/* {9 czerwca sprawozdanie jak dobudowany +działający program }*/ /* ---bombardowanie---- ----efekt ruchu--- definiowanie elementów w tablicy dynamicznej-- */ //WPROWADZENIE BIBLIOTEK #include #include #include //do funkcji sleep() #include //do funkcji srand() //żeb można było generować #include //dofunkcji np.: kbhit() //korzystanie z klawiatury //DEKLARACJA STAŁYCH //samolot #define SAMOLOT "=" #define SAMOLOT_T "T" //ustalenie znaku dla sylwetki T samolotu #define SAMOLOT_P ">"//ustalenie znaku dla sylwetki P samolotu //tablica pole_bitwy #define SZEROKOSC 50 //ustalenie szerokosci tablicy #define WYSOKOSC 20 //ustalenie wysokosci tablicy //instrukcja czyszcząca #define CZYSC_INSTRUKCJE "cls" #define BOMBA 4//ustalenie znaku bomby (kod ASCII) tu romb (4 to romb)(15) #define EXPLOSJA 42 //ustalenie znaku eksplozji (kod ASCII) to gwaizdka HANDLE hOut; //blok definiowania zmiennych int samolot_odstep=0; //zmienna pomocnicza char pole_bitwy[WYSOKOSC][SZEROKOSC]; bool przemieszczenie_prawo = true; using namespace std; void maluj_samolot(){ cout<0;i--) { for(int j=0;j