quest kon begin state start begin when 50050.use with not horse.is_dead() begin local poziom = horse.get_level() if pc.is_skill_book_no_delay() then pc.remove_skill_book_no_delay() end if pc.getqf("odczekanie") > get_time() then local time = (pc.getqf("odczekanie")-get_time())/3600 local h = math.floor(time) local min = (time-h)*60 local m = math.floor(min) chat("Nie możesz jeszcze szkolić konia.") chat("Spróbuj ponownie za "..h.." oraz "..m.." minut.") else if poziom == 10 or poziom == 20 then chat("Aby wyszkolić konia wyżej, porozmawiaj z Stajennym!") return elseif poziom == 30 then chat("Twój poziom konia jest maksymalny!") return else if number(1, 100) >= 50 then pc.remove_item(50050, 1) chat("Udało się! Poziom Twojego konia wzrósł o jeden poziom!") horse.unride() horse.unsummon() horse.advance() horse.summon() if not pc.is_gm() then pc.setqf("odczekanie", get_time()+60*60*2) end else chat("Nie udało się! Poziom Towjego konia nie zmienił się!") if not pc.is_gm() then pc.setqf("odczekanie", get_time()+60*60*1) end pc.remove_item(50050, 1) end end end end when 20349.chat."Chcę szkolić konia!" with horse.get_level() == 10 or horse.get_level() == 20 and not horse.is_dead() begin say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say() say("Hmm... A więc chcesz szkolić swojego rumaka?") say("To nie będzie takie proste jak Ci się wydaje...") if horse.get_level() == 10 then say("Aby otrzymać konia Bojowego musisz mieć przy sobie") say("Medal Konny oraz 100.000 Yang. Ale nie myśl sobie,") say("że to wszystko... Musisz także zabić 75 Łuczników") say("występujących na Pustyni Yongbi. Możesz zabijać zarówno") say("Skorpionich Łuczników, jak i Wężowych Łuczników.") say("Na wykonanie zadania masz dokładnie 30 minut.") elseif horse.get_level() == 20 then say("Aby otrzymać konia Militarnego musisz mieć przy sobie") say("Medal Konny oraz 300.000 Yang. Ale nie myśl sobie,") say("że to wszystko... Musisz także zabić 300 Łuczników") say("występujących w Wieży Demonów. Możesz zabijać zarówno") say("Demonich Łuczników, jak i Podłuch Demonich Łuczników.") say("Na wykonanie zadania masz dokładnie 30 minut.") end say_reward("Podejmujesz się tego wyznania?") s = select("Tak! Spróbuję swoich sił!", "Rezygnuję.") if s == 1 then if pc.count_item(50050) < 1 then say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say() say("Nie mogę dopuścić Cie do sprawdzianu,") say("gdyż nie posiadasz przy sobie Medalu Konnego!") say("Wróć do mnie gdy już go zdobędziesz!") say_item("Medal Konny", 50050, "") elseif horse.get_level() == 10 and pc.get_gold() < 100000 or horse.get_level() == 20 and pc.get_gold() < 300000 then say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say() say("Nie mogę dopuścić Cie do sprawdzianu,") say("gdyż nie posiadasz przy sobie odpowiedniej ilości Yang.") say("Wróć do mnie gdy już je zdobędziesz zdobędziesz!") say() else say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say() say("Posiadasz przy sobie Medal Konny oraz Yang.") say("Mogę przypuścić Cie do sprawdzianu!") say("Powodzenia!") pc.remove_item(50050, 1) say() if horse.get_level() == 10 then pc.change_gold(-100000) pc.setqf("szkolenie_czas", get_time() + 30*60) setstate(bojowiec) elseif horse.get_level() == 20 then pc.change_gold(-300000) pc.setqf("szkolenie_czas_d", get_time() + 30*60) setstate(militar) end end end end end state bojowiec begin when 20349.chat."Chcę anulować misję..." begin say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say() say("Okej, a więc misja zostaje anulowana...") say() setstate(start) end when letter begin send_letter("Szkolenie konne") q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki")) -- q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) end when login begin local czas = math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas")-get_time())/60) if czas < 0 then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end when info or button begin say_title("Szkolenie konne:") say() say("Aby pomyślnie przejść szkolenie musisz zabić ") say("100 Łuczników występujących na Pustyni Yongbi.") say() say("Pozostało do zabicia: ".. 75-pc.getqf("zabite_luczniki")) say("Pozostało czasu: "..math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas")-get_time())/60) .." minut") say() end when party_kill with npc.get_race() == 2105 or kill and npc.get_race() == 2105 begin pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1) q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki")) --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas") then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end when kill with npc.get_race() == 2105 or kill and npc.get_race() == 2105 begin pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1) q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki")) --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas") then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end