if(id==22) { if(GetPVarInt(playerid, "bron") == 0) { new ammo=dWyswietlAmmo(playerid, id); format(String,sizeof(String),"* %s wyjmuje broń z ekwipunku.",NickCzat(playerid)); WyswietlText(playerid,KOLOR_JA,10.0,String); Ddajbron(playerid, 22, 22) SetPVarInt(playerid, "bron", 1); } else { format(String,sizeof(String),"* %s chowa broń do ekwipunku.",NickCzat(playerid)); WyswietlText(playerid,KOLOR_JA,10.0,String); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPVarInt(playerid, "bron", 0); ZapiszPrzedmiot(nr); ZapiszKonto(playerid); } return 1; } if(id==23) { if(GetPVarInt(playerid, "bron") == 0) { new ammo=dWyswietlAmmo(playerid, id); format(String,sizeof(String),"* %s wyjmuje broń z ekwipunku.",NickCzat(playerid)); WyswietlText(playerid,KOLOR_JA,10.0,String); dDajBron(playerid,id,ammo); SetPVarInt(playerid, "bron", 1); } else { format(String,sizeof(String),"* %s chowa broń do ekwipunku.",NickCzat(playerid)); WyswietlText(playerid,KOLOR_JA,10.0,String); ResetPlayerWeapons(playerid); SetPVarInt(playerid, "bron", 0); ZapiszPrzedmiot(nr); ZapiszKonto(playerid); } return 1; }