//Skrypt transportu po mieście FortCarson i innych mieścinach San Andeas. //Praca w kategorii Skrypt PAWN w świątecznym konkursie Pawno.PL //Autor pracy: Dawid "dawid4157" Ciosek #include #include #define LOKALIZACJA 1 new Text:Black; new Text:Obwody_czasowe; new Text:Trwa_przenoszenie; new Text:Ladowanie; new Text:Cytat; new Text:Cytat_autor; new Text:Komenda1; new Text:ObwodyNapis; new Text:Komenda2; new Text:Zespawnowanie; new Text:Ramka; new Text:Komendy; public OnFilterScriptInit(){ Black = TextDrawCreate(-0.000013, -3.982268, "LD_SPAC:white"); TextDrawLetterSize(Black, 0.000000, 0.000000); TextDrawTextSize(Black, 641.778137, 459.946685); TextDrawAlignment(Black, 1); TextDrawColor(Black, 255); TextDrawSetShadow(Black, 0); TextDrawSetOutline(Black, 0); TextDrawFont(Black, 4); Obwody_czasowe = TextDrawCreate(190.666610, 200.106567, "Obwody czasowe wlaczone..."); TextDrawLetterSize(Obwody_czasowe, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Obwody_czasowe, 1); TextDrawColor(Obwody_czasowe, 8388863); TextDrawSetShadow(Obwody_czasowe, 0); TextDrawSetOutline(Obwody_czasowe, 1); TextDrawBackgroundColor(Obwody_czasowe, 51); TextDrawFont(Obwody_czasowe, 1); TextDrawSetProportional(Obwody_czasowe, 1); Trwa_przenoszenie = TextDrawCreate(190.666610, 223.004425, "Trwa przenoszenie w czasie..."); TextDrawLetterSize(Trwa_przenoszenie, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Trwa_przenoszenie, 1); TextDrawColor(Trwa_przenoszenie, 16711935); TextDrawSetShadow(Trwa_przenoszenie, 0); TextDrawSetOutline(Trwa_przenoszenie, 1); TextDrawBackgroundColor(Trwa_przenoszenie, 51); TextDrawFont(Trwa_przenoszenie, 1); TextDrawSetProportional(Trwa_przenoszenie, 1); Ladowanie = TextDrawCreate(202.222305, 249.884475, "Przygotuj sie na ladowanie"); TextDrawLetterSize(Ladowanie, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Ladowanie, 1); TextDrawColor(Ladowanie, -16776961); TextDrawSetShadow(Ladowanie, 0); TextDrawSetOutline(Ladowanie, 1); TextDrawBackgroundColor(Ladowanie, 51); TextDrawFont(Ladowanie, 1); TextDrawSetProportional(Ladowanie, 1); Cytat = TextDrawCreate(112.444427, 273.280029, "'Nigdy lepiej nie wiedziec co czeka Cie w przyszlosci'"); TextDrawLetterSize(Cytat, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Cytat, 1); TextDrawColor(Cytat, -1); TextDrawSetShadow(Cytat, 0); TextDrawSetOutline(Cytat, 1); TextDrawBackgroundColor(Cytat, 51); TextDrawFont(Cytat, 1); TextDrawSetProportional(Cytat, 1); Cytat_autor = TextDrawCreate(452.444396, 292.693298, "Emmet Brown"); TextDrawLetterSize(Cytat_autor, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Cytat_autor, 1); TextDrawColor(Cytat_autor, -1); TextDrawSetShadow(Cytat_autor, 0); TextDrawSetOutline(Cytat_autor, 1); TextDrawBackgroundColor(Cytat_autor, 51); TextDrawFont(Cytat_autor, 1); TextDrawSetProportional(Cytat_autor, 1); Komenda1 = TextDrawCreate(11.111334, 318.577423, "/obwody"); TextDrawLetterSize(Komenda1, 0.264221, 0.992709); TextDrawAlignment(Komenda1, 1); TextDrawColor(Komenda1, -65281); TextDrawSetShadow(Komenda1, 0); TextDrawSetOutline(Komenda1, 1); TextDrawBackgroundColor(Komenda1, 51); TextDrawFont(Komenda1, 1); TextDrawSetProportional(Komenda1, 1); ObwodyNapis = TextDrawCreate(31.666879, 330.528594, "wlaczenie obwodow czasowych"); TextDrawLetterSize(ObwodyNapis, 0.264221, 0.992709); TextDrawAlignment(ObwodyNapis, 1); TextDrawColor(ObwodyNapis, -5963521); TextDrawSetShadow(ObwodyNapis, 0); TextDrawSetOutline(ObwodyNapis, 1); TextDrawBackgroundColor(ObwodyNapis, 51); TextDrawFont(ObwodyNapis, 1); TextDrawSetProportional(ObwodyNapis, 1); Komenda2 = TextDrawCreate(13.444667, 291.204406, "/pojazd"); TextDrawLetterSize(Komenda2, 0.264221, 0.992709); TextDrawAlignment(Komenda2, 1); TextDrawColor(Komenda2, -65281); TextDrawSetShadow(Komenda2, 0); TextDrawSetOutline(Komenda2, 1); TextDrawBackgroundColor(Komenda2, 51); TextDrawFont(Komenda2, 1); TextDrawSetProportional(Komenda2, 1); Zespawnowanie = TextDrawCreate(30.889101, 304.150939, "zespawnowanie pojazdu"); TextDrawLetterSize(Zespawnowanie, 0.264221, 0.992709); TextDrawAlignment(Zespawnowanie, 1); TextDrawColor(Zespawnowanie, -5963521); TextDrawSetShadow(Zespawnowanie, 0); TextDrawSetOutline(Zespawnowanie, 1); TextDrawBackgroundColor(Zespawnowanie, 51); TextDrawFont(Zespawnowanie, 1); TextDrawSetProportional(Zespawnowanie, 1); Ramka = TextDrawCreate(178.444427, 271.295532, "usebox"); TextDrawLetterSize(Ramka, 0.000000, 9.196422); TextDrawTextSize(Ramka, 4.222222, 0.000000); TextDrawAlignment(Ramka, 1); TextDrawColor(Ramka, 0); TextDrawUseBox(Ramka, true); TextDrawBoxColor(Ramka, 102); TextDrawSetShadow(Ramka, 0); TextDrawSetOutline(Ramka, 