STRATEGICZNA WARTOŚĆ TECHNOLOGII W BRANŻY MEDYCZNEJ – BADANIE 2019
Weź udział w badaniu i otrzymaj raport specjalny!
Cyfrowa transformacja dotyczy każdego aspektu branży medycznej – od sztucznej inteligencji i mobile health, po druk 3D i robotykę. Innowacja w służbie zdrowia jest koniecznością zarówno dla rozwoju przemysłu, jak i w celu polepszenia opieki nad samym pacjentem. Jednak aby miała ona miejsce, potrzeba odpowiednego środowiska. Zamiast pracować nad zachowaniem obecnego systemu, należy zadać sobie pytanie: co mogę zrobić, by innowacje weszły w życie?
Zapraszamy do udziału w badaniu prowadzonym przez Cybercom Poland „Strategiczna rola technologii w branży medycznej 2019”.
Badanie ma na celu poznanie trendów technologicznych w szeroko pojętej branży medycznej. Po opracowaniu wyników przekażemy bezpłatny raport zawierający wiele unikalnych danych dotyczących sektora health-tech.

Czy wiesz:

  • Jak wiele firm z branży medycznej posiada formalną strategię rozwoju cyfrowego?
  • W jakim stopniu inne firmy z sektora inwestują w rozwój kompetencji technologicznych wewnątrz organizacji?
  • Jaki jest procentowy rząd wielkości budżetu przeznaczonego na projekty technologiczne?
  • Jakie technologie dominują w branży, a w jakie wyraźnie zamierza ona inwestować?
Wypełnij ankietę i sprawdź razem z nami! Dzięki temu dowiesz się, jak ścieżka innowacji w Twojej firmie wypada w porównaniu z branżą, i które procesy warto przyspieszyć, by dorównać
konkurencji – lub wyprzedzić ją
.
Wypełnienie ankiety zajmie około 10 minut.
Dlaczego prowadzimy to badanie?

Jako firma specjalizująca się w doradztwie technologicznym, Cybercom ma wśród swoich klientów firmy z branży medycznej (ponad 30 takich projektów w 2018 roku). Zaobserwowaliśmy cechy wspólne dla klientów z tego obszaru, który jest jednym z najbardziej dynamicznych pod kątem zapotrzebowania na innowacje. Chcemy skonfrontować zdobytą wiedzę z twardymi danymi, a następnie przekazać wnioski całej branży.

W Cybercom pomagamy naszym klientom zwiększać ich konkurencyjność poprzez wykorzystanie szans, jakie stwarza świat połączonych cyfrowo urządzeń, ludzi i organizacji. Łączymy technologiczną ekspertyzę i głębokie rozumienie potrzeb biznesu. Dzięki temu dostarczamy innowacyjne i bezpieczne cyfrowo rozwiązania, wspierające postulaty zrównoważonego rozwoju.

1/17

Wybierz swój sektor:

Twój kraj:

CZĘŚĆ 1
Proszę ocenić w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza ‘stanowczo się zgadzam’, a 5 - ‘stanowczo się nie zgadzam’.

 

2/17

1) Strategia Cyfrowa: Moja firma posiada jasno określoną strategię cyfrową wraz z projektowym planem działań, którego celem jest użycie dostępnej (nowej technologii) by poprawić aktywność biznesową:

stanowczo się nie zgadzam
stanowczo się zgadzam

 

3/17

2) Wartość dodana dzięki Technologii: Moja firma używa nowych technologii jako aktywatorów albo bezpośrednich narzędzi do tworzenia i dostarczania naszym klientom oczekiwanej wartości:

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

4/17

3) Uczenie się i Eksperymenty: Aby świadomie odkrywać popyt i testować rozwiązania, przed wprowadzeniem ostatecznego produktu, moja firma przeznacza część budżetu na innowacyjne projekty poprzez eksperymenty w formie:

 

Proof of Concepts

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Prototypy

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

5/17

4) Innowacja: Technologia używana w mojej firmie sprawia, że firma jest innowacyjna w swojej branży w obszarze:

Organizacji

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Działania / Wytwarzania

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Usług / Produktu

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

6/17

5) Ekosystem: Aby stymulować I kształtować innowacyjne rozwiązania, widząc korzyści płynące z ekosystemów partnerskich, moja firma aktywnie współpracuje z:

Dostawcami Usług Technologicznych

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Dostawcami Produktów Technologicznych

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Innymi organizacjami działającymi w tej samej branży

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

7/17

6) Cyfrowe Przywództwo: By w pełni wykorzystać potencjał nowych technologii i w odpowiednim czasie zareagować na rynkowe trendy i popyt, moja firma aktywnie rozwija:

 

Umiejętności / zdolności technologiczne (tj. Ekspertyzę)

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Zdolności Cyfrowego Przywództwa (np. Mentalność Zarządzania)

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

8/17

7) Wartość biznesowa: Oczekiwania mojej firmy względem inwestycji w rozwiązania technologiczne to udoskonalenie usługi/działania produktu, poprawienie szybkości, ograniczenie błędów, etc.

 

Poprawić usługę / działanie produktu

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Poprawić szybkość / czas dostarczania na rynek

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Ograniczyć błędy

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Usprawnić istniejące procesy

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Zwiększyć wartość dla klienta

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Zwiększyć zasięg dotarcia do klienta

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

 

Poszerzyć / dostosować model biznesowy za pomocą nowych / uzupełniających ofert

STANOWCZO SIĘ NIE ZGADZAM
STANOWCZO SIĘ ZGADZAM

9/17

8) Zrównoważony rozwój: Technologie, które są kluczowe dla mojego biznesu w świetle zrównoważonego rozwoju i w odniesieniu do Global Compact Agenda (17 Celów) to:

PART 2
Proszę wybrać odpowiedź:

 

 

 

10/17

1) By tworzyć i wprowadzać rozwiązania technologiczne, moja firma korzysta z:

11/17

2) W tym roku moja firma zamierza wydać na nowe technologie następujący procent dochodów:

12/17

3) Jeśli chodzi o szukanie i wdrażanie nowych technologii, moja organizacja należy do:

13/17

4) Technologie, które już zaimplementowaliśmy lub które wprowadzimy w ciągu najbliższych 12 miesięcy to:

14/17

5) Technologie, które wprowadzamy lub wprowadzimy w przeciągu najbliższych trzech lat to:

15/17

6) Moja firma już teraz zaangażowana jest w tworzenie:

16/17

7) Moja firma zamierza włączyć się w przeciągu najbliższych 3 lat w tworzenie (maksymalnie 4 odpowiedzi):

PART 3

Proszę odpowiedzieć na następujące pytanie:

17/17

Jakiego wsparcia oczekiwałbyś/abyś od partnera technologicznego (dostawcy usługi)?

Dziękujemy za poświęcenie czasu na wypełnienie naszej ankiety!

Twoje odpowiedzi są dla nas ogromnie cenne, ponieważ przyczynią się do analizy strategicznej wartości technologii w branży medycznej. Raport z ankiety będzie dostępny w nadchodzących miesiącach na naszej stronie internetowej

Chcesz zostać powiadomiony o raporcie? Zostaw swój kontakt tutaj:

Naszą ankietę zakończy raport podsumowujący wyniki. Prosimy o pozostawienie danych kontaktowych, żeby móc przesłać materiał

Jeśli jesteś zainteresowana/y otrzymywaniem na podany w formularzu adres e-mail informacji o aktywnościach Cybercom, w tym o rozwijanych przez nas innowacyjnych produktach i usługach, a także o organizowanych przez nas wydarzeniach (szkolenia, konferencje i webinaria), prosimy o Twoją zgodę.

Cybercom jest firmą zajmującą się doradztwem technologicznym. Pomagamy naszym klientom w zwiększaniu ich konkurencyjności poprzez wykorzystanie szans, jakie stwarza świat połączonych cyfrowo urządzeń, ludzi i organizacji. Łączymy technologiczną ekspertyzę i głębokie rozumienie potrzeb biznesu. Dzięki temu dostarczamy innowacyjne i bezpieczne cyfrowo rozwiązania, wspierające postulaty zrównoważonego rozwoju. W mienionym roku z sukcesem zrealizowaliśmy przeszło 30 projektów dla klientów z branży opieki zdrowotnej oraz medyczno-technologicznej.