when party_kill with npc.get_race() == 2107 or kill and npc.get_race() == 2107 begin pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1) q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki")) -- q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() >= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") < 75 then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) elseif get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) end end when kill with npc.get_race() == 2107 or kill and npc.get_race() == 2107 begin pc.setqf("zabite_luczniki", pc.getqf("zabite_luczniki")+1) q.set_counter("Pozostało:", 75-pc.getqf("zabite_luczniki")) -- q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() >= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") < 75 then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) elseif get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas") and pc.getqf("zabite_luczniki") == 75 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) end end end state militar begin when 20349.chat."Chcę anulować misję..." begin say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say() say("Okej, a więc misja zostaje anulowana...") say() setstate(start) end when login begin local czas = math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas_d")-get_time())/60) if czas < 0 then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end when letter begin send_letter("Szkolenie konne") q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d")) end when info or button begin say_title("Szkolenie konne:") say() say("Aby pomyślnie przejść szkolenie musisz zabić ") say("300 Łuczników występujących w Wieży Demonów.") say() say("Pozostało do zabicia: ".. 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d")) say("Pozostało czasu: "..math.floor((pc.getqf("szkolenie_czas_d")-get_time())/60) .." minut") say() end when party_kill with npc.get_race() == 1002 or kill and npc.get_race() == 1002 begin pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1) q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d")) --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas_d") then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end when kill with npc.get_race() == 1002 or kill and npc.get_race() == 1002 begin pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1) q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d")) --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) elseif get_time() > pc.getqf("szkolenie_czas_d") then say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end when party_kill with npc.get_race() == 1032 or kill and npc.get_race() == 1032 begin pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1) q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d")) --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) else say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end when kill with npc.get_race() == 1032 or kill and npc.get_race() == 1032 begin pc.setqf("zabite_luczniki_d", pc.getqf("zabite_luczniki_d")+1) q.set_counter("Pozostało:", 300-pc.getqf("zabite_luczniki_d")) --q.set_clock("Pozostało minut: ", (czas-get_time())/60) if get_time() <= pc.getqf("szkolenie_czas_d") and pc.getqf("zabite_luczniki_d") >= 300 then q.set_counter("Misja wykonana!") --q.set_clock("Misja wykonana!") setstate(udane) else say_title("Szkolenie konne:") say() say("Nie udało się zaliczyć misji!") say("Spróbuj następnym razem!") say() setstate(start) end end end state udane begin when letter begin send_letter("Porozmawiaj z Stajennym") end when info or button begin say_title("Porozmawiaj z Stajennym:") say() say("Szkolenie konne zakończyło się powodzeniem!") say("Udaj się do Stajennego i powiedź mu o tym!") say() end when 20349.chat."Ukończyłem szkolenie!" with horse.get_level() == 10 or horse.get_level() == 20 and not horse.is_dead() begin say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say("No, no... Widzę, że zasługujesz na wyższy poziom Konia.") say("Moi ludzie sporządzą dokumenty, oraz przygotują ") say("odpowiednio konia. Przyjdź do mnie jutro.") say() pc.setqf("oczekiwanie", get_time()+number(12,24)*60*60) clear_letter() set_state(odbierz_konia) end end state odbierz_konia begin when 20349.chat."Przyszedłem odebrać konia!" begin if pc.getqf("oczekiwanie") > get_time() then say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say("Jesteś u mnie zbyt szybko!") say("Dokumenty są już gotowe, ale koń jeszcze nie.") say("Przyjdź do mnie jutro.") say() else say_title(mob_name(npc.get_race())..":") say() say("Prosze! Oto Twój nowy koń!") say("Nie zapomnij go karmić!") say() if horse.get_level() == 10 then pc.give_item2(50052, 1) elseif horse.get_level() == 20 then pc.give_item2(50053, 1) end horse.unride() horse.unsummon() horse.advance() horse.summon() set_state(start) end end end end