Locales ['en'] = { - Globalne menu ['szatnia'] = 'Szatnia', ['cloak_change'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zmienić ubrania. ", ['citizen_wear'] = 'ubrania cywilne', ['job_wear'] = 'odzież robocza', ['bank_deposit_g'] = 'depozyt zabezpieczający ~ g ~ $', ['bank_deposit_r'] = 'depozyt zabezpieczający ~ r ~ $', ['bank_deposit2'] = '$ ~ s ~ został ci przedstawiony po twoim omdleniu.', ['bank_nodeposit'] = "nie masz depozytu zabezpieczającego", ['foot_work'] = 'musisz być pieszo, aby móc pracować.', ['next_point'] = 'przejdź do następnego kroku po ukończeniu tego.', ['security_deposit'] = 'podane zabezpieczenie będzie ~ g ~ $', ['not_your_vehicle'] = "to nie jest twój samochód lub musisz być kierowcą.", ['in_vehicle'] = 'musisz być w pojeździe.', ['wrong_point'] = "nie jesteś we właściwym miejscu dostawy.", ['max_limit'] = 'masz maksymalną:', ['not_enough'] = "nie masz dość", ['not_enough2'] = ', aby kontynuować to zadanie.', ['caution_taken'] = '~ s ~ został zabrany od ciebie.', ['caution_returned'] = '~ s ~ został ci zwrócony.', ['spawn_veh'] = 'spawn vehicle', ['spawn_veh_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zadzwonić do pojazdu dostawczego. ", ['spawn_truck_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby odrodzić wózek.', ['service_vh'] = 'pojazd serwisowy', ['return_vh'] = 'return pojazdu', ['return_vh_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zwrócić pojazd. ", ['delivery_point'] = 'punkt dostawy', ["dostawa"] = "dostawa", - Praca Lumber Jacka ['lj_locker_room'] = "Lumberjack's Locker Room", ['lj_mapblip'] = 'stos drewna', ['lj_wood'] = 'wood', ['lj_pickup'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby odzyskać drewno. ", ['lj_cutwood'] = 'cięcie drewna', ['lj_cutwood_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby wyciąć drewno. ", ['lj_board'] = 'deski', ['lj_planks'] = 'tablica paczek', ['lj_cutwood'] = 'ścięte drzewo', ['lj_pick_boards'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby pobrać tablice.', ['lj_deliver_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć tablice.', - Rybak ['fm_fish_locker'] = "Szatnia rybacka", ['fm_fish'] = 'ryba', ['fm_fish_area'] = "obszar połowów", ['fm_fish_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby łowić ryby. ", ['fm_spawnboat_title'] = 'spawn boat', ['fm_spawnboat'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zadzwonić na łódź.', ['fm_boat_title'] = 'boat', ['fm_boat_return_title'] = 'powrót łódki', ['fm_boat_return_button'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby przywrócić łódź. ", ['fm_deliver_fish'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć rybę. ", - Paliwo ['f_oil_refiner'] = 'Szafka do mycia ropy naftowej', ['f_drill_oil'] = 'drill for oil', ['f_fuel'] = 'oil', ['f_drillbutton'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby wykonać drążenie. ", ['f_fuel_refine'] = 'rafinuj olej', ['f_refine_fuel_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby doprecyzować.', ['f_fuel_mixture'] = 'rafinowany olej mieszany', ['f_gas'] = 'gas', ['f_fuel_mixture_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby wymieszać. ", ['f_deliver_gas'] = 'dostarcz gaz', ['f_deliver_gas_button'] = "naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć benzynę.", - Górnik ['m_miner_locker'] = "Szafka górnicza", ['m_rock'] = 'rock', ['m_pickrocks'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby pobrać skały. ", ['m_washrock'] = 'myte skały', ['m_rock_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby umyć skały. ", ['m_rock_smelting'] = 'smelthing', ['m_copper'] = 'copper', ['m_sell_copper'] = 'sprzedaj miedź', ['m_deliver_copper'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć miedź. ", ['m_iron'] = 'żelazo', ['m_sell_iron'] = 'sprzedaj żelazko', ['m_deliver_iron'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć żelazko. ", ['m_gold'] = "złoto", ['m_sell_gold'] = "sprzedaj złoto", ['m_deliver_gold'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć złoto. ", ['m_diamond'] = 'diament', ['m_sell_diamond'] = 'sprzedaj diament', ['m_deliver_diamond'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć diamenty. ", ['m_melt_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby stopić skały. ", - Reporter ['reporter_name'] = 'san Andreas Times', ['reporter_garage'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby zejść do garażu. ", - Slaughterer ['s_slaughter_locker'] = "Butcher's Locker Room", ['s_hen'] = 'chicken coop', ['s_alive_chicken'] = 'live Chicken', ['s_catch_hen'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby złapać żywego kurczaka. ", ['s_slaughtered_chicken'] = "kurczak do zapakowania", ['s_chop_animal'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby posiekać kurczaki. ", ['s_slaught'] = "ubojnia", ['s_package'] = 'packaging', ['s_packagechicken'] = 'kurczak w zasobniku', ['s_unpackaged'] = "kurczak do zapakowania", ['s_unpackaged_button'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby ustawić kurczaka na tacy. ", ['s_deliver'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć tace z kurczakiem. ", - Projektant sukni ['dd_dress_locker'] = "sukienka Designer's Locker Room", ['dd_wool'] = 'wool', ['dd_pickup'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby pobrać wełnę. ", ['dd_fabric'] = 'fabric', ['dd_makefabric'] = 'Naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby utworzyć tkaninę. ", ['dd_clothing'] = 'odzież', ['dd_makeclothing'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby odzyskać ubranie. ", ['dd_deliver_clothes'] = 'naciśnij ~ INPUT_PICKUP ~, aby dostarczyć ubrania. ", }