oznaczenie = createBlip(2025.57263, 1341.64795, 10.82031, 1, 0, 255, 0, 255, 9999) wejscie = createMarker (1953.11658, 1342.84607, 15.97461, "arrow", 1, 100, 150, 200, 150) function tep(player) pk = getPlayerMoney(player) if pk > 20 then setPlayerMoney ( player, pk -20 ) setElementPosition(player, -30.9460, -89.6090, 1003.5490) setElementInterior(player, 18) setElementDimension(player, 1) else outputChatBox("Nie stac cie biedaku!") end end addEventHandler( "onMarkerHit", wejscie, tep ) wyjscie = createMarker ( -30.90194, -91.80988, 1004.04959, "arrow", 1, 100, 150, 200, 150 ) setElementInterior(wyjscie, 18) setElementDimension(wyjscie, 1) function bak(player) setElementPosition(player, 1954.70300, 1342.85962, 15.37461) setElementInterior(player, 0) setElementDimension(player, 0) end addEventHandler( "onMarkerHit", wyjscie, bak )