a. Dodaj wizytę - klient przechodzi na podstronę dodawania wizyty a.1. Klient wybiera wizytę/ badanie na które chce się zapisać i lekarza prowadzącego a.2. System sprawdza dostępne terminy a.2.1. Brak terminów - system proponuje innego lekarza prowadzącego a.2.1.1. Akceptacja użytkownika - przejdz do punktu 3.a.3 a.2.1.2. Brak akceptacji użytkownika - przejdz do punktu 2 a.3. Klient wybiera pożądany termin a.4. Klient zatwierdza wybór a.5. System dodaje wizytę - powrót do punktu 1 b. Usuń wizytę - klient przechodzi na podstronę usuwania wizyty b.1. Klient wybiera wizyte/badanie które chce usunąć b.2. System sprawdza wybraną wizytę b.2.1. Wizyta odbędzie się w przeciągu mniej niż 6 godzin - brak możliwości usunięcia powrót do punktu 2 b.2.2. Wizyta odbędzie się w przeciągu więcej niż 6 godzin - przejdz do punktu 3.b.3 b.3. Zapytanie systemu: "Czy na pewno chcesz usunąć wizytę?" b.3.1. Potwierdzenie klienta - przejscie do punktu 3.b.4 b.3.2. Anulowanie klienta - 3.b.5 b.4. Usunięcie wizyty - przejscie do punktu 1 b.5. Anulowanie usuwania - przejscie do punktu 1 c. Edytuj wizytę - klient przechodzi na podstronę edycji wizyty c.1. Klient wybiera wizytę, którą chce edytować c.2. System sprawdza możliwosć edycji wizyty c.2.1. Wizyta odbywa się w przeciągu mniej niż 6 godzin - brak możliwosci edycji - przejdz do punktu 3.c. c.2.2. Wizyta odbywa się w przeciągu więcej niż 6 godzin - możliwosć edycji - przejdz do punktu 3.c.3 c.3. Klient wybiera dane do edycji c.3.1. Edycja danych osobowych do karty pacjenta c.3.1.1. Klient wprowadza nowe dane osobowe c.3.1.1.1. System zmienia dane osobowe ( weryfikacja przez administratora ) c.3.1.1.2. Klient wprowadził złe dane osobowe - przejdz do punktu 3.c.3.1 c.3.2. Edycja terminu wizyty c.3.2.1. Klient wprowadza nowy termin wizyty c.3.2.1.1. System sprawdza dostępnosć terminu c.3.2.1.1.1. Termin dostępny - przejdz do punktu 3.c.3.3 c.3.2.1.1.2. Brak dostępnych terminów - przejdz do punktu 3.c.3.2.1 c.3.2.1.2. System zatwierdza wprowadzony termin wizyty i uwzględnia to w systemie a.