COMMAND:smiercpostaci(playerid, params[]) { new slot = GetPlayerDutySlot(playerid); if(slot == -1) return SendGuiInformation(playerid, "Informacja", "Nie jesteś na służbie żadnej grupy."); //sprawdzamy czy jest na sluzbie grupy if( !WorkerHasFlag(playerid, slot, WORKER_FLAG_LEADER) ) return SendGuiInformation(playerid, "Informacja", "Nie jesteś liderem organizacji przestepczej."); //Sprawdzamy czy jest liderem organizacji przestepczej new playa, text[128]; if(sscanf(params, "us[128]", playa, text)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Tip: /smiercpostaci [id gracza/część nicku] [powód]"); //sprawdzsamy czy dobrze wpisal cmd if(!IsPlayerConnected(playa)||playa==playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Tip: Niepoprawne ID gracza."); if(strlen(text)<1||strlen(text)>47) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, "Tip: Niepoprawny powód - min 1, max 47 znaków."); if(pInfo[playerid][player_bw]>0) { CharacterKill(playa, playerid, text); } else { SendGuiInformation(playerid, "Informacja", "Aby usmiercic postac, musi byc ona nieprzytomna."); } return 1; }