createBlip(-1951.68,271.83,35.05, 55,2,0,0,0,0,0,275) -- Salon Sportowy (( Ocean Docks )) createBlip(-939.35,-521.06,25.83,55,2,0,0,0,0,0,275) createBlip(-1656.99,1213.66,13.26,55,2,0,0,0,0,0,275) local positionVehicles = { -- nazwa, model, przebieg, cena, x,y,z,rx,ry,rz, sprzedaż {'Buffalo', 402, math.random(5,15), math.random(180000,210000), -1962.09,271.07,35.15,0.0,0.0,320.1}, } for i,v in pairs(positionVehicles) do local veh=createVehicle(v[2], v[5], v[6], v[7], v[8], v[9], v[10], v[11]) local cena; if type(v[4]) == "table" then cena=(math.random(v[4][1],v[4][2])) else cena = v[4] end local przebieg; if type(v[3]) == "table" then przebieg=(math.random(v[3][1],v[3][2])) else przebieg = v[3] end setElementData(veh,'vehicle:desc','Pojazd: '..v[1]..'\nCena: '..cena..' PLN\nPojemność: 1.6cm3\nPrzebieg: '..przebieg..' km\n\nAby Kupić pojazd wsiądz na F i wpisz /kuppojazd') setVehicleOverrideLights(veh, 1) setElementFrozen(veh,true) setVehicleColor(veh, math.random(0,255),math.random(0,255),math.random(0,255)) --setVehiclePlateText(veh,Kupmnie) setVehicleDamageProof(veh, true) setElementData(veh,'vehicle.selling', true) veh:setData('vehsell:info', { ['cost']=cena, ['model']=v[2], ['mileage']=przebieg, ['selling']=v[12], ['id']=i, }, false) end addEventHandler('onVehicleEnter', resourceRoot, function(plr, seat, jacked) if seat~=0 then return end if source:getData('vehsell:info') and source:getData('vehsell:info').selling==1 then plr:outputChat('* Pojazd nie jest dostępny w sprzedaży.', 255, 0, 0) return end local data=source:getData('vehsell:info') if not data then return end plr:setData('vehsell:info', { ['cost']=data.cost, ['model']=data.model, ['mileage']=data.mileage, }, false) plr:outputChat(' Aby zakupić ten pojazd wpisz /kuppojazd') end) addEventHandler('onVehicleExit', resourceRoot, function(plr, seat, jacked) if seat~=0 then return end local data=plr:getData('vehsell:info') if not data then return end plr:removeData('vehsell:info') end) addCommandHandler('kuppojazd', function(plr, cmd) local data=plr:getData('vehsell:info') if not data then return end if getPlayerMoney(plr) < data.cost then triggerClientEvent(plr,"addNotification",root,"Nie posiadasz wystarczajacej kwoty pieniędzy!","error") return end local vehicle=plr:getOccupiedVehicle() local cost=data.cost local model=data.model local mileage=data.mileage local uid=getElementData(plr,'player:uid') or 0 takePlayerMoney(plr, cost) if mileage <= 10000 then exports["ogrpg-db"]:dbSet("INSERT INTO ogrpg_vehicles (model,ownedPlayer,mileage,registered,parking) VALUES (?,?,?,?,1)", model, getElementData(plr,"player:uid"),mileage,"false") else exports["ogrpg-db"]:dbSet("INSERT INTO ogrpg_vehicles (model,ownedPlayer,mileage,registered,parking) VALUES (?,?,?,?,1)", model, getElementData(plr,"player:uid"),mileage,"true") end triggerClientEvent(plr,"addNotification",root,string.format("Zakupiłeś swój pojazd "..getVehicleNameFromModel(model)..", znajdziesz go w przechowywalni."),"info")