local licznik = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("Licznik") local czasRundy = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("CzasRundy") local zombieDoWygenerowania = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("ZombieDoWygenerowania") local zombieDoPokonania = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("ZombieDoPokonania") local finalnaFala = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("FinalnaFala") local aktywnaGra = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("AktywnaGra") local aktualnaFala = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("AktualnaFala") local komunikatGry = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("KomunikatGry") local czasDoGry = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("CzasDoGry") local czasPrzerwy = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("CzasPrzerwy") local czasPoGrze = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("CzasPoGrze") local folderZombiaki = game.Workspace.Zombiaki local boss = game.ReplicatedStorage:WaitForChild("Boss") while true do for i = czasDoGry.Value , 0 , -1 do komunikatGry.Value = "Rozpoczecie gry za: " ..i wait(1) end licznik.Value = czasRundy.Value zombieDoWygenerowania.Value = 10 zombieDoPokonania.Value = 10 aktualnaFala.Value = 1 aktywnaGra.Value = true repeat if licznik.Value > 0 then komunikatGry.Value = "Pozostaly czas: " .. licznik.Value wait(1) licznik -= 1 else end until aktywnaGra.Value == false end