0); TextDrawFont(Ramka, 0); Komendy = TextDrawCreate(53.777816, 272.284484, "Komendy"); TextDrawLetterSize(Komendy, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Komendy, 1); TextDrawColor(Komendy, -1523963137); TextDrawSetShadow(Komendy, 0); TextDrawSetOutline(Komendy, 1); TextDrawBackgroundColor(Komendy, 51); TextDrawFont(Komendy, 1); TextDrawSetProportional(Komendy, 1); Komenda1 = TextDrawCreate(12.444667, 303.644226, "/obwody"); TextDrawLetterSize(Komenda1, 0.264221, 0.992708); TextDrawAlignment(Komenda1, 1); TextDrawColor(Komenda1, -65281); TextDrawSetShadow(Komenda1, 0); TextDrawSetOutline(Komenda1, 1); TextDrawBackgroundColor(Komenda1, 51); TextDrawFont(Komenda1, 1); TextDrawSetProportional(Komenda1, 1); ObwodyNapis = TextDrawCreate(31.666879, 314.102111, "wlaczenie obwodow czasowych"); TextDrawLetterSize(ObwodyNapis, 0.264221, 0.992708); TextDrawAlignment(ObwodyNapis, 1); TextDrawColor(ObwodyNapis, -5963521); TextDrawSetShadow(ObwodyNapis, 0); TextDrawSetOutline(ObwodyNapis, 1); TextDrawBackgroundColor(ObwodyNapis, 51); TextDrawFont(ObwodyNapis, 1); TextDrawSetProportional(ObwodyNapis, 1); Komenda2 = TextDrawCreate(14.333556, 281.746734, "/pojazd"); TextDrawLetterSize(Komenda2, 0.264221, 0.992708); TextDrawAlignment(Komenda2, 1); TextDrawColor(Komenda2, -65281); TextDrawSetShadow(Komenda2, 0); TextDrawSetOutline(Komenda2, 1); TextDrawBackgroundColor(Komenda2, 51); TextDrawFont(Komenda2, 1); TextDrawSetProportional(Komenda2, 1); Zespawnowanie = TextDrawCreate(32.666881, 291.706481, "dodatkowy DeLorean"); TextDrawLetterSize(Zespawnowanie, 0.264221, 0.992708); TextDrawAlignment(Zespawnowanie, 1); TextDrawColor(Zespawnowanie, -5963521); TextDrawSetShadow(Zespawnowanie, 0); TextDrawSetOutline(Zespawnowanie, 1); TextDrawBackgroundColor(Zespawnowanie, 51); TextDrawFont(Zespawnowanie, 1); TextDrawSetProportional(Zespawnowanie, 1); Ramka = TextDrawCreate(179.333312, 254.868896, "usebox"); TextDrawLetterSize(Ramka, 0.000000, 9.196421); TextDrawTextSize(Ramka, 5.111112, 0.000000); TextDrawAlignment(Ramka, 1); TextDrawColor(Ramka, 0); TextDrawUseBox(Ramka, true); TextDrawBoxColor(Ramka, 102); TextDrawSetShadow(Ramka, 0); TextDrawSetOutline(Ramka, 0); TextDrawFont(Ramka, 0); Komendy = TextDrawCreate(54.666706, 254.364593, "Komendy"); TextDrawLetterSize(Komendy, 0.449999, 1.600000); TextDrawAlignment(Komendy, 1); TextDrawColor(Komendy, -1523963137); TextDrawSetShadow(Komendy, 0); TextDrawSetOutline(Komendy, 1); TextDrawBackgroundColor(Komendy, 51); TextDrawFont(Komendy, 1); TextDrawSetProportional(Komendy, 1); AddStaticVehicle(451,194.5421,1147.9707,14.4441,83.5009,172,149); // pojazd szwagra? } stock GetPlayerSpeed(playerid) // stock by Michael@Belgium z forum.sa-mp.com { new Float:ST[4]; if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),ST[0],ST[1],ST[2]); else GetPlayerVelocity(playerid,ST[0],ST[1],ST[2]); ST[3] = floatsqroot(floatpower(floatabs(ST[0]), 2.0) + floatpower(floatabs(ST[1]), 2.0) + floatpower(floatabs(ST[2]), 2.0)) * 179.28625; return floatround(ST[3]); } forward Teleport(playerid); public Teleport(playerid){ TextDrawHideForPlayer(playerid, Black); TextDrawHideForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawHideForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawHideForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawShowForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawShowForPlayer(playerid, Komendy); TogglePlayerControllable(playerid,1); } public OnPlayerConnect(playerid){ SetPVarInt(playerid, "AngelPine", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Bayside", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Blueberry", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Dillimore", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Elquebrados", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "FortCarson", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonhotel", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonosiedle", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Fortcarsondom", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Las barrancas", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Laspayasadas", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "Palominocreek", false); // na początku nie ma teleportu SetPVarInt(playerid, "RedCountry", false); // na początku nie ma teleportu TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawShowForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawShowForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawShowForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawShowForPlayer(playerid, Komendy); return 1; } //Możliwość użycia nitro(taki nie znaczny bajer) public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { if((newkeys & KEY_FIRE) && !