NULL)); x=rand()%20+320; y=rand()%20+310; for(i=0; i<10000; i++) { los=rand()%10; if(los>=5) { printf("a\n"); x=-0.4*x-1; y=-0.4*y+0.1; } else { printf("b\n"); x=0.76*x-0.4*y; y=0.4*x+0.76*y; } printf("%lf\t%lf\n",x,y); if(i>100) putpixel(x*wsp+420,y*wsp+240,RED); if(i>1100) putpixel(x*wsp+420,y*wsp+240,YELLOW); if(i>2100) putpixel(x*wsp+420,y*wsp+240,MAGENTA); if(i>3100) putpixel(x*wsp+420,y*wsp+240,LIGHTCYAN); if(i>4100) putpixel(x*wsp+420,y*wsp+240,WHITE); //putpixel(x1,y1,YELLOW); } //****************************************************************************************************************** //koniec rysowania //program czeka na naciœniêcie klawisza i ZAMYKA tryb graficzny! fflush(stdin); getch(); //tylko zatrzymanie programu, żeby nie zamykał natychmiast okna graficznego closegraph(); //koniec trybu graficznego return(0); }