--[[ Developers: Yolos And Split ]] local marker=createMarker(297.15,187.41,1006.22, 'cylinder', 1, 0, 0, 255, 150) setElementDimension(marker, 0) setElementInterior(marker, 3) local licz = {} local t=createElement('text') setElementData(t,'name','Służba\nSan Andreas Roadside Asistance\n[SARA]') setElementDimension(t, 0) setElementInterior(t, 3) setElementPosition(t,297.15,187.41,1007.17) local enter = createMarker(1751.57, -2053.98, 14.12+0.7, "arrow", 1, 255, 255, 50, 190) local exit = createMarker(288.88,168.18,1008, "arrow", 1, 255, 255, 50, 190) setElementInterior(exit, 3) addEventHandler("onMarkerHit", enter, function(hit, md) if getPedOccupiedVehicle(hit) then return end setElementInterior(hit, 3) setElementPosition(hit, 289.7703, 171.7460, 1007.1790) end) addEventHandler("onMarkerHit", exit, function(hit, md) if getPedOccupiedVehicle(hit) then return end setElementInterior(hit, 0) setElementPosition(hit, 1750.92, -2057.73, 13.67) end) function isPlayerInSARAFaction(plr) local sid=getElementData(plr,'player:sid') if not sid then return end local result=exports['pystories-db']:dbGet('SELECT 1 FROM pystories_factions WHERE code=? AND sid=? LIMIT 1;', "SARA", sid) if result[1] then return true else return false end end addEventHandler('onMarkerHit', marker, function(el,md) if isPlayerInSARAFaction(el) then if not getElementData(el,'player:faction') then exports['pystories-frakcja-ustawienia']:rozpocznijnaliczanie(el) setElementData(el,'player:faction','SARA') local rank = exports['pystories-frakcja-ustawienia']:getPlayerFactionRank(el,'SARA') setElementData(el,"player:rank",rank) --giveWeapon(el,23,9999) --giveWeapon(el,22,9999) setElementData(el,"last:nick",getPlayerName(el)) setElementData(el,"last:color",tostring(getPlayerNametagColor(el))) setPlayerName(el,"#6b6f75"..getPlayerName(el):gsub("#%x%x%x%x%x%x","")) outputChatBox("* Rozpocząłeś(aś) służbe w SARA, zmień swojego skina i weź wyposażenie", el) else takeWeapon(el,6) --takeWeapon(el,22) exports['pystories-frakcja-ustawienia']:zatrzymajnaliczanie(el) setElementData(el, 'player:faction', false) setElementData(el,"player:rank",false) local skin=getElementData(el,"player:skin") setElementModel(el, skin) setPlayerName(el,getElementData(el,"last:nick")) outputChatBox("* Zakończyłeś(aś) służbe w SARA.", el) end else outputChatBox('* Nie jesteś zatrudniony(a) jako pracownik SARA.', el, 255, 0, 0) end end) function naliczanie(el) if isElement(el) then local x = getElementData(el,"player:workinjob") or 0 setElementData(el,"player:workinjob",x+1) else if isTimer(licz[el]) then killTimer(licz[el]) licz[el] = nil end end end local bronie2 = createMarker (300.99,182.43,1006.25, "cylinder", 1, 0, 255, 0, 255 ) setElementDimension(bronie2, 0) setElementInterior(bronie2, 3) local t=createElement("text") setElementData(t,"name", "Wyposażenie SARA") setElementPosition(t,300.99,182.43,1007.177) setElementDimension(t, 0) setElementInterior(t, 3) function bronie11(hitElement, matchingDimension) if source == bronie2 then if getElementData(hitElement,"player:faction") == "SARA" then --if getElementData(hitElement,'player:rank') <= 4 then hitElement:outputChat("* Jesteś aktualnie podczas akademii, nie przysługuje Ci wyposażenie!") return end outputChatBox("* Wziąłeś(aś) swoje wyposażenie!", hitElement) --giveWeapon(hitElement, 23, 100000) giveWeapon(hitElement, 6, 100000) else outputChatBox ("* Nie jesteś na służbie, lub nie pracujesz w SARA", hitElement) end end end addEventHandler ("onMarkerHit", bronie2, bronie11)