Pp. pkt 5. Tworząc wypowiedzi pisemne, uczeń: 5b. pisze pojedyncze wyrazy i zwroty; - nie potrafi samodzielnie napisać nazw zawodów. Pp. pkt 5. Tworząc wypowiedzi pisemne, uczeń: 5b. pisze pojedyncze nastroje i zwroty; - nie potrafi samodzielnie napisać nazw potraw i artykułów spożywczych. 5b. pisze pojedyncze wyrazy i zwroty; - nie potrafi samodzielnie uzupełnić brakującymi literami nazw zawodów. 5b. pisze pojedyncze charaktery i zwroty; - nie potrafi samodzielnie napisać nazw zwierząt. Memory. - na ogół potrafi dobrze dopasować wyrazy do ilustracji w atrakcji Memory. 6c. zadaje pytania i zapewnia różnicy w ramach wyuczonych zwrotów; - nie zawsze rozumie dbania o stanowisko pracy a na ogół nie zna na nie właściwie odpowiedzieć. 6c. zadaje pytania i daje odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów; - nie zawsze rozumie pytania zaś nie posiada na nie właściwie odpowiedzieć na zasadzie tekstu. 6c. zadaje pytania i daje różnicy w ramach wyuczonych zwrotów; - nie zawsze rozumie dbania o rudym lisie i nie może na nie właściwie odpowiedzieć. 6c. zadaje pytania i dostarcza odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów; - nie zawsze rozumie pytania o kolekcje i ilość kolekcjonowanych prace też nie może na nie właściwie odpowiedzieć. I think, the tallest, the biggest, the fastest, the smallest a je sprycie i może zastosować.
I don’t know. I think, the tallest, the biggest, the fastest, the smallest,raczej je odczuwa, ale musi pomoce w ich skorzystaniu. I don’t know. I think, the tallest, the biggest, the fastest, the smallest zaś nie posiada ich odpowiednio zastosować. Me too! dodatkowo je zna i potrafi zastosować. Me too! oraz nie posiada ich dobrze zastosować. Me too!,raczej je kojarzy, ale wymaga pomoce w ich wykonaniu. Let’s make a pair of binoculars and look around. Let’s guess. What can you see in the picture? What animal is in picture 1? What animal is in picture 5? Open your books on page and check the words in the wordlist What animal can you see in the picture? Open your books on page and check the words in the wordlist zaś nie zawsze potrafi poprawnie na nie zareagować. Open your books on page and check the words in the wordlist i zna poprawnie na nie zareagować.
Open your books on page and check the words in the wordlist. Open your bookson page and check the words in the wordlist i zawsze potrafi dobrze na nie zareagować. Close/open your eyes. również nie zawsze może dobrze na nie zareagować. Close/ https://rozprawkanie.pl/artykul/5289/napisz-opowiadanie-o-jacku-soplicy . i dość na nie reaguje. 2a. działa na żądania; - rzadko rozumie polecenia robione w procesu lekcji (np. I’ve got some pictures. 2a. odpowiada na polecenia; - rzadko rozumie polecenia wydawane w obrocie lekcji, np. Repeat and point to the right words. 2a. działa na zlecenia; - rzadko rozumie polecenia sprzedawane w rozwoju lekcji (np. What can you see in the picture? How many animals can you see? Listen to the alphabet song. How many animals have you learned? How many animals have you heard? How many jobs are there in the song? How many products are there on the pizza? How many new jobs have you learned? How many animals do you remember? How many animals can you see?
4c. recytuje wiersze, rymowanki, odgrywa dialogi, śpiewa piosenki - sam czyli w unii np. w praktyki małych architektur teatralnych; - nie potrafi wyrecytować rymowanki: Do you like baking? 4c. recytuje wiersze, rymowanki, odgrywa dialogi, śpiewa piosenki - sam czy w rodzinie np. w sztuki małych form teatralnych; - nie potrafi wyrecytować rymowanki: Who is the tallest in the world? 4c. recytuje wiersze, rymowanki, odgrywa dialogi, śpiewa piosenki - samodzielnie czy w sferze, np. w produkcji małych architektur teatralnych; - nie potrafi wyrecytować rymowanki: Where do you work? 4c. recytuje wiersze, rymowanki, odgrywa dialogi, śpiewa piosenki - sam bądź w sferze, np. w praktyki małych architektur teatralnych; - nie potrafi zaśpiewać piosenki o zwierzętach. 4c. recytuje wiersze, rymowanki, odgrywa dialogi, śpiewa piosenki - samodzielnie czyli w wersji np. w realizacji małych architektur teatralnych; - nie potrafi wyrecytować rymowanki o chorych zwierzętach. 4c. recytuje wiersze, rymowanki, odgrywa dialogi, śpiewa piosenki - sam bądź w jakości np. w działalności małych architektur teatralnych; - nie potrafi zaśpiewać piosenki o zawodach. 2.Temat: Zesłanie Ducha Świętego.