Rezultat naprawy Farbar Recovery Scan Tool (x64) Wersja: 20.06.2018 Uruchomiony przez hp (07-07-2018 18:02:13) Run:2 Uruchomiony z C:\Users\hp\Desktop\frst Załadowane profile: hp (Dostępne profile: hp) Tryb startu: Normal ============================================== fixlist - zawartość: ***************** HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender: Ograniczenia <==== UWAGA FF Extension: (Adobe Acrobat - Create PDF) - C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 11.0\Acrobat\Browser\WCFirefoxExtn [2017-11-01] [Przestarza�e] [Brak podpisu cyfrowego] U3 arimpind; C:\Windows\System32\Drivers\arimpind.sys [0 ] (Advanced Micro Devices) <==== UWAGA (zerobajtowy plik/folder) EmptyTemp: ***************** "HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows Defender" => pomyślnie usunięto C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat 11.0\Acrobat\Browser\WCFirefoxExtn => pomyślnie przeniesiono arimpind => serwis nie znaleziono. =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 8388608 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 8793120 B Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B Windows/system/drivers => 0 B Edge => 0 B Chrome => 434585384 B Firefox => 0 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Users => 0 B Default => 0 B Public => 0 B ProgramData => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 489 B LocalService => 0 B NetworkService => 0 B hp => 7326097 B RecycleBin => 1284732023 B EmptyTemp: => 1.6 GB danych tymczasowych Usunięto. ================================ System wymagał restartu. ==== Koniec Fixlog 18:02:40 ====