HPV ID 30 996hp -> 1000hp (stan paliwa 18/20l) LSPD 1846 92 924.5hp -> 1000hp (stan paliwa 129/160l) LSPD 1844 999hp ->1000hp, uszkodzony zderzak przedni, prawe światło przednie (paliwo 129/160l) LSPD 1849 969.7hp -> 1000hp, części całe paliwo 89/160l zatankowałem do pełna LSPD 1850 953 -> 1000hp, paliwo 74/160l zatankowane do pełna, uszkodzony zderzak przedni LSPD 1852 999hp -> 1000hp, paliwo 104/160 zatankowane do pełna Police Ranger 2230 990hp -> 1000hp paliwo 102/164 zatankowane do pełna Tow Truck 2307 997 hp -> 1000hp paliwo 64/65l LSPD 2309 999 -> 1000hp paliwo 106 / 170 zatankowane do pelna LSPD 3664 997 hp ->1000hp paliwo 80/120 zatankowane do pelna, uszkodzony zderzak przedni GND - Premier 3730 (931 hp -> 1000hp), uszkodzony zderzak przedni, lewa lampa, paliwo 36/120l aczkolwiek nie wiem czy starczy mi na zatankowanie full więc zatankuje do 55l Premier 3729 994 hp -> 1000hp, uszkodzone drzwi kierowcy, paliwo 95l więc nie tankuje Premier 3727 (podejrzewam, że to ten Ukaszka prywatno-sluzbowy) naprawilem HP 862 -> 1000hp, wszystkie części sprawne, paliwo 39/120l ale nie miałem funduszy, aby zatankować