(oldkeys & KEY_FIRE) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) AddVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); else if ((oldkeys & KEY_FIRE) && !(newkeys & KEY_FIRE) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) RemoveVehicleComponent(GetPlayerVehicleID(playerid), 1010); return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerFacingAngle(playerid, 83.5009); SetPlayerPos(playerid,194.9335,1136.5905,14.9786); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, "Szwagier wywiózł Cię po pijaku, na szczęście okazało się, że jesteś niedaleko FortCarson."); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF55FF, "Czyżby szwagier zostawił auto i poszedł pieszo? Wejdź do pojazdu i się przekonaj!"); return 1; } public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { SendClientMessage(playerid, 0x008B8BFF, "Co prawda nie wiem gdzie jestem ale to wygląda jak DeLorean! Rozpędzę się do 88 kp/h i zobaczę co się stanie."); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Włącz obwody czasowe (/obwody) i wybierz miejsce przeniesienia w czasie."); PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid){ if(GetPVarInt(playerid, "AngelPine")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 275.1893); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2212.3098,-2375.0063,31.1089); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "AngelPine", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Bayside")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 4.0724); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-2464.8254,2230.5078,4.5056); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Bayside", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Blueberry")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 220.2906); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),220.0942,3.6432,2.2288); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Blueberry", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Dillimore")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 201.2590); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),663.1016,-470.4522,15.9954); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Dillimore", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Elquebrados")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 179.4698); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-1546.6193,2688.0134,55.4968); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Elquebrados", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "FortCarson")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 181.0005); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-198.3174,1216.6617,19.4492); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "FortCarson", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Fortcarsonhotel")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 191.5133); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),1.2907,1210.3022,19.0596); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonhotel", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Fortcarsonosiedle")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 32.7537); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-6.3403,1071.7571,19.4607); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonosiedle", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Fortcarsondom")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 229.6619); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-355.1105,1161.4314,19.4496); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Fortcarsondom", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Lasbarrancas")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 268.6989); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-841.4644,1615.7539,26.6216); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Las barrancas", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Laspayasadas")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 268.3767); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-315.2237,2703.9380,62.1974); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Laspayasadas", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "Palominocreek")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 325.5541); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),2457.2439,-17.9912,26.1262); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "Palominocreek", false); } } } if(GetPVarInt(playerid, "RedCountry")){ if(GetPlayerSpeed(playerid) == 141){ SendClientMessage(playerid, -1, "[UPDATE]Twoja prędkość = {228B22}88 mp/h"); SetTimer("Teleport", 5000, true); TextDrawShowForPlayer(playerid, Black); TextDrawShowForPlayer(playerid, Obwody_czasowe); TextDrawShowForPlayer(playerid, Trwa_przenoszenie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Ladowanie); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat); TextDrawShowForPlayer(playerid, Cytat_autor); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda1); TextDrawHideForPlayer(playerid, ObwodyNapis); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komenda2); TextDrawHideForPlayer(playerid, Zespawnowanie); TextDrawHideForPlayer(playerid, Ramka); TextDrawHideForPlayer(playerid, Komendy); if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER){ SetPlayerFacingAngle(playerid, 178.4062); SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),-199.3828,1215.6788,19.449); SetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid),334.2774); TogglePlayerControllable(playerid,0); SetPVarInt(playerid, "RedCountry", false); } } } } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == LOKALIZACJA) { if(response == 1) switch(listitem) { case 0: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Angel Pine. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "AngelPine", true); return 1; } case 1: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Bayside. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Bayside", true); return 1; } case 2: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Blueberry. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Blueberry", true); return 1; } case 3: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Dillimore. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Dillimore", true); return 1; } case 4: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}El quebrados. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Elquebrados", true); return 1; } case 5: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort Carson. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "FortCarson", true); return 1; } case 6: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort carson - hotel. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonhotel", true); return 1; } case 7: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort carson - osiedle. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Fortcarsonosiedle", true); return 1; } case 8: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Fort carson - mój dom. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Fortcarsondom", true); return 1; } case 9: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Las barrancas. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Lasbarrancas", true); return 1; } case 10: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Las payasadas. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Laspayasadas", true); return 1; } case 11: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Palomino creek. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "Palominocreek", true); return 1; } case 12: { SendClientMessage(playerid, -1, "Wybrałeś teleport do {FF00FF}Red Country. {FFFFFF}Rozpędź się do 88 mil/h aby się tam przenieść!"); SetPVarInt(playerid, "RedCountry", true); return 1; } } else SendClientMessage(playerid, 0xB0B0B0AA, "Anulowałeś..."); return 1; } return 0; } CMD:obwody(playerid, params[]) { if(GetPlayerState(playerid) !=PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0x00CCAAFF, "{00CCAA}Musisz by{00BBAA}ć w pojeździe, {00AAAA}aby użyć te{0099AA}j kome{0088AA}ndy."); ShowPlayerDialog(playerid,LOKALIZACJA, DIALOG_STYLE_LIST, "{99FF00}Wybierz lokalizację", "{FFFFFF}Angel pine\nBayside\nBlueberry\nDillimore\nEl quebrados\n{FF0000}Fort carson\n{FF0000}Fort carson - hotel\n{FF0000}Fort carson - osiedle\n{FF0000}Fort carson - mój dom\n{FFFFFF}Las barrancas\nLas payasadas\nPalomino creek\nRed country", "OK","Anuluj"); return 1; } CMD:pojazd(playerid, params[]) { if(GetPlayerState(playerid)==PLAYER_STATE_DRIVER) return SendClientMessage(playerid, 0x00CCAAFF, "{00CCAA}Nie możesz{00BBAA} spawnować {00AAAA}pojazdów{0099AA} będąc w{0088AA} pojaździe!"); new vehicleid; new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Angle; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); GetPlayerVehicleID(playerid); vehicleid=CreateVehicle(451,X,Y,Z,Angle,random(255), random(255),600); PutPlayerInVehicle(playerid, vehicleid, 0); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Zespawnowałeś sobie pojazd Turismo a`la DeLorean."); return 1; }