class Gracz{ constructor(nazwaGracza){ this.imie = nazwaGracza; this.liczbaPodejsc = 10; this.czasGry; this.propozycja; this.oknoKomunikatu; this.komunikat; this.informacja = function(tekst){ this.oknoKomunikatu = document.getElementById("komunikat"); this.komunikat = document.createTextNode(tekst); this.oknoKomunikatu.replaceChild(this.komunikat, this.oknoKomunikatu.childNodes[0]); //alert(this.oknoKomunikatu.innerHTML); } this.gramy = function(){ while(true){ if(this.liczbaPodejsc == 10) { this.wylosowanaLiczba = Math.round(Math.random()*99+1); console.log(this.wylosowanaLiczba); this.informacja("Witaj "+this.imie); this.start = Date.now(); } this.propozycja = prompt("Podaj liczbę"); if(this.propozycja == this.wylosowanaLiczba){ this.stop = Date.now(); this.czasGry = (this.stop - this.start)/1000; //console.log("Czas grania: "+this.czasGry); this.informacja("Zgadłeś"); break; } if(this.propozycja > this.wylosowanaLiczba){ this.informacja("Za duża liczba!"); } else if(this.propozycja < this.wylosowanaLiczba){ this.informacja("Za mała liczba!"); } this.liczbaPodejsc--; } if(this.liczbaPodejsc==0){ this.informacja("Sorka podejścia się skończyły..."); } } } } function theFastestPlayer(a, b){ return a.czasGry - b.czasGry; } gramyDalej = true; historia = []; document.getElementById("komunikat").onclick = function(){ while(gramyDalej){ var gracz = new Gracz(prompt("Przedstaw się")); //console.log(gracz.imie); gracz.gramy(); historia.push({imie: gracz.imie, czasGry: gracz.czasGry}); gramyDalej = confirm("Czy grasz jeszcze raz?"); //console.log("Gramy: "+gramyDalej); } historia.sort(theFastestPlayer); console.log(historia); document.getElementById('koniec').innerHTML = "Najlepszym graczem jest "+historia[0].imie+" z czasem: "+historia[0].czasGry; //console.log("I po grze... pa pa"); }