package Komendy; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.GameMode; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandExecutor; import org.bukkit.command.CommandSender; import org.bukkit.entity.Player; public class gm implements CommandExecutor { @SuppressWarnings("deprecation") @Override public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String label, String[] args) { Player p = (Player) sender; if (cmd.getName().equalsIgnoreCase("gm")) { if (!(p.hasPermission("ZiomCore.gm"))) Title title = new Title("§1§lCORE", "§1§lBrak permisji"); title.send(p); if (args.length == 0) { return true; } if (args.length > 2) { return true; } if (args.length == 1) { if (args[0].equalsIgnoreCase("1") && p.hasPermission("ZiomCore.gm")) { p.setGameMode(GameMode.CREATIVE); p.sendMessage("§7Twoj tryb gry zostal zmieniony na §2Kreatywny"); } if (args[0].equalsIgnoreCase("2") && p.hasPermission("ZiomCore.gm")) { p.setGameMode(GameMode.ADVENTURE); p.sendMessage("§7Twoj tryb gry zostal zmieniony na §2Przygodowy"); } if (args[0].equalsIgnoreCase("0") && p.hasPermission("ZiomCore.gm")) { p.setGameMode(GameMode.SURVIVAL); p.sendMessage("§7Twoj tryb gry zostal zmieniony na §2Survival"); } } } if (args.length == 2 && p.hasPermission("ZiomCore.gm")) { Player cel = Bukkit.getPlayer(args[1]); if (cel != null) { if (args[0].equalsIgnoreCase("1") && p.hasPermission("ZiomCore.gm")) { cel.setGameMode(GameMode.CREATIVE); cel.sendMessage("§7Twoj tryb gry zostal zmieniony na §2Kreatywny §7przez §2" + p.getName()); p.sendMessage("§7Tryb gry gracza §2" + cel.getName() + " §7zostal zmieniony na §2CREATIVE"); } if (args[0].equalsIgnoreCase("2") && p.hasPermission("ZiomCore.gm")) { cel.setGameMode(GameMode.ADVENTURE); cel.sendMessage("§7Twoj tryb gry zostal zmieniony na §2Przygodowy §7przez §2" + p.getName()); p.sendMessage("§7Tryb gry gracza §2" + cel.getName() + " §7zostal zmieniony na §2ADVENTURE"); } if (args[0].equalsIgnoreCase("0") && p.hasPermission("ZiomCore.gm")) { cel.setGameMode(GameMode.SURVIVAL); cel.sendMessage("§7Twoj tryb gry zostal zmieniony na §2Survival §7przez §2" + p.getName()); p.sendMessage("§7Tryb gry gracza §2" + cel.getName() + " §7zostal zmieniony na §2SURVIVAL"); } } else { p.sendMessage("§cTen gracz jest offline"); } } return false; } }