"Dokument, który określa lokalny sposób realizowania polityk / procesów QMS to: \nLocal document which describes the requirements of GQP (Global Quality Policies) and GQMP (Global Quality Management Processes):" "Lokalna procedura (SOP)/ Local procedure (SOP)" "Reklamację w GSK ma obowiązek przyjąć:\nWho is responsible to receipt the complaint in GSK?" "Każdy pracownik firmy/ Each employee of the company" "Reklamacją jakościową jest:\n Select the example of product quality complaint" "Zgłoszenie nieprawidłowej barwy tabletki/ Incorrect colour of tablets" "Jakie dane należy zebrać do reklamacji jakościowej?\nWhat data shoule be collected in case of a product quality complaint?" "Wszystkie wymienione powyżej/ All the above" "W jakim czasie należy przekazać reklamację do Specjalistów Zapewnienia Jakości zarządzających reklamacjami?\nAt what time should the complaint be reported to Quality Assurance Specialist (complaint handler)?" "Jak najszybciej w ciągu 24 h/As soon as possible, no later than 24 hours" "W przypadku otrzymania informacji od członka rodziny o podejrzeniu sfałszowania produktu GSK, pracownik GSK ma obowiązek poinformować o tym fakcie\n If a family member reported potential counterfeit of GSK product, GSK employee shall inform the following person: " "Dział Zapewnienia Jakości/ Quality Assurance Department"