#include "pch.h" #include #include #include #include using namespace sf; using namespace std; int main() { RenderWindow window {{500,500}, "Okienko"/*,Style::Fullscreen*/}; //OKNO NA CALY EKRAN while (window.isOpen()) { Event windowEvent; while (window.pollEvent(windowEvent)) { //if (windowEvent.type == Event::Closed) // JEZELI ZDARZENIE JEST ZEBY ZAMKNAC OKNO TO ZAMYKAMY //window.close(); //if (windowEvent.type == Event::KeyPressed) // JEZELI NACISNIEMY DOWOLONY KLAWISZ TO ZAMYKAMY ODRAZU //window.close(); //if (windowEvent.type == Event::Closed || windowEvent.type == Event::KeyReleased) // JEZELI ZAMKNIEMY MYSZA LUB POSCIMY //window.close(); //DOWOLONY KLAWISZ //if (windowEvent.type == Event::KeyPressed && windowEvent.key.code == Keyboard::Escape) //ZAMYKAMY ESCAPE //window.close(); //if (windowEvent.type == Event::MouseButtonPressed && windowEvent.mouseButton.button== Mouse::Right) //ZAMYKAMY PRAWYM PRZYCISKIEM MYSZY //window.close(); } window.clear(Color::Red); window.display(); } } // Uruchomienie programu: Ctrl + F5 lub menu Debugowanie > Uruchom bez debugowania // Debugowanie programu: F5 lub menu Debugowanie > Rozpocznij debugowanie // Porady dotyczące rozpoczynania pracy: // 1. Użyj okna Eksploratora rozwiązań, aby dodać pliki i zarządzać nimi // 2. Użyj okna programu Team Explorer, aby nawiązać połączenie z kontrolą źródła // 3. Użyj okna Dane wyjściowe, aby sprawdzić dane wyjściowe kompilacji i inne komunikaty // 4. Użyj okna Lista błędów, aby zobaczyć błędy // 5. Wybierz pozycję Projekt > Dodaj nowy element, aby utworzyć nowe pliki kodu, lub wybierz pozycję Projekt > Dodaj istniejący element, aby dodać istniejące pliku kodu do projektu // 6. Aby w przyszłości ponownie otworzyć ten projekt, przejdź do pozycji Plik > Otwórz > Projekt i wybierz plik sln