local Wyglad = { ModelBody = 0, BodyTexture = 0, ModelHead = 0, HeadTexture = 0, //------ visual_menu = 0, start = 0, WYG1 = createDraw("Ciało Model", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6100, 255, 255, 255, true), WYG2 = createDraw("Ciało Textura", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6300, 255, 255, 255, true), WYG3 = createDraw("Głowa Model", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6500, 255, 255, 255, true), WYG4 = createDraw("Głowa Textura", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 4000, 6700, 255, 255, 255, true), WYG_AKCEPT = createDraw("Wyjście - F9", "Font_Old_20_White_Hi.TGA", 4000, 7000, 255, 55, 255, true), textura_wyglad = createTexture(3900, 6000, 5000, 7100, "DLG_CONVERSATION.TGA"), }; local Klasa = { draw1 = createDraw("/pomoc", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6100, 250, 250, 250, true), draw2 = createDraw("Czas : 00 00", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6350, 250, 250, 250, true), draw3 = createDraw("Ranga : Brak", "Font_Old_10_White_Hi.TGA", 100, 6600, 250, 250, 250, true), texture1 = createTexture(50, 5950, 1350, 6900, "DLG_CONVERSATION.TGA"), }; function onInit() { //enableMarvin(false); enableGameNpcs(false); disableKey(1, true) // Wyczyść chat. clearMultiplayerMessage(); //setWorld("WORLD.ZEN"); //Wyłączenie czatu //chatInputToggle(true); // Wyłączenie Marvina // Włączenie Kluczy. Na wszelkie wypadek. enableGameKeys(true); // Wyłączenie domyślnego zapisywania. //setSavingEnabled(false); // MESSAGE NA START! addMessage(215, 200, 200, "== && - Starożytne Wojny RolePlay - && =="); addMessage(215, 200, 200, "Wspaniała gra RolePlay czeka na ciebie!"); addMessage(215, 200, 200, "Większości rzeczy dowiesz się wpisując /pomoc"); // Pozycja gracza. setPosition(5547.61 5359.9 36488.6); // Angle gracza. setAngle(141); setDrawVisible(Klasa.draw1, true); setDrawVisible(Klasa.draw2, true); setDrawVisible(Klasa.draw3, true); setTextureVisible(Klasa.texture1, true); //--------------- setTimer(GameTimer, 2 * 1000, true); }; function GameTimer() { if (Gracz.LOGGEDIN == 1) { local time = getTime(); //Pobieramy czas jako dwuelementową tablicę setDrawText(Klasa.draw2, "Czas : " + time.hour + " : "+time.min); setDrawText(Klasa.draw3, "Ranga : " + Gracz.HALO); } else { ReloadPosition(); } }; function onKey(key, letter) { print(key); //------------------------------------------------------------- if (!isChatInputOpen() && key == KEY_F9) { if (Gracz.LOGGEDIN == 1) { if (Wyglad.start == 0) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 playAnimation("S_THRONE_S1"); setTextureVisible(Wyglad.textura_wyglad, true); Wyglad.visual_menu = 1; setFreeze(true); // Player can't move. setDrawVisible(Wyglad.WYG1, true); setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawVisible(Wyglad.WYG2, true); setDrawVisible(Wyglad.WYG3, true); setDrawVisible(Wyglad.WYG4, true); setDrawVisible(Wyglad.WYG_AKCEPT, true); Wyglad.start = 1; } else if (Wyglad.start == 1) { playAnimation("S_RUN"); setTextureVisible(Wyglad.textura_wyglad, false); Wyglad.visual_menu = 0; setFreeze(false); // Player can't move. setDrawVisible(Wyglad.WYG1, false); setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawVisible(Wyglad.WYG2, false); setDrawVisible(Wyglad.WYG3, false); setDrawVisible(Wyglad.WYG4, false); setDrawVisible(Wyglad.WYG_AKCEPT, false); Wyglad.start = 0; } } } //---------------------------------------------------------- //---------------------------------------------------------- else if (!isChatInputOpen() && key == 208) //keydown { if (Wyglad.start == 1) { Wyglad.visual_menu = Wyglad.visual_menu + 1; if (Wyglad.visual_menu == 5) { Wyglad.visual_menu = 1; } if (Wyglad.visual_menu == 1) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 } else if (Wyglad.visual_menu == 2) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 } else if (Wyglad.visual_menu == 3) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 } else if (Wyglad.visual_menu == 4) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 } } } //------------------------------------------- //------------------------------------------- else if (!isChatInputOpen() && key == 200) //keyup { if (Wyglad.start == 1) { Wyglad.visual_menu = Wyglad.visual_menu - 1; if (Wyglad.visual_menu == 0) { Wyglad.visual_menu = 4; } if (Wyglad.visual_menu == 1) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 } else if (Wyglad.visual_menu == 2) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 } else if (Wyglad.visual_menu == 3) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 } else if (Wyglad.visual_menu == 4) { setDrawColor(Wyglad.WYG1, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG2, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG3, 255, 255, 255); //Now color is 255, 255, 255 setDrawColor(Wyglad.WYG4, 255, 0, 0); //Now color is 255, 255, 255 } } } //---------------------------------------------- //------------------------------------------- else if (!isChatInputOpen() && key == 203) //lewo { if (Wyglad.start == 1) { if (Wyglad.visual_menu == 1) { Wyglad.ModelBody = Wyglad.ModelBody - 1; VISUAL_W1(); } if (Wyglad.visual_menu == 2) { Wyglad.BodyTexture = Wyglad.BodyTexture - 1; VISUAL_W2(); } if (Wyglad.visual_menu == 3) { Wyglad.ModelHead = Wyglad.ModelHead -1; VISUAL_W3(); } if (Wyglad.visual_menu == 4) { Wyglad.HeadTexture = Wyglad.HeadTexture - 1; VISUAL_W4(); } } } //----------------------------------------- else if (!isChatInputOpen() && key == 205) //lewo { if (Wyglad.start == 1) { if (Wyglad.visual_menu == 1) { Wyglad.ModelBody = Wyglad.ModelBody + 1; VISUAL_W1(); } if (Wyglad.visual_menu == 2) { Wyglad.BodyTexture = Wyglad.BodyTexture + 1; VISUAL_W2(); } if (Wyglad.visual_menu == 3) { Wyglad.ModelHead = Wyglad.ModelHead + 1; VISUAL_W3(); } if (Wyglad.visual_menu == 4) { Wyglad.HeadTexture = Wyglad.HeadTexture + 1; VISUAL_W4(); } } } else if (key == 60) //lewo { exitGame(); } //KEY_UP // UpArrow on arrow keypad //KEY_LEFT // LeftArrow on arrow keypad //KEY_RIGHT // RightArrow on arrow keypad //KEY_DOWN }; function VISUAL_W1() { playAnimation("S_THRONE_S1"); if (Wyglad.ModelBody == 2) { Wyglad.ModelBody = 0; } if (Wyglad.ModelBody == -1) { Wyglad.ModelBody = 1; } local WYGLAD = getAdditionalVisual(); setAdditionalVisual(Body[Wyglad.ModelBody], WYGLAD.bodyTexture, WYGLAD.headModel, WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd sendVisual(); //wysyłamy go } function VISUAL_W2() { playAnimation("S_THRONE_S1"); if (Wyglad.BodyTexture == 13) { Wyglad.BodyTexture = 0; } if (Wyglad.BodyTexture == -1) { Wyglad.BodyTexture = 12; } local WYGLAD = getAdditionalVisual(); setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, Wyglad.BodyTexture, WYGLAD.headModel, WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd sendVisual(); //wysyłamy go } function VISUAL_W3() { playAnimation("S_THRONE_S1"); if (Wyglad.ModelHead == 7) { Wyglad.ModelHead = 0; } if (Wyglad.ModelHead == -1) { Wyglad.ModelHead = 6; } local WYGLAD = getAdditionalVisual(); setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, WYGLAD.bodyTexture, Head[Wyglad.ModelHead], WYGLAD.headTexture); //ustawiamy wygląd sendVisual(); //wysyłamy go } function VISUAL_W4() { playAnimation("S_THRONE_S1"); if (Wyglad.HeadTexture == 163) { Wyglad.HeadTexture = 0; } if (Wyglad.HeadTexture == -1) { Wyglad.HeadTexture = 162; } local WYGLAD = getAdditionalVisual(); setAdditionalVisual(WYGLAD.bodyModel, WYGLAD.bodyTexture, WYGLAD.headModel, Wyglad.HeadTexture); //ustawiamy wygląd sendVisual(); //wysyłamy go }