#include #include int main() { // int a, P = 4 * a; //tutaj jesszcze nie przypisałeś żadnej wartości a a już ją mnożysz przez 4 (najpierw musisz wczytać a z klawiatury) // if (a>=0) //zamiast sprawdzać czy lcizba jest większa od 0 możesz użyć unsigned wtedy zakres wartości będzie od 0 //dodatkowa tak samo jak wcześniej sprawdzasz czy jest mniejsze/równe zero zanim przypisałeś jakąkolwiek wartość // printf("Podaj dlugosc boku a\n"); // scanf("%i", &a); // printf("Obwod kwadratu wynosi: %i", a, P); //tutaj masz jeden specyfikator a 2 warotści a,P więc wypisuje ci tylko wartość a // if (a<0) // printf("Nieprwidlowa dlugosc boku a: %i\n", a); // return 0; int a, P; //nie mnożymy od razu przez 4 printf("Podaj dlugosc boku a\n"); // scanf("%i", &a); //wczytanie przenosimy na góre P = 4 * a; if (a>=0) printf("Obwod kwadratu wynosi: %i", P); //pozbyliśmy się a, wypisujemy tylko P if (a<0) printf("Nieprwidlowa dlugosc boku a: %i\n", a); return 